Raad nodig
dinsdag 24 augustus 2010 om 17:58
quote:milo schreef op 24 augustus 2010 @ 17:57:
Vriendin altijd chagrijnig thuis, maar op het werk (horeca) zeer vrolijk, aanmaningen en rommelige administratie door vriendin, weinig geknuffel, misschien vreemdgaan.
Thats it????
TO, neem de admin over, en ga lekker samen op vakantie
Zo....slotje!
Vriendin altijd chagrijnig thuis, maar op het werk (horeca) zeer vrolijk, aanmaningen en rommelige administratie door vriendin, weinig geknuffel, misschien vreemdgaan.
Thats it????
TO, neem de admin over, en ga lekker samen op vakantie
Zo....slotje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 24 augustus 2010 om 17:59
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:00
quote:milo schreef op 24 augustus 2010 @ 17:57:
Vriendin altijd chagrijnig thuis, maar op het werk (horeca) zeer vrolijk, aanmaningen en rommelige administratie door vriendin, weinig geknuffel, misschien vreemdgaan.Dankje. Wat is precies het probleem? Gaat ze vreemd met een collega? Aangezien ze op het werk vrolijk is? Ik zeg: uitmaken en nieuwe vriendin zoeken. Oh en zelf de administratie doen.
Vriendin altijd chagrijnig thuis, maar op het werk (horeca) zeer vrolijk, aanmaningen en rommelige administratie door vriendin, weinig geknuffel, misschien vreemdgaan.Dankje. Wat is precies het probleem? Gaat ze vreemd met een collega? Aangezien ze op het werk vrolijk is? Ik zeg: uitmaken en nieuwe vriendin zoeken. Oh en zelf de administratie doen.
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:02
quote:Madhe schreef op 24 augustus 2010 @ 17:59:
[...]
Oh wauw, wie is het?
Dan sporen we haar op en vragen we om het verhaal hier weer neer te zetten. Zij weet wat er had gestaan namelijk. Wij niet want de kleuter heeft de op weggehaald.
Mag weer gewoon off topic toch?
Want....OP weg
Madhe....wat een WAAN-ZIN-NIG-GE AvatOr!!!
(maar helemaal niet wel, je bent gewoon een schatje)
[...]
Oh wauw, wie is het?
Dan sporen we haar op en vragen we om het verhaal hier weer neer te zetten. Zij weet wat er had gestaan namelijk. Wij niet want de kleuter heeft de op weggehaald.
Mag weer gewoon off topic toch?
Want....OP weg
Madhe....wat een WAAN-ZIN-NIG-GE AvatOr!!!
(maar helemaal niet wel, je bent gewoon een schatje)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:03