3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Mosterd
Alle reacties Link kopieren
en heb je halve nodig, dan gebruik je deze:



Nou AR als kiest voor bloemen neem dan een roos ipv. een tulp
Alle reacties Link kopieren
euh AR.. wat past echt bij je?



Daar dan ava bijzoeken



*mist haar eigen ava*
Alle reacties Link kopieren
Burp, chinese crackers op en blikje cola light ook.....



Friezinnetje, ik heb alleen boeken in mijn kasten geen kunstige tarzans..... Niet handig ook, moet ik naar zolder voor mijn tarzan.



Mijn kasten zijn ook een zooitje. Mijn moeder is mijn hele collectie aan het lezen, evenals mijn collega, nicht en broer..... En daarnaast staan er nog wat ingepakte dozen met oude boeken (moeten nog uitgepakt worden, ben pas 2 jaar verhuisd). En nee, ik ga niet naar de bibliotheek. Ieder boek dat ik koop heb ik bewust uitgezocht en gekozen. Als ik het heb gelezen is het een stukje van mezelf geworden en ik breng toch ook mijn kleine teen niet terug omdat ik hem eigenlijk niet gebruik en na 38 jaar wel weet hoe die er uit ziet.



Een nog grotere liefde is muziek. Muziek kruipt in me en laat me nooit meer los. De tranen kunnen me spontaan langs de wangen lopen van ontroering of emotie. Helaas ben ik zelf zo amuzikaal als maar zijn kan en moet ik altijd meebleren als ik alleen ben want anderen kunnen het niet verdragen......
Alle reacties Link kopieren
Je*us Ibi.. jouw motto zit hier ineens met tranen en kippenvel.... pffffffffffffffffffffffffffffffffff
*zit spontaan ook te denken aan een ava. wisseling*
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:13:

Burp, chinese crackers op en blikje cola light ook.....



Friezinnetje, ik heb alleen boeken in mijn kasten geen kunstige tarzans..... Niet handig ook, moet ik naar zolder voor mijn tarzan.



Mijn kasten zijn ook een zooitje. Mijn moeder is mijn hele collectie aan het lezen, evenals mijn collega, nicht en broer..... En daarnaast staan er nog wat ingepakte dozen met oude boeken (moeten nog uitgepakt worden, ben pas 2 jaar verhuisd). En nee, ik ga niet naar de bibliotheek. Ieder boek dat ik koop heb ik bewust uitgezocht en gekozen. Als ik het heb gelezen is het een stukje van mezelf geworden en ik breng toch ook mijn kleine teen niet terug omdat ik hem eigenlijk niet gebruik en na 38 jaar wel weet hoe die er uit ziet.



Een nog grotere liefde is muziek. Muziek kruipt in me en laat me nooit meer los. De tranen kunnen me spontaan langs de wangen lopen van ontroering of emotie. Helaas ben ik zelf zo amuzikaal als maar zijn kan en moet ik altijd meebleren als ik alleen ben want anderen kunnen het niet verdragen......Duh had mijn posting kunnen zijn .. alleen zonder die crackers
Ach liefje je had hem toch ook in mijn boek zijn staan?
Alle reacties Link kopieren
Lieverds, ik ga even douchen/scrubben/scheren/schrobben en smeren, tot zo!
Heb ik nog wat gemist trouwens in het vorige deel?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 augustus 2010 @ 21:14:

Ach liefje je had hem toch ook in mijn boek zijn staan? Ja daarom.. nu lezen.. gewoon even ..pfffff hij is zooooo mooi
Alle reacties Link kopieren
en voor Bi.. ivm vannacht... zo boos?
Alle reacties Link kopieren
FF nee, je hebt alles wel meegekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:16:

Lieverds, ik ga even douchen/scrubben/scheren/schrobben en smeren, tot zo!Doe je best meid.....
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 24 augustus 2010 @ 21:13:

Je*us Ibi.. jouw motto zit hier ineens met tranen en kippenvel.... pffffffffffffffffffffffffffffffffffDat had ik ook toen ik het motto voor het eerst las.. ( en nog als ik het bewust lees...
Alle reacties Link kopieren
Floris
Alle reacties Link kopieren
maar goed.. had ik al gezegd dat ik zo blij ben met mijn nieuwe boekenkast en lamp... tis hier nu nog meer Ikke in huis
Alle reacties Link kopieren
AR moeten we nog zoeken naar een nieuwe Ava??
Alle reacties Link kopieren
Ja he Ar... tis er echt 1 om kippenvel ( of is het kippetjesvel ) van te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Probeert weer even los.. van forum te komen en alleen het 3000 gevoel te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk he boeken om je heen. Allemaal vriendjes.... Ja ja, ben ook niet helemaal zuiver...



Zeg Bi, wat heb je met stiefdochter gedaan?
Kan me voorstellen dat je pissig was Bi.
Alle reacties Link kopieren
Graaf



je snapt me... zijn inderdaad allemaal vriendjes... weet vanieder boek wanneer en met welke emotie ik het gelezen heb





Pffff vandaar mijn nick natuurlijk
Wij hebben hier ook veel te veel boeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven