Pilstoppers
woensdag 24 maart 2010 om 22:00
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:28
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:33
Kayleighs eerste schooldagen gingen goed, het was wel slopend, maar ze vindt het so far nog wel leuk, haha! Ze ging de eerste dag netjes in de kring zitten op haar stoeltje en keek nieuwsgierig om zich heen hoe het allemaal zou gaan. Allemaal top, want ze wilde de middag ook gewoon gaan! Ik moest wel flink wat tranen wegslikken hoor, ben met zwangerschapshormonen helemaal een emotiebom en als het om mijn kleine meisje gaat ook in normale toestand snel geroerd. Maar heb me er dapper doorheen geslagen, gelukkig van man mee en kon die op cruciale huilmomenten even het voortouw nemen naar de juf, haha! Vanochtend haar alleen gebracht en dat ging gewoon goed. Vanmiddag even bij de bso gekeken en dat voelt erg goed, kayleigh ging meteen spelen, dat zagen ze niet vaak, dus ook dat komt wel goed. Zoals het er nu uitziet hoeft ze 1 keer in de week naar de bso en 2 keer overblijven, dus best te doen dacht ik zo!
Nou ik ga weer even verder, niet druk met werk, maar wel met van alles en nog wat op opruimgebied enzo!
Nou ik ga weer even verder, niet druk met werk, maar wel met van alles en nog wat op opruimgebied enzo!
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:08
Ohh wat knap van kleine Kayleigh. Fijn dat ze het zo goed heeft gedaan en ook op de bso.
En ik was toen ook niet zwanger maar moest ook een traantje weg slikken. (dus 12-9 helemaal niet erg )
Heeft Ties er al zin in?
Kay, nee de moed niet opgeven. Hier ging hier net zo....nooit gehoord over meiden etc en ineens was ze er toch
Moet eigenlijk nog druk aan de slag voor school maar geen zin.
Hmmm toch maar wat gaan doen anders moet ik morgen vroeg beginnen.
Groetjes
En ik was toen ook niet zwanger maar moest ook een traantje weg slikken. (dus 12-9 helemaal niet erg )
Heeft Ties er al zin in?
Kay, nee de moed niet opgeven. Hier ging hier net zo....nooit gehoord over meiden etc en ineens was ze er toch
Moet eigenlijk nog druk aan de slag voor school maar geen zin.
Hmmm toch maar wat gaan doen anders moet ik morgen vroeg beginnen.
Groetjes
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:47
Ging Ties nou ook meteen de hele week + BSO? Dat zou voor Kayleigh denk ik wel te pittig geweest zijn namelijk. Je hebt het wel gezegd, maar ik weer het niet meer...
Vanmorgen toen ik met haar op de fiets zat kletste ze honderuit dat ze al helemaal gewend was enzo, haha, heeel stoer. Detlev echter niet. Hij roept haar de hele tijd in huis. Hoor hij iets in de gang meteen kijken en roepen. Hij snapt er niets van. Ze kwam vanmorgen wel wat rustiger uit school, maar na het BSO kennismakingsmoment ging het lampje weer helemaal uit en lag ze in no time te slapen op mijn schoot. En dat terwijl oma en tante op bezoek waren. Ze kon niet eens meer antwoord geven op oma's vragen.
Vanmorgen toen ik met haar op de fiets zat kletste ze honderuit dat ze al helemaal gewend was enzo, haha, heeel stoer. Detlev echter niet. Hij roept haar de hele tijd in huis. Hoor hij iets in de gang meteen kijken en roepen. Hij snapt er niets van. Ze kwam vanmorgen wel wat rustiger uit school, maar na het BSO kennismakingsmoment ging het lampje weer helemaal uit en lag ze in no time te slapen op mijn schoot. En dat terwijl oma en tante op bezoek waren. Ze kon niet eens meer antwoord geven op oma's vragen.
woensdag 25 augustus 2010 om 13:52
Dan moet dat vast helemaal goedkomen met Ties! Nu mama nog, haha. Maar dat is alleen de eerste dag moeilijk, haha!
De juf vertelde vanmorgen dat kayleigh zo aan het praten was dat ze tegen haar had gezegd dat ze nu even moest luisteren en toen had kayleigh juf meteen maar even uitgelegd dat ze een kletskous is, vond juf wel grappig!
De juf vertelde vanmorgen dat kayleigh zo aan het praten was dat ze tegen haar had gezegd dat ze nu even moest luisteren en toen had kayleigh juf meteen maar even uitgelegd dat ze een kletskous is, vond juf wel grappig!
woensdag 25 augustus 2010 om 21:36
Kayleigh, wat fijn dat de eerste dagen op school van je kleine meid zo goed gingen.
De mama's hebben het vaak moeilijker hè?
Vanmorgen bij de fysio geweest. Hij zei weer dat mijn bekken scheef staat, maar nu toch verder gezocht, omdat ik nog steeds klachten heb.
Nu voelde hij dat er een zenuw in mijn ruggenwervel wordt afgeknelt.
Hij weet eigenlijk niet meer wat 'ie er aan kan doen. Want die beknelde zenuw moet ook weer ergens vandaan komen. Dus moet ik nu naar de osteopaat.
Daar kan ik gelukkig vrijdag al terrecht.
Vanmiddag ff naar mijn werk gegaan. Kids weer gezien en een boterham mee gegeten.
Was eerst bang dat ik heel weinig geld deze maand zou krijgen. (en was heel veel dagen al ingepland)
Maar mag ze gewoon allemaal declareren! Dus das helemaal super!
De mama's hebben het vaak moeilijker hè?
Vanmorgen bij de fysio geweest. Hij zei weer dat mijn bekken scheef staat, maar nu toch verder gezocht, omdat ik nog steeds klachten heb.
Nu voelde hij dat er een zenuw in mijn ruggenwervel wordt afgeknelt.
Hij weet eigenlijk niet meer wat 'ie er aan kan doen. Want die beknelde zenuw moet ook weer ergens vandaan komen. Dus moet ik nu naar de osteopaat.
Daar kan ik gelukkig vrijdag al terrecht.
Vanmiddag ff naar mijn werk gegaan. Kids weer gezien en een boterham mee gegeten.
Was eerst bang dat ik heel weinig geld deze maand zou krijgen. (en was heel veel dagen al ingepland)
Maar mag ze gewoon allemaal declareren! Dus das helemaal super!
donderdag 26 augustus 2010 om 13:30
Hopelijk weet de osteopaat wel raad met je klachten Nala, nog 1 nachtje slapen... Vervelend hoor dat je al zolang last hebt en elke keer weer iets anders hoort. Weet je ook niet waar je aan toe bent.
Fijn dat je je centjes wel mag ontvangen! Dat scheelt weer heel wat.
Vanmiddag ging het lampje toch echt uit bij kayleigh en is ze lekker thuisgebleven. Ze was wel enorm in twijfel, want school is toch ook wel erg leuk, haha! Nu kan het nog even hoor, ben nu nog thuis!
Fijn dat je je centjes wel mag ontvangen! Dat scheelt weer heel wat.
Vanmiddag ging het lampje toch echt uit bij kayleigh en is ze lekker thuisgebleven. Ze was wel enorm in twijfel, want school is toch ook wel erg leuk, haha! Nu kan het nog even hoor, ben nu nog thuis!
vrijdag 27 augustus 2010 om 15:35
Nala hoe was het bij de osteopaat?
Kayleigh, dan heeft ze het lang volgehouden. Nick was na 2 dagen al helemaal gesloopt
Goed teken dat ze aan het twijfelen was.
Hoe gaat het verder met je een met de baby?
Veel plezier vanavond.....en doe inderdaad maar een winterjas aan.
Nick is bekaf van zijn 1e schoolweek.......en ik ook hahaha.
Hoe is het met de andere dames? Ties al zenuwachtig?
Ga weer gauw verder.
Groetjes
Kayleigh, dan heeft ze het lang volgehouden. Nick was na 2 dagen al helemaal gesloopt
Goed teken dat ze aan het twijfelen was.
Hoe gaat het verder met je een met de baby?
Veel plezier vanavond.....en doe inderdaad maar een winterjas aan.
Nick is bekaf van zijn 1e schoolweek.......en ik ook hahaha.
Hoe is het met de andere dames? Ties al zenuwachtig?
Ga weer gauw verder.
Groetjes
zondag 29 augustus 2010 om 13:17
Hera, weer wat bijgekomen met het weekend? En Nick ook? Klaar voor de volgende schoolweek, haha! Is weer helemaal in het ritme komen nietwaar?
Ik voel me verder wel goed, wat sneller een flapuit bij ergernissen, maar daar heeft vooral man last van denk ik. We waren voor het theater nog lekker uit eten geweest, maar vent heeft een hele leuke iphone en kan daar maar moeilijk afstand van doen, ook tijdens het eten. Toen ik bij toetjestijd weer een vertraagde reactie krijg, doordat meneer iets heel belangrijks moest twitteren, werd ik boos en dat is niet de eerste keer dus hij werd ook wat geïrriteerd, dat ik daar 'altijd' over zeur. Dus we hadden een gezellig etentje... Oeh, ligt toch niet aan mij dat dat irritant is, telefoongebruik onder het eten? Of ben ik vreselijk ouderwets??? Nou ja, het openeluchttheater was verder wel leuk. We waren wat laat, dus konden niet naast elkaar zitten, maar vond het even niet heel erg.
Ben benieuwd hoe de test met de vouwagen bij 12-sept. is afgelopen... Hij is in ieder geval getest op waterdicht zijn, denk ik! Beginnen de zenuwen al steeds meer toe te slaan voor morgen met Ties zijn eerste schooldag? Zal aan je denken! Mijn week begint wat relaxter op dat gebied, haha!
Ik voel me verder wel goed, wat sneller een flapuit bij ergernissen, maar daar heeft vooral man last van denk ik. We waren voor het theater nog lekker uit eten geweest, maar vent heeft een hele leuke iphone en kan daar maar moeilijk afstand van doen, ook tijdens het eten. Toen ik bij toetjestijd weer een vertraagde reactie krijg, doordat meneer iets heel belangrijks moest twitteren, werd ik boos en dat is niet de eerste keer dus hij werd ook wat geïrriteerd, dat ik daar 'altijd' over zeur. Dus we hadden een gezellig etentje... Oeh, ligt toch niet aan mij dat dat irritant is, telefoongebruik onder het eten? Of ben ik vreselijk ouderwets??? Nou ja, het openeluchttheater was verder wel leuk. We waren wat laat, dus konden niet naast elkaar zitten, maar vond het even niet heel erg.
Ben benieuwd hoe de test met de vouwagen bij 12-sept. is afgelopen... Hij is in ieder geval getest op waterdicht zijn, denk ik! Beginnen de zenuwen al steeds meer toe te slaan voor morgen met Ties zijn eerste schooldag? Zal aan je denken! Mijn week begint wat relaxter op dat gebied, haha!
zondag 29 augustus 2010 om 13:38
Oehhh dat zou ik ook irritant vinden. Hier gelukkig geen iphone. Maar ik geef je gelijk.
Wel jammer dat je zo'n avond irritaties krijgt.
Nala, hoe was het bij de chiropractor?
12-9 is de spanning nog uit te houden?
Jullie zijn vast niet weggeweest met dit weer.
Succes morgen...komt goed.
Hier zijn ze druk aan het spelen in een zelfgemaakte tent. Lees een dekbedovertrek over stoelen
Hoe is het verder met alle dames?
Hier gaat het goed, beetje grieperig/gammel maar verder goed.
Morgen weer aan het werk. Dus ben me druk aan het voorbereiden.
Ga weer gauw verder.
Fijne zondag allemaal
Wel jammer dat je zo'n avond irritaties krijgt.
Nala, hoe was het bij de chiropractor?
12-9 is de spanning nog uit te houden?
Jullie zijn vast niet weggeweest met dit weer.
Succes morgen...komt goed.
Hier zijn ze druk aan het spelen in een zelfgemaakte tent. Lees een dekbedovertrek over stoelen
Hoe is het verder met alle dames?
Hier gaat het goed, beetje grieperig/gammel maar verder goed.
Morgen weer aan het werk. Dus ben me druk aan het voorbereiden.
Ga weer gauw verder.
Fijne zondag allemaal
zondag 29 augustus 2010 om 14:52
Fijn dat je me gelijk geeft Hera, hij begrijpt het niet. Laatste ruzie vast nog niet over gehad, ben ik bang.
Op hyves las ik dat ze wel weggegaan zijn en dat de wagen waterdicht was, haha!
Ik voel een verkoudheidje opkomen, hopelijk zet ie niet door. Hopelijk bij jou ook geen echte griep... Heb je vast geen tijd voor
Vinden ze hier ook leuk in een tent of zoals we het hier noemen: rovershol spelen! We hebben nu even een hele grote doos tot klein huisje omgetoverd, met raam ingeknipt enzo, ook een succes. Deze gaat morgen alleen wel weg met het oud papier!
Nou wij gaan op de thee bij schoonouders! Even de dag wat breken, bah met het vieze regenweer...
Op hyves las ik dat ze wel weggegaan zijn en dat de wagen waterdicht was, haha!
Ik voel een verkoudheidje opkomen, hopelijk zet ie niet door. Hopelijk bij jou ook geen echte griep... Heb je vast geen tijd voor
Vinden ze hier ook leuk in een tent of zoals we het hier noemen: rovershol spelen! We hebben nu even een hele grote doos tot klein huisje omgetoverd, met raam ingeknipt enzo, ook een succes. Deze gaat morgen alleen wel weg met het oud papier!
Nou wij gaan op de thee bij schoonouders! Even de dag wat breken, bah met het vieze regenweer...
zondag 29 augustus 2010 om 15:16
Wauw dat zijn echte kampeerders
Veel plezier op de thee.
Zo'n doos is inderdaad ook een groot succes.
Gisteren 2 winterjassen gekocht. Pfff voor Luke waren er nog maar 2 jassen. En voor Nick nog 3 verschillende jassen.
En dan ben je eind augustus vind ik nog heel erg op tijd. Die vrouw in de winkel vond dat ik al wat laat was.
Tssss.
Maar goed dat is ook weer binnen.
Veel plezier op de thee.
Zo'n doos is inderdaad ook een groot succes.
Gisteren 2 winterjassen gekocht. Pfff voor Luke waren er nog maar 2 jassen. En voor Nick nog 3 verschillende jassen.
En dan ben je eind augustus vind ik nog heel erg op tijd. Die vrouw in de winkel vond dat ik al wat laat was.
Tssss.
Maar goed dat is ook weer binnen.
zondag 29 augustus 2010 om 15:28
Hoi!
De winterjassen nu al uitverkocht???? Ik heb er nog niet eens naar gekeken. Maar Mileen past er nog wel 1 van vorig jaar en voor Bojan heb ik denk ik al wel jassen liggen (gekregen).
Haha die Kay dat ze de juf vertelt dat ze een kletskous is . Je kan maar meteen op de hoogte zijn.
Milena is meteen weer helemaal in het schoolritme. Ze vindt het fantastisch en ik denk niet dat ik haar een middag of dag thuis kan houden . Gelukkig houdt ze het allemaal goed vol. Haar agenda zit ook al lekker vol, want ze wil steeds met iedereen spelen . Leuk hoor!
Hmm ik zou heel chagerijnig zijn als mijn man steeds met een telefoon zit te spelen tijdens het eten. Ik vind het echt niet leuk als er dan gebeld oid wordt. Ik neem zelf ook niet op tijdens het eten. Laat staan als er getwitterd ofzo moet worden. Zou ik ook erg boos van worden. je bent toch gezellig samen uit eten?
Oei arme 12-9, ben heel benieuwd hoe het kamperen gegaan is.
De winterjassen nu al uitverkocht???? Ik heb er nog niet eens naar gekeken. Maar Mileen past er nog wel 1 van vorig jaar en voor Bojan heb ik denk ik al wel jassen liggen (gekregen).
Haha die Kay dat ze de juf vertelt dat ze een kletskous is . Je kan maar meteen op de hoogte zijn.
Milena is meteen weer helemaal in het schoolritme. Ze vindt het fantastisch en ik denk niet dat ik haar een middag of dag thuis kan houden . Gelukkig houdt ze het allemaal goed vol. Haar agenda zit ook al lekker vol, want ze wil steeds met iedereen spelen . Leuk hoor!
Hmm ik zou heel chagerijnig zijn als mijn man steeds met een telefoon zit te spelen tijdens het eten. Ik vind het echt niet leuk als er dan gebeld oid wordt. Ik neem zelf ook niet op tijdens het eten. Laat staan als er getwitterd ofzo moet worden. Zou ik ook erg boos van worden. je bent toch gezellig samen uit eten?
Oei arme 12-9, ben heel benieuwd hoe het kamperen gegaan is.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zondag 29 augustus 2010 om 17:52
Frans....bij ons in het dorp dus wel. Maar goed hebben wij natuurlijk ook niet zo heel veel grote winkels
Maar ik had ook al gekeken op internet en veel maten zijn al uitverkocht.
Wel leuk ik had punten gespaard en kreeg mooi even 20 euro korting. Is toch altijd leuk op een winterjas.
Wat knap dat Milena het zo goed volhoudt. Leuk hé al die speelafspraken.
Ik heb het goed voor elkaar. Luke is aan het stofzuigen en ik zit lekker te computeren.....of is dat kinderarbeid
Maar ik had ook al gekeken op internet en veel maten zijn al uitverkocht.
Wel leuk ik had punten gespaard en kreeg mooi even 20 euro korting. Is toch altijd leuk op een winterjas.
Wat knap dat Milena het zo goed volhoudt. Leuk hé al die speelafspraken.
Ik heb het goed voor elkaar. Luke is aan het stofzuigen en ik zit lekker te computeren.....of is dat kinderarbeid
zondag 29 augustus 2010 om 18:53
We zijn weer terug hoor!
En het viel eigenlijk best mee. We hebben tussendoor wel buien gehad maar ook heerlijk buiten in het zonnetje gezeten. En gisteravond zelfs nog een kampvuur gemaakt.
Was normaal niet gegaan maar we hadden het Ties beloofd en ik wilde hem gewoon graag uitproberen en niet nu 3/4 jaar in de stalling laten staan.
Maar hij was dus inderdaad waterdicht. We moeten alleen nog wat op het bed verzinnen, want matrasjes zijn wel erg dun.
En Ties morgen naar school. Hij was het weekend gelukkig erg afgeleid maar vanmiddag er wel erg mee bezig.
Ik moest donderdag wel even slikken met laatste dagje kdv, benieuwd hoe het morgen gaat.
Ik heb hier 2 winterjassen liggen van uitverkoop van vorig jaar.
Dus daar hoef ik gelukkig niet meer voor op pad. Maar in aug zeggen dat je laat bent, slaat toch echt wel alles.
Kay, heerlijk zo'n opmerking.
En inderdaad niet leuk zo afgeleid zijn tijdens het eten. Maakt mij dan niet uit of het door een telefoon is of iets anders. Wil gewoon graag aandacht als we samen uit eten zijn.
Wij zijn woensdag uit eten geweest in luxe restaurant van de restaurantweek. Heerlijk gegeten, echt gaaf zo'n sterrenrestaurant. Hera, zijn jullie ook nog geweest?
Ik heb nog wat vitamientjes hier liggen, dus voor de liefhebbers.........
En het viel eigenlijk best mee. We hebben tussendoor wel buien gehad maar ook heerlijk buiten in het zonnetje gezeten. En gisteravond zelfs nog een kampvuur gemaakt.
Was normaal niet gegaan maar we hadden het Ties beloofd en ik wilde hem gewoon graag uitproberen en niet nu 3/4 jaar in de stalling laten staan.
Maar hij was dus inderdaad waterdicht. We moeten alleen nog wat op het bed verzinnen, want matrasjes zijn wel erg dun.
En Ties morgen naar school. Hij was het weekend gelukkig erg afgeleid maar vanmiddag er wel erg mee bezig.
Ik moest donderdag wel even slikken met laatste dagje kdv, benieuwd hoe het morgen gaat.
Ik heb hier 2 winterjassen liggen van uitverkoop van vorig jaar.
Dus daar hoef ik gelukkig niet meer voor op pad. Maar in aug zeggen dat je laat bent, slaat toch echt wel alles.
Kay, heerlijk zo'n opmerking.
En inderdaad niet leuk zo afgeleid zijn tijdens het eten. Maakt mij dan niet uit of het door een telefoon is of iets anders. Wil gewoon graag aandacht als we samen uit eten zijn.
Wij zijn woensdag uit eten geweest in luxe restaurant van de restaurantweek. Heerlijk gegeten, echt gaaf zo'n sterrenrestaurant. Hera, zijn jullie ook nog geweest?
Ik heb nog wat vitamientjes hier liggen, dus voor de liefhebbers.........