Pilstoppers

24-03-2010 22:00 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ook even uppen!

Geen bijzonderheden verder.

Nog 1 nachtje slapen en dat is kleine Esmée ook al weer 1 jaar! Wat gaan jullie haar geven?
Alvast voor morgen, want weet niet of ik dan aan internetten toekom:

HIEPERDEPIEP HOERAAAA VOOR ONZE LIEVE ESMEE!!

Hopenlijk heb je een super eerste verjaardag met slingers gtaart gezellige mensen en cadeautjes!! Wat ben je toch een mooie knappe meid en wat knap dat je al kan lopen!!

Lieve Nala, gefeliciteerd met je eerste jaar als moeder. Alle verjaardag van je kind zijn bijzonder, maar ik vond de eerste verjaardag het mooiste. Dat kleine minibaby'tje wat in een jaar een kindje wordt! Ik dacht de hele dag terug aan het jaar ervoor, oh nu deed ik dit en dan deed ik dat .

Mijn kinderen worden lekker smerig en daarna mogen ze in bad. Schoonvegen tijdens het eten heb ik echt opgegeven. Milena is niet zo'n kliederkont. Bojan wel, die wil ook geen slabje meer om, dus kleertjes worden ook vies. IK was veel zeg maar
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
hiep hiep hoera voor Esmeé.

Nala en man gefeliciteerd met deze bijzondere eerste verjaardag van jullie meisje.

Hier ook het proberen schoon houden van de kinderen maar opgegeven. Ik ben als ik een keer 2 dagen met een broek kan doen al heel blij. Ik verkleed ze ook niet meer overdag als er toevallig een vlekje ergens zit. Even doekje erover en gewoon aanhouden.

Nala, lastig dat eczeem. Misschien wasmiddel of zo, daar schijnt ook vaak aan te liggen.

Hier gaat alles prima. Ties moet wel erg wennen aan school. Sommige dagen gaat het prima maar er zijn ook dagen dat ik hem wel achter het behang kan plakken.

Fenne mist hem af en toe wel maar vind het ook heerlijk dat ze gewoon kan doen wat ze zelf wil en dat ze alle aandacht voor zichzelf heeft.

Deze week drukke week, 5 dagen werken.
Thx meiden!

Het was een erg leuke verjaardag.

Esmée merkte er nog weinig van, maar vermaakte zich prima.

De taart en patatjes smaakten prima.

Wij hebben haar Duplo gegeven en een tasje met haar naam erop. Die gaan we gebruiken ipv de luiertas.

Verder heeft ze nog Hello Kitty Duplo gehad en ander Duplo.

Ook nog een Woezel en Pip puzzel en natuurlijk de gaatjes in d'r oren, maar die had ze al.

Frans, ik heb zo ook de hele dag doorgebracht hoor, terugdenkend aan een jaar ervoor.

Gister getrakteerd op het kdv. Was ook geslaagd! (alle foto's staan op mijn Hyves)

12-9, dit wasmiddel heb ik altijd al, dus zou raar zijn als het daar vandaan komt denk ik.

Gister had ze op het kdv ook opeens rode bulten op d'r rechterhand. Maar eind van de middag was het alweer weg...

Vandaag was ze ook alleen maar aan het huilen, blijkt dat ze 39,5 graden koorts heeft. Tja, dan snap ik wel dat je je niet lekker voelt...

Dus ze ligt veel op bed te slapen.

Ik ben gister weer bij de osteo geweest. Hij had nog steeds genoeg werk aan mij , vooral in mijn maaggebied.

Ik moet echt meer rust nemen van hem. (goh, waar heb ik dat eerder gehoord )

Moet nu over 4 weken weer trug.

Ben benieuwd of de vermoeidheid nu ook minder gaat worden.

Ruggetje is echt helemaal over!
Mooi dat Esmée een leuke verjaardag heeft gehad, nog heel erg gefeliciteerd met haar en met jezelf tuuk!!!! Nu is ze geen baby meer, maar een echte dreumes! Voelt ze zich alweer wat beter? En jij, hoe ga je rustiger aan doen? Of leg je de waarschuwing naast je neer, haha!

Ties moet erg wennen dus, maar hij gaat er wel met plezier heen? Bijna weekend dus, na een drukke week. Iedereen is druk geloof ik, ik had ook een drukke week op werk en school is ook weer goed begonnen, maar nu heb ik weekend: Heerlijk, heb ik zin in!

Nu wachten op de onderhoudsmonteur voor de ketel... Verplicht thuis zitten dus. Hopelijk is ie er snel, zal je zien dat ie net komt als ik Kayleigh ophaal van school...
Ja dat is altijd. Als je je een keer verslaapt moet je ook altijd om 7 uur in je nachtgewaad en dichte ogen de deur open doen en als je om 7 uur gewassen en gestreken klaar zit, komen ze pas aan het einde van de dag

Milena is moe deze week. Ze zegt ook dat ze geen zin heeft om naar school te gaan en heeft ook geen zin om met andere kindjes te spelen.

Bojan liep gisteren ineens een paar stappen los!! Hij gaat dan staan, kijkt even triomfantelijk om zich heen om te zien of ie genoeg publiek heeft en dan stapt hij!!! Zo grappig om te zien, want hij loopt namelijk met zijn handen in de lucht

Als het niet droog wordt, denk ik dat ik vanmiddag maar een binnenspeeltuin opzoek. Hopenlijk kan ik nog wat mensen vinden die mee gaan anders is het voor mij wel erg saai
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nou ik had geluk, want de meneer is geweest! Alles is weer in orde! Is het zo slecht weer bij jou Frans? Hier valt het wel mee, zonnetje schijnt, af en toe een minibuitje. Maar heb het toch aangedurft om de was buiten te hangen *alle vertrouwen in buienradar*.

Arme Mileen, een schooldip, is ze toe aan vakantie? Of drukke dagen gehad?

Enne wat een knapperd die Bojan, lekker los lopen! Detlev had vanmorgen ook even een opleving en stapte steeds heen en weer van mij naar de bank, toch steeds zo'n 3 meter en op sokken. Ziet er nog niet al te stabiel uit, maart hij blijft wel staan! Is dan ook supertrots!
quote:frans3 schreef op 17 september 2010 @ 11:00:

Als het niet droog wordt, denk ik dat ik vanmiddag maar een binnenspeeltuin opzoek. Hopenlijk kan ik nog wat mensen vinden die mee gaan anders is het voor mij wel erg saai Als je nu wat dichterbij zou wonen was ik van de partij!
Zo eindelijk weer terug, vandaag naar congres geweest.

diagnostiek van ass bij jonge kinderen.

Was interessant maar helaas weinig vernieuwend.

voor Bojan

Frans, nog iemand gevonden? Vindt die binnenspeeltuinen ook vreselijk om alleen naar toe te gaan.

Ties vindt het inderdaad superleuk, maar moet gewoon erg wennen aan het moeten en de lange dagen.

Volgende week feest, school bestaat 25 jaar.

Ik mag vrijdag meteen mee naar de dierentuin.

We gaan misschien zondag ook nog even naar de dierentuin, komt het zandkasteel.

Frans, heb jij nog abonnement?
Hai,

Ja heb nog abonnement, had het ook al gezien, maar vent is zondag jarig. En wil niet zijn verjaardag in een drukke dierentuin bij het zandkasteel vieren . Jammer. Ander keertje kunnen we wel weer es afspreken daar. Ik vind het nog steeds zo'n leuke dierentuin!

Gelukkig heb ik nog iemand gevonden om mee te gaan naar de binnenspeeltjujin . Was heel gezellig, alleen de speeltuin bij ons heeft erg weinig voor kleine kindjes (zoals Bojan ). Volgende keer weer naar een andere dus.

Was nog droog geworden/bleven Kay? Hier was het dus inderdaad de hele dag pisweer. Bah.Blijft Detlev nog sgteeds liever kruipen? Hier is het lopen nog een nieuwtje, alleen vergeet Bojan steeds dat hij al kan lopen. Haha dan moet ik hem even herinneren

Leuk met de school naar de dierentuin! Leuk dat je meegaat! Krijg je dan een groepje kleuters toegewezen?
Goeiemorgen,

Frans, gezellig om keertje af te spreken.

Ik krijg inderdaad een groepje kleuters, en ze krijgen een speurtocht om te doen (en de groten gaan met een gids).

Echt leuk, woensdag openen ze het feest met ballonnen oplaten en dan hebben ze feest voor de directeur omdat hij ook 25 jaar directeur is. Donderdag vossenjacht, eten op school en 's middags nog een voorstelling. En dan vrijdag dus naar de dierentuin. Dus echt feest voor Ties.

Fenne is hier helemaal een poppenmoeder geworden. Echt schattig. Ze gaat wandelen, pop eten geven, pop naar bed.

Nala, Esmée weer beetje geslapen vannacht?

Ik ga zo nog even met de kids naar mijn werk. Moet nog wat dingen doen voor jubileumfeestje van mijn collega's. Maar ja dat is nogal lastig als ze steeds werken. Dus ga vandaag maar even, kids kunnen zich daar prima vermaken en kan ik nog even wat doen.

Fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi,

Leuk zo'n feestweek op school. Ook leuk voor Ties inderdaad!

Ga je nog naar de dierentuin vandaag? Die Sassa de groeten

Oh Bojan hangt weer ergens in een onmogelijke houding aan. Dat is echt een aap, die klimt o veral ope en af

Net zaten Milena en Bojan een beetje ruzie te maken, zegt MIlena: hey mama zullen we Bojan maar verkopen Het is ook niet altijd makkelijk om een broertje te hebben
Leuk zandkasteel in de dierentuin! Ik heb laatst kaartjes gekocht voor mij en Kayleigh om naar het zandkasteel de musical te gaan, in november. Gezellig met z'n 2-en. Denk dat Detlev het ook wel leuk vindt, maar goed volgende keer kan hij mee!

Nou, op loopgebied maken we steeds wat meer vorderingen, ij gaat dit weekend toch steeds meer stukken lopen, dus ik geloof heeeeeel voorzichtig dat het kwartje dan eindelijk wat gevallen is bij meneer. Loop ook de hele kamer wel door, maar het is net als bij Bojan nog geen gewoonte, dus soms herinneren we hem even!

Fenne een poppenmoedertje? Leuk hoor, Detlev laat ook af en toe zijn zorgzame kant zien, na flink lawaai gemaakt te hebben met auto's, trommels en blokken, geeft hij de pop eten en flesjes. Is ook erg begaan met baby's, dus dat komt goed straks als de baby er is, hoop ik.... Hij is nogal een mamagek en kan me maar moeilijk delen...
Geen sassa gezien, alleen paar zeeleeuwen.

Dat krijg je ervan als je niet goed naar de aanvangstijden kijkt en een uur te laat komt. Gelukkig zijn de kids ook erg gek op de zeeleeuwenshow dus geen ruzie in de dierentuin.

Voel me alleen ontzettend beroerd en heb een onmogelijke week, dus ziek worden kan echt niet.
Frans, wat goed van Bojan!!! Hier nog eentje die met de handen in de lucht loopt.

En die Milena, gewoon d'r broertje verkopen.

12-9, leuk, feest op school. Veel plezier deze week!

Oeh, lees nu alleen dat je ziek bent. Dat schiet nie op. Beterschap!

Hier gaat het zozo. Esmée heeft de 6e ziekte...

Ze heeft van do t/m zat hoge koorts gehad (helaas dus ook met haar verjaardag van het weekend en gister kwamen de rode vlekjes opzetten.

Ik was ook bang voor een oorontsteking, maar de ha vond d'r oortjes er goed uitzien.

Maar ze blijft 's avonds en 's nachts maar gillen. Vannacht was het zo erg dat we tot 4 uur, half 5 bezig waren met d'r.

Dus ben het wel een ietsiepietsie zat...

Verder wel errug heppie, want we krijgen vanaf dit weekend een hulp in de huishouding!!! Ze komt 2 keer per maand en dan vooral voor de extra klusjes in huis, zoals ramen zemen en zo.

Men, wat ben ik blij met die extra hulp. (dus ja Kay, zo krijg ik al een beetje meer rust, vooral in mijn kop )
Ik ga trouwens van de week maar eens bloedprikken.

Omdat ik zo moe ben, toch maar eens aan de ha gevraagd.

Ben benieuwd...
Upperdeup!!!

Hoe gaat het met iedereen???

Hier gaat alles weer ok. Esmée lijkt weer helemaal te zijn opgeknapt.

Ze huilt iig niet meer zo snel en vermaakt zichzelf weer goed.

Heerlijk!!!
Fijn dat Esmée weer is opgeknapt, heb je al bloed geprikt?

Hier ga ik genieten van mijn enige rustige avond deze week!
Ben er ook nog.

Maar een paar hele drukke weken achter de rug waarin ik weinig thuis was.

Fijn dat Esmee weer helemaal fit is.

12-9 hoe is het met jou? leuk zo'n feestweek op school.

En Detlev en Bojan al druk aan de wandel.

Hier weinig nieuws. Druk...druk...

Dus ga nu lekker genieten van de rust.

groetjes
Ssssssssssssssssssssssssssssssssssst

Maar heb net leuk nieuws gehad.

Mijn broer en schoonzusje krijgen eindelijk een kindje.

Ze zijn net geweest om het te vertellen, hebben dinsdag goed echt gehad met 10 weken. Dus ziet er goed uit deze keer!

Maar moet nog 2 weken mijn mond houden, dus

ssssssssssssssssssssssssssssssst
Sssstttttttt

wat geweldig nieuws. Gefeliciteerd.

sssttt
12-sept, niet ziek geworden? Gelukkig! Ook nog een druk weekend in de planning of valt dat mee? En gefeliciteerd met je broer!!! Supernieuws zeg! Hoe is het eigenlijk met je andere broer en zijn scheiding? Nog steeds zo moeizaam?

Nala, lekker zeg hulp in de huishouding, zou ik ook wel graag willen! Kom nooit aan dat soort klusjes toe of even heel snel! Ramen zijn hier aan de buitenkant al een jaar ofzo niet gewassen, haha! Ik hoop deze zwangerschap echt eens een schoonmaaktic te krijgen, haha! Fijn dat Esmée weer wat beter is. Erg is dat zo'n meisje die overal last van heeft, maar waar je niet veel aan kan doen...

Hera, ook al drukke weken achter de rug, ook wel een rustig weekend in de planning?
Hier ook druk, maar nu lekker vrij en weekend! Vanavond lekker eten met mannetje. Hadden deze week een zeldzaam heftige ruzie gehad en dat maken we vanavond even echt goed met lekker wat quality time samen. Mans idee, dus ik was aangenaam verrast, had ook al oppas geregeld enzo! Dus lekker!

Verder flink verkouden, nu lijkt het weer een beetje beter te gaan, maar blegh niets aan. Ook nog drukke week met veel werken + school. Maar goed weer achter de rug, volgende week lijkt het in ieder geval wat rustiger. Client op mijn werk voorspeld een meisje voor me en ze had het altijd goed, vertelde ze erbij, dus ben benieuwd!

Nu even naar een krijsende Detlev, die aandacht wil, maar niet helemaal op de juiste manier dit uit.... Gezellig!
12-9, ik ga morgen bloedprikken, ben benieuwd.

Wat leuk dat je broer een kindje gaat krijgen! Gefeliciteerd!

Kayleigh, hier zijn de ramen ook al een jaar niet gezeemd hoor. Hihi. Hoop dat het droog blijft, kan de hulp dat straks buiten doen. (ze komt een keertje op zondag, gister konden we beide niet)

En hoe was het etentje met je mannetje? Fijn dat 'ie daar zelf mee kwam.

Wij hebben een heerlijk rustig weekend.

Straks nog een kinderverjaardag, meer niet. Jeej!

Deze week 3 dagen werken.
Heb je schone ramen Nala? En ook al een jaar niet gepeotst? Krijg altijd zo de indruk van jou dat het altijd helemaal spik en span is bij jou, maar valt wel mee dus, haha!

Etentje met mannetje was erg gezellig. Heerlijk gegeten en nog even wat gedronken en toen weer naar huis. Detlev had het de oppas (mijn zusje) wel wat lastig gemaakt, hij wilde niet op bed en gilde alles bij elkaar om mama... Had een zwak plekje ontdekt denk ik bij tante! Wat ze had hem weer naar beneden gehaald en saampjes gezellig naar popstars gekeken, de slimmerd.

Weekend alweer voorbij, maar een kort weekje deze week, eindelijk!!! Maar 3 dagen werken, door alle cursusdagen enzo heb ik de laatste tijd steeds 4 dagen gewerkt en school daarnaast ben ik wel veel weg, maar deze week even een beetje rust.

Allemaal weer met frisse moed de nieuwe week in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven