Pilstoppers

24-03-2010 22:00 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

we hebben gewoon feest op de verjaardagen zelf. Dus dit weekend nog rustig. Vanavond hebben we ook familiebbq en volgende week van de straat, dus we druk zat. Weet nog niet helemaal hoe ik dat straks met kayleigh ga doen op school. Ben de eerste 2 weken vrij, dus dan kan ik kijken hoee het trekt. mijn streven is wel zsm helemaal naar school... hoe doe jij dat? bso komt wel na mijn vakantie! Zit op school zelf dus dat wel fijn.

goed weekend allemaal, ben alweer flink bezig met een boodschappenlijst. dus die ga ik zo maar eens halen...
Ties gaat op woensdagmiddag en donderdagmiddag naar de bso. Op woensdagmiddag kan ik hem eventueel ophalen als hij het niet trekt. En de donderdag moet hij helaas vanaf het begin helemaal door, vanaf de vso tot de bso.

Maandag is oma bij ons, dinsdag is man thuis en vrijdag ik. Dus die dagen kan hij 's middags thuisblijven als hij het niet trekt.
Leuk 12-9, een vouwwagen. Lekker naar de camping. Heb ik altijd zo leuk gevonden.

Pijn in mijn rug is helaas nog niets minder geworden. Maja, maak er vandaag gewoon wat van. Kijk wel hoe het gaat.

Esmée gaat bij mijn zusje slapen.

Wij hebben straatfeest in onze oude straat. (leuk dat we nog zijn uitgenodigd!) En vanaaf een feestje van een aantal vrienden die 30 zijn geworden.
Super Kayleigh, dat ze tevreden over je zijn. En nu lekker vakantie.

Nala, balan dat je rugpijn nog niet over is. Leuk dat jullie nog zijn uitgenodigd.

12-9 en geslaagd voor een vouwwagen? Fijn dat het weer wat beter gaat.

Hier zijn ze nu samen aan het spelen buiten. En ik sta in de keuken en hou toezicht.

Ze hebben hier achter het huis een sloot en ben altijd bang dat ze toch besluiten om daar heen te gaan

Dus ik zit nu op het aanrecht te typen en hou de boel in de gaten.

Morgen gaan we weer naar huis.

Nog 1 week en dan zit de vakantie erop.

Wond van Luke geneest goed. Hij zegt nog wel elke keer Au en wijst dan naar zijn kin. Heeft dus veel indruk gemaakt

Verder geen nieuws. Allemaal veel plezier met de feestjes.
Nee niets gekocht, alleen even gekeken naar welk merk en soort vouwwagen we willen (voor grootte en zo)

Willen particulier kopen, scheelt erg veel met dealer.

Heb een mooie gezien, maar die staat in groningen
Hmmm en dat is wel een aardig eindje rijden.

Maar wel fijn dat je nu weet welke je wilt hebben. Rare vraag hoor (zit absoluut niet in het kampeer gebeuren) maar waarom geen caravan?
We hebben er nu een gezien in utrecht, daar gaan we volgende week kijken.

Ik vind een vouwwagen wat meer kamperen als een caravan.

En daarnaast is hij veel goedkoper als caravan.

En binnen ruimte is vaak veel groter en je hoeft er geen grote auto voor te rijden en het kan gewoon met je B-rijbewijs.

Wil je een caravan met 4 slaapplaatsen kom je toch aan een behoorlijk grote en zware caravan.
Wat een moppie, die Esmee! Ze gaat als een speer Nala!

Balen van je rugpijn. Hoe is het vandaag?

Kay, wat fijn dat ze tevreden over je zijn! Kan me wel voorstellen dat werkgever eventjes moest slikken toen je vertelde van je zwangerschap, maar hee, het is tenslotte voor jou ook een verrassing. Maar zien hoe het loopt en gaat en maar van het positieve uitgaan. Ze willen niet zo gauw van iemand af, als die goed functioneert. Die 3 maanden zw.verlof komen ze dan wel over heen.

Leuk 12-9, een vouwwagen!

Ik ben niet zo het kampeertiepje, maar ik snap wel dat je voor een vouwwagen gaat. Goede tijd om te kopen ook vast, zo na de zomer. Of juist niet?

Hera, wat worden de kids groot he? Buiten spelen onder toezicht... Wauw... Maar inderdaad. Dood eng. Daphne speelt in de achtertuin en als ze ergens anders speelt ben ik er bij. Ben benieuwd hoe dat straks gaat op school, met de speeldates.

Daphne gaat vanaf morgen vol aan de bak. Vent is deze week nog wel thuis, zodat ze niet naar BSO hoeft, maar vanaf volgende week komt ook dat erbij. Daphne blijft over op alle dagen (uitzondering woensdag en vrijdag) en gaat ook die dagen naar BSO. Dus maandag, dinsdag en donderdag lange dag. Woensdagmiddag en vrijdagmiddag ben ik vrij en kan ze lekker thuis uitpuffen. Heb de hoop dat het voor Daphne scheelt dat ze toch steeds 4 dagen naar kdv is geweest.

Arme hummeltje is er wel zenuwachtig van. Is helemaal niet in haar hum. Terwijl ik toch eigenlijk niet zo veel erover roep, zo van 'nog zoveel nachtjes'. Ik vermijd dat eigenlijk zo veel mogelijk.

Nou, laatste dag vandaag van 2 weken vakantie. Morgen ook weer aan de bak. En m'n meisje naar school brengen dus

Fijne zondag!
Ahhh bedankt voor je uitleg 12-9. Je merkt al ik heb niks met kamperen

DDDDj, succes morgen. Spannend hoor. Zag bij Q ook al een mooie blog over jano.
Thx DDDJ, mee eens.

Met mijn rug gaat het nog niet goed.

Ga voorlopig ook nog niet werken en morgen denk de fysio maar weer eens bellen.

Suc6 morgen met je meissie naar school en jij weer werken.

(Quintie, jij ook een dikke knuf!)

Verder een gezellig weekend achter de rug, met straatfeest, feestje van vrienden en vanmiddag een kinderverjaardag.

Bij Esmée komen de tandjes boven nu eindelijk door. Kan nog niet goed zien hoeveel er zitten, maar het zijn er zeker 2.
Ik ben er weer!!

Vorige week vrijdag heb ik Milena en Bojan bij mijn schoonmoeder gebracht. Ik vond ht zo erg! Ik was ook bang dat Bojan het niet leuk zou vinden en dat het zorgen voor 2 kinderen (en vooral Bojan is zwaar nu, want het is een heel ondernemend jongetje) voor mijn schoonmoeder erg zwaar zou zijn. Ik zag ook zo op tegen de vliegreis, en het parkeren op P3 op schiphol . Ik had dus het meeste zin om gewoon onder mijn bed te blijven liggen ofzo.

Maar goed dat heb ik dus niet gedaan. Heel veel zooi van Milena en Bojan ingepakt en ze afgeleverd bij schoonmoeder. Bojan moest een klein beetje huilen toen ik weg ging. Daarna huis gepoetst, spullen ingepakt en veel te vroeg naar Schiphol. Gelukkig was er nog een plekje om te parkeren . Ik was om 1730 al ingechekt en door de douane en het vliegtuig ging pas om 2100 uur . Lekker lang gewacht dus. Bij de gate werd ik ineens omgeroepen. Iemand wilde met mij van stoel ruilen en ik kreeg gewoon zomaar een perfecte plaats! Helemaal voorin, 2 stoelen naast elkaar en met heel veel beenruimte. Wat een geluk. Naast mij zat een vreemde advocaat met grote verhalen. Wel een aardige man en aangenaam gezelschap. Verder was het entertainment system (wow wat een uitvinding!!!) heel aangenaam gezelschap en heb ik de rest van de tijd films gekeken! Op KL airport moesten we nog met een treintje, bagage opzoeken en toen stond Vent er!!! Samen naar KL centrum gegaan en het hotel opgezocht. Ik kwam einde van de middag aan, dus zijn we naar een foodcourt gelopen (warm!!!) en hebben daar superlekker gegeten!

Verder hebben we superdingen gedaan: Batu Caves bezocht, KL centrum bekeken, Petronus Towers en skyline in het donker, naar goldenclass bioscoop waar je ligstoelen hebt en ze het heel koud maken zodat je onder een dekentje kan liggen en de film kijken, naar een bountyeiland gegaan. Oh wat is het daar mooi. De eerste dag waren we een beetje in de war; er was helemaal niks te doen!! Niks, je kon niet wandelen, er waren geen winkeltjes. We konden allee een beetjer bij het zwembad liggen, in het zwembad zwemmen, in de zee zwemmen en snorkelen. En dat deden we dus maar. Snorkelen was super! Mooi koraal en heel veel g vissen gezien (overwinning voor mij, want ik ben bang voor vissen)Er zwommen steeds hele scholen vissen om ons heen en op een gegeven moment had ik een visje bij me wat met grote vissen meezwemt. Brrrr, dat visje zwom dan naast mijn bril en steeds als ik snel opzijzwom of hard spartelde dan was het er nog.

We hebben nog een massage gehad, zijn met collega's van vent op stap geweest, hebben in de hop on hop off bus gezeten en toen was de week al weer om en moesten we naar huis. Vliegreis was wel oke, weer de hele reis filmpjes gekeken (ik heb een slaapprobleem, dus dat lukte me helaas niet). Meteen Milena en Bojan opgehaald. Superleuk om ze weer te zien! Bojan had het supergoed gedaan, zelfs zijn eerste losse stapjes gezet!! Hij was heel blij om ons weer te zien, wilde van mij naar vent en weer terug . Milena vond het ook wel leuk om ons weer te zien, ze rende op ons af, maar daarna huilde ze omdat ze naar huis moest en het zo gezellig geweest was bij oma. Oma vond het el gezellig, maar ook zwaar en ze was moe. Kan ik me helemaal voorstellen!

Nu ben ik superverkouden en heb nog steeds diarree (eten daar is heerlijk, maar mijn darmen moesten er erg aan wennen ).

Het was superleuk om zo een weekje alleen met mijn man te zijn! Lekker uit eten en geen rekening houden met kleine kinderen. Ik vond het heel moeilijk om ze zo lang niet te zien, heb er zelfs nog een paar keer om gehuild . Maar uiteindelijk was de week zo voorbij, konden we 2 vrolijke kinderen ophalen en was oma wel moe, maar ze heeft nog 3 weken vakantie om weer bij te komen.

Hier beginnen morgen de scholen ook weer. Daphne en Jano mogen morgen voor het eerst! Spannend hoor. Ik ben benieuwd hoe ze het zullen vinden!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Klinkt als een supervakantie zeg! Heerlijk dingen gedaan die niet goed samen gaan met kids, en dat lijkt me zoooooo lekker. Willen wij ook steeds. Ik denk niet dat ik het zou durven, een week zonder mijn kids en dan ook nog zo ver weg...

Oeh Daphne gaat morgen ook voor het eerst naar school, spannend hoor! Succes, wij hebben nog een weekje voor Kayleighs school begint. Jano ook succes!

Hoest met je rug Nala? Nog een beetje kunnen feesten?

12-sept, leuk hoor een vouwwagen. Mijn zus kampeert ook altijd daarmee met haar 3 kids, echt super en idd beter dan een caravan!

Zet alvast wat kwarktaart neer voor de liefhebbers, net gemaakt voor morgen!
Jammie kwarktaart! Die lust ik wel

Ik ben benieuwd hoe het met Daphne DDDJ en Jano Quint is. Hier mnoest ik MIlena achterlaten in een nieuwe klas met 2 nieuwe juffen en nieuwe kindjes. Ook wel spannend. Ik ben benieuwd hoe ze het vond vandaag!

Nala, hoe is het met je rug? Balen zeg als je rug zeer doet, kun je meteen niks meer. Knap dat Esmee zo loopt! Bojan zit nu ongeveer op hetzelfde niveau :lol:

Kay, ik las op hyves dat iedereen nu mag weten dat je zwanger bent!! Leuk is dat. Tja en je reactie van je werkgever, ik kan me vanuit hun oogpunt wel voorstellen dat het niet zo leuk is. Maar ja, het is nu eenmaal zo en je had verder toch een positief gesprek, dus komt vast goed. Ze moeten er vast even aan wennen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Kay is toch niet vandaag jarig? Woensdag toch?
Ik zag in het schema dat Kay idd woensdag jarig is. Maar ik neem wel een stukje kwarktaart hoor.

Frans, wat klinkt dat als een heerlijke week. Ben benieuwd naar je foto's.

En wat goed van Bojan, dat 'ie zijn eerste losse stapjes heeft gezet!

Kayleigh, heb leuke feestjes gehad van het weekend, maar me wel ingehouden. Veel gezeten en niet uitgebreid staan hossen op de dansvloer. Maar het was te doen.

Ik zit er ff doorheen, loop de hele ochtend al te huilen.

Vannacht ging echt bagger. Esmée heeft veel gehuild en was soms echt ontroostbaar. (nog nooit zo heftig meegemaakt)

Nu is ze naar het kdv, dus ben benieuwd...

Mijn rug is nog steeds prut. Ben zo bang dat ik hier nog wel ff zoet mee ben.

Moet pas woensdag trug naar de fysio, maar dat vind ik te laat. Heb em al gebeld, maar moest voicemail inspreken. Straks dus nog maar een keertje proberen.
Kom op Nala, Esmee is op het kdv en jij gaat dus lekker in je bed liggen met een boekje. Lekker kopje thee en een koekje er bij en dan voel je je straks weer een stuk beter!
Helaas kan ik niet liggen. Zitten ook niet en lopen nog minder.

Doe dus iedere keer een beetje van alles.

Maar echt prettig is dat niet.

Gelukkig komt mijn schoonmoeder vanmiddag ff helpen in huis.
Frans, spannend zo'n nieuwe klas vol kindjes en juffen

Klinkt als een super vakantie.

DDDJ, en Q hoe is het gegaan vandaag.

Nala, beterschap. Hoop voor je dat het snel opknapt en dat Esmee goed te pas is op het kdv en dat ze vanavond een top nacht heeft.
Maar grote Kayleigh is wel jarig.

Hier ook nog; van harte!

Hera, heb net ff gebeld naar het kdv, en ze was wel meer huilerig als normaal, maar niet extreem.

Vent is zo lief geweest om zijn moeder ff te bellen. Die is nu aan het soppen hier in huis.

Durf dat nooit te vragen of hulp aan te nemen. Maar was nu echt nodig.
Gelukkig dat ze in elk geval iets beter te pas is. Lief dat je schoonmoeder even komt soppen.

Lastig hé dat je niet weet wat er aan de hand is.

Kay, hier dus nogmaals van harte. Je bracht ons allemaal in verwarring........en achteraf wist ik het ook wel.
Frans, oh wat klinkt dat heerlijk jullie vakantie *jaloers*

Maar kan met ook goed voorstellen dat het af en toe wel moeilijk is zo ver weg.

Moest jij ook weer meteen werken vandaag?

Kay, van harte met je verjaardag?

Hoe is het gegaan vandaag?

DDDJ en Quint, hoe is het bij jullie gegaan?

Nala, arme Esmée en arme jullie. Wat vervelend dat ze zo slecht slaapt. Hier hielpen die chamodent druppels/pilletjes heel goed tegen tandjes (en het slechte slapen daardoor)

En dan ook nog je rug (heb je geen pijnstillers?)

Hera, jullie hebben nog een weekje vrij denk ik of niet?

Wij hebben nog 2 weken te gaan, maar vindt het wel spannend.

Vroeg me af. Ik wilde Ties gewoon melk meegeven naar school, maar ze hebben geen koelkast of zo waar ze dat in bewaren. Is dat normaal?

Vond het eigenlijk wel vreemd, op cb en zo wordt je gestimuleerd om je kind melk en zo te geven. En naar school kan je het dus eigenlijk niet meegeven.

Ga maar eens houdbare melk kopen, kijken of hij dat lust.
Hieperdepiep Hoera voor grote Kay!!

Ik wist het idd ook wel, had het op hyves gelezen, maar ik vergeet dat dus altijd

12-9 Hebben ze bij jullie op school geen schoolmelk? Die pakjes blijven in de koelkast totdat ze uitgedeeld worden. Ik geef Milena aanmaaklimonade of appelsap met water mee. Sochtends drinkt ze yoki en tussen de middag karnemelk, dan savonds nog een toetje en dan heeft ze melkproducten genoeg volgens mij.

Vandaag begon het gewone leven weer voor ons. Nou ja voor bijna iedereen, want ik heb nog geen werk. Dus Bojan was op het kdv, Milena weer voor het eerst op school, vent aan het werk en ik was thuis. En heb de hele dag schaamteloos genikst. En het was heerlijk! Vanmiddag kwam er meteen een vriendje van Milena spelen en daarna hebben we Bojan lekker met de fiets opgehaald en een extra rondje gefietst. Heerlijk om zo relaxt te zijn
Volgens mij geen schoolmelk, zal er eens naar vragen.
12-9, ik gebruik Dentinox, maar ze laat het amper toe dat ik het erop doe.

Zelf heb ik spierverslappers, maar die halen alleen maar de scherpe pijnrandjes eraf.

Lekker hoor Frans, zo het nieuwe schooljaar beginnen.

Esmée heeft gelukkig vannacht weer goed geslapen. Was zo bang voor weer zo'n nacht.

Ze is alleen met verschonen onhandelbaar. Ze wordt dan zo boos en verdrietig, maar volgens mij alleen maar omdat ze even moet liggen.

Iemand tips? Ik geef d'r iedere keer al wat in handen en zing liedjes, maar dat helpt niet meer.

Ik ga vaak met haar bewegingen mee, maar soms moet ze toch echt ff liggen.
Nala als het kan staand verschonen. En verder heb ik geen tips.

En

12-9 ik heb inderdaad nog 1 week vakantie. Wij hebben ook geen koelkast op school. Is organisatorisch ook niet te regelen. Wij adviseren altijd om van de koelhoudbidons te kopen en daar het drinken in te doen.

Ga nu weer gauw verder.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven