F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
volgens mij geen aanrader om dat te doen, of eerst even een wassessie tussendoor

Lau, die hellokittybroeken van H&M zijn op zich ook best smal, of toch de skinny van de H&M of Hema. Exit of Name-it zijn ook smalle merken, dat scheelt ook wel. Wel balen dat alles niet goed zit, ik ga vanavond maar eens een passessie houden met ze.

Net terug van verloskundige, kind is weer niet ingedaald Schiet niet op zo, moet dus toch weer gaan liggen als de vliezen breken. Dat bedenk je toch niet als je 39 weken bent Verder was wel alles goed, bloeddruk weer mooi gemiddeld.

Nu maar even met man overleggen wanneer de kinderen gehaald gaan worden, en wat we gaan doen met eten...
Waar kopen jullie die Retour-broeken dan? Ik ken dat hele merk niet?

Nina heeft inderdaad ook een paar van die hello kitty spijkerbroeken van de H&M, die zitten wel goed. Misschien als ik ga ruilen alvast nog een of twee daarvan meenemen. De rest zit wel goed trouwens hoor.

Balen dat kind niet ingedaald is zeg, dus als je vliezen in de supermarkt breken kan je daar gelijk op de grond gaan liggen? gezellig
Ik ken Retour ook niet Lau, vast buiten mijn segment

Niet meer naar buiten dan maar Tieg

Wij eten lekker couscous met kip en abrikoos en pruim en koriander. Het ruikt al heerlijk, nog 15 minuutjes pruttelen.
Ik ben zo blij met de zomer, dan kan Nemo korte broeken aan (maat 86 )

Cees wil je eens een taille enkel opmeten van zo'n retour mt 110. En dan niet dat hij helemaal opgepoft op zijn kleinste gat zit want dat ziet er ook niet uit. Zal zo even een broekje opmeten wat goed zit hier.
Die Tieg, dat is ook niet handig. Wel fijn dat de bloedddruk goed blijft. En nog genoeg energie om te shoppen dus!

Meis is ook smal, maar meeste H&M broeken doen t wel goed gelukkig. en bij terstal ook goedkope en prima spijkerbroeken.

Desigual is leuk lau, maar vaak wel reteduur. Meis heeft er een supergaaf jurkje van. Hebben jullie ook al jassen enzo? Voor mini nog allemaal spullen van Meis die nog prima zijn. Maar meis en mannetje moeten ook wel in t nieuw vrees ik.

travis, hoop dat t meevalt, kan je snel een afspraak krijgen?

Casey, interessante discussies :-) En daar krijg je dan ruzie om?

nic, genoten van je vakantie?

hier ook t drukke leven weer begonnen. Meis vind de nieuwe school erg leuk. Gelijk de eerste dag liepen we gelijk om met buurtkinderen en dat vond ze echt zo ontzettend leuk, echt schattig. Maar nog geen traan gelaten, alleen maar leuk alles dus dat is wel heel erg fijn!

En mannetje en mini gisteren voor t laatst naar oude kdv. Was wel even slikken hoor, nieuwe is ook wel leuk, maar niet zo leuk als oude. dus even geknuffeld met leidsters en traantje weggpinkt...

Maar qua planning wel een stuk handiger al blijft t vliegen en rennen om overal op tijd te zijn enzo. Wij eten eigenlijk nooit voor half zeven, meestal pas zeven uur, en slapen vrijwel nooit voor half negen. Laat ik weet het, maar ja ze houden het nog vol gelukkig.

ik ben zelf niet helemaal lekker, hik tegen een borstontsteking aan dus loop flink te kolven, maar t wil nog niet echt weg helaas.. nu dus maar vroeg mn bed in, wie weet helpt dat.

Waar is dokkie trouwens...
Dok is toch niet stiekem bevallen? Als ik me goed herinner kan het bij haar in een half uurtje gebeurd zijn zo'n beetje, daar zit je ook niet op te wachten natuurlijk.

Nitro, wat fijn dat het op de nieuwe school zo goed gaat gelijk, goede keuze geweest dus duidelijk.

En hopelijk zet die borstontsteking niet door. Heb wel diepe respect voor je hoor, jij bent toch eigenlijk al ruim vier jaar nonstop aan het borstvoeden!

Ja, die desigual kleren zijn inderdaad reteduur, maar bij v&d was 50% korting, dus dan wordt het wel leuker natuurlijk. Hoewel zo'n rokje nogsteeds bijna 30 euro was hoor.

Korte broeken zijn bij Nina inderdaad ook veel maat 92 nog, zomer is natuurlijk wel handig. Kan haar natuurlijk altijd korte broeken met een legging eronder aantrekken ofzo. Wel handig die kleintjes, die lopen niet zo snel voor l*l.

Vis, doe ff recept voor die couscous, die klinkt superlekker. Ben trouwens bezig met een blog Beetje food-blog moet het worden, om weer eens te gaan schrijven en meer te gaan koken :-) Als ik er een beetje tevreden over ben en wat stukjes heb staan stuur ik jullie wel ff linkje, mogen jullie bekritiseren
Oh leuk Lau!! Vind ik ook echt iets voor jou. Was je vorig jaar ook al beetje over aan het denken toch? Ik ben benieuwd en kijk uit naar je linkje hoor!

Dok is 10-10-10 uitgerekend toch??, dus nog niet bevallen mag ik hopen.

Ik las ergens op een topic dat je bij meisjes gewoon een broekmaat kleiner doet en dan laarsjes eroverheen.

Nou inderdaad Lau, Nitro is de nonstopvoeder hier! Hoe oud is Mini nu eigenlijk?

Recept was eigenlijk een beetje hutsefluts met restjes Maar ik kan wel een reconstructie maken denk ik. Ben ook weer op zoek naar lekkere recepten. Had laatst zalmfilet omwikkeld met serranoham en dan tussen de grill, erbij nog pasta met pestoroomsaus. Heel simpel maar zo lekker!
Nou, die energie is vanmorgen ver te zoeken hoor!

Maar we hebben wel een kleine doorbraak, er is een kwartje bij Daan gevallen en hij heeft zichzelf gisteren en vanmorgen zelf aan- en uitgekleed in de ochtend, avond, en tijdens het verschonen bij de thuiszorg. Zonder gemopper of gezeur, gewoon lekker snel.

Nitro, minder dat je nu nog last hebt van een borstontsteking, daar heb je niet heel veel last van gehad toch (in de zin van niet vaak?) En fijn dat Meis het meteen al zo naar haar zin heeft, goede keuze geweest dus. En gaan Knul en Minimeis al naar de nieuwe creche? Dat is vast gewoon nog even wennen.

Hmmm, Dok moet toch nog even, die is toch pas een week of 35? 10-10, da's over ruim 6 weken, 34 dus zo'n beetje. Zal vast nog niet toch?

Pfff, vanmorgen lekker natgeregend, en Tessel liep uiteindelijk heerlijk in de plassen te stampen En nu dus zonder broek aan Krijg bijna zin om de verwarming aan te gooien en een goed boek te pakken. Of lekker weer in bed kruipen, maar ik denk dat ik dat vanmiddag wel doe
Oh ja .. lekker met een boek op de bank en een kop koffie/thee erbij. Wil ik ook met dit weer. Helaas aan het werk en al twee keer natgeregend .. Zit nu (met koffie, dat wel) in zo'n werktuin (of hoe heet dat) met ongeveer 40 mensen. Ook gezellig ..

Lau, leuk zeg!! En zeker een linkje doorsturen, hoor!

Tieg, nog niet bevallen!! En wat goed van Daan. Marius kan zich zelf wel aan en uitkleden.. maar dat duurt allemaal zo lang. Dan doe ik wel weer. Maar beter dat hij het zelf kan.

Volgens mij heeft Dok het retedruk!! Was niet bezig met verhuizen van haar praktijk (of was dat niet zo??). En bevallen ging bij haar heel snel, dat weet ik ook nog wel dat ze dat schreef.

Nitro, fijn dat alles zo goed gaat met kids.. Maar wel balen van die ontsteking
Vind het ook echt weer om lekker bij de haard te zitten met een boek, muziekje erbij.

Helaas zit ik alleen op kantoor met kippenvel (en zowel koffie als thee om op te warmen). Ik zal ok de verwarming eens opendraaien maar denk dat die nog niet aanstaat.

Tieg, jammer hoor nog een dikke toeter.

Goed van Daan, wel fijn dat hij zelf goed meewerkt. Tim kan het ook wel zelf maar de zin is ver te zoeken.

Stickers werken erg goed. Hij heeft net weer een kaart vol dus vanavond samen maar eens een nieuwe kaart maken en dan voor het meewerken 's ochtends.

Bij Floor werken stickers totaal niet.

Lau, leuk hoor, stuur het linkje maar door, recepten zijn altijd leuk en ben benieuwd hoe je schrijft.

Tim heeft ook wel een smal kontje maar volgens mij toch niet zo smal dan. Broeken van c&a zitten hem erg goed. Moet wel altijd dat knkoopsgaten elastiek in zitten want anders werkt het niet.

Floor heeft nog een dikke luier om de broek omhoog te houden en een dikke buik

Ik krijg echt een winterdepressie van dit weer zeg. Vanorgen veel te vroeg wakker door de harde regen. Had al 1 kind in bed en toen kwam de volgende er ook bij. Ook nog onweer. Pffff, niets aan.

Ik heb volgende week feestje voor gastkids en ouders. Vorig jaar ook gedaan met springkussen en BBQ

Springkussen was succes, en BBQ op zich ook, maar daar heb ik dit jaar niet zoveel zin in eigenlijk.. Vind het zo'n rotwerk om de BBQ weer schoon te maken (huren we van slager), en ik weet net of het wel BBQ weer is..

Nou dacht ik zelf aan lopend buffet, maar wat zou ik er dan op kunnen leggen? En hoe houd ik het spul warm?

20 volwassenen en 10 (etende) kindjes.

Lau?
Chinees laten cateren? Die komen met de hele meuk, en nemen het vuil weer mee. Of slager wat anders laten vragen? je hebt ook nog zo'n abc-bbq club, weet alleen site niet meer. Bezorgen thuis, nemen ook alles vuil weer mee.

Overigens kun je het bbq-rooster heel makkelijk schoonkrijgen door 'm in een zak met ammonia te doen, kun je 'm zo schoonboenen.

Relatieve vroege meld, krijgen vandaag twee meisjes te spelen. Man heeft Tessel naar de creche gebracht, eerste meisje is al hier, over een uurtje komt de tweede. Ben benieuwd hoe dat gaat, straks denk ik maar koekjes bakken of zo. Of ik bewaar dat juist voor vanmiddag, kan natuurlijk ook nog...

Overigens is Daan hier helemaal om met het aan en uitkleden, hij doet het nu écht helemaal zelf! Geweldig gewoon, dat dat kwartje nu gevallen is...!
Dacht net dat ik een dode baby zag drijven, ben helemaal van de rel. het was maar een pop
Lekker makkelijk: 2 soorten huisgemaakte soep, paar soorten lekker brood of losse broodjes, salades (pasta, paprika, aardappel, zalm, couscous) lekkere vleeswaren en evt nog wraps erbij.
Ik zou het ook niet al te ingewikkeld maken Cees. Voor de kinderen bijvoorbeeld pannenkoekjes die ze zelf kunnen versieren, stukjes fruit op satéprikkers, dat soort dingen. Dan hebben de kinderen ook wel weer genoeg gegeten toch? Lekker toetje.

voor de ouders soep, quiches, salade, gehakballetjes met dipsausjes (die vinden de kinderen ook lekker natuurlijk). Je kunt bijvoorbeeld wat spaanse tapasdingetjes maken/kopen.

En dan lekkere cheesecakes als dessert

Wel een leuk idee trouwens. Gezien de weersverwachting zou ik niet aan de bbq beginnen in ieder geval, tenzij dat in de koeienstal kan ofzo
Oh Vis, kan me zo voorstellen hoe erg je dan schrikt, al denk je maar voor 1 seconde dat je een dode baby ziet, bah!
Quiche erbij das ook een goeie ja! Kun je ook al lekker van tevoren maken en die balletjes ook. Gegrillde koude groente met wat olijfolie ook lekker en makkelijk.

Ja mijn maag draaide echt om Lau, al zag ik gelukkig vrij snel dat het een pop was, het had zo'n stoffen lijfje maar dat leek net een rompertje.
oei das schrikken vis.....

ik ga vh weekend ff uitpuzzelen wat ik dan neer kan zetten.

had ook al chinees gedacht, maar dat vind ik zelf niet zo lekker.. en mijn kids ook niet, dus geen idee of anderen daar van eten. en daarbij, ik zit in friesland, weet niet of ze dat soort dingen hier doen

heb hier een retourbroek maat 4 bij sil gepast, maar heb het idee dat t een meiden broek is.. en zit m niet mooi over de luier.

lengte binnenbeen: 40

lengte van knoop naa kruis: 17

totale lengte: 63

Heupbreedte (over knoop gemeten, enkel) 33

Taille enkel gemeten: 25

Volgens mij geen skinny jeans, maar past niet over mijn "medium" kind!
ik moest de broekspijp wel omslaan trouwens, dus mss voor een maat 122 wel een skinny jeans
Heb alleen even de taille gemeten maar die moet ong 20 cm zijn dus die Retour is niet echt smal hoor
ja maar wat voor lengte heeft nemo nu dan? want ik weet dus niet wat mt 4 inhoudt? lijkt mij eerder een 116/ 122

en dan zou het een bijna skinny zijn!
Ik denk dat hij nu qua lengte 110 moet hebben. Zal vanmiddag eens kijken wat we nog in de kast hebben liggen aan broeken.
tieg , je mag vandaag of morgen nog bevallen, anders moet je m daarna 2 dagen dichthouden.

vis en ik houden er niet van om de spotlights te delen...

De spotlights of je bonbonbloc die je als microfoon gebruikt??
Moet ik jes de hele week om 7.15 uit bed slepen, staat ie in het weekend om 6.30 op....

Zon schijnt hier, wow...

Ja tieg, vandaag is jouw dag, ik wil je hier pas zien met meld en beeb. En anders dinsdag pas.

Vis klaar voor morgen? 30 alweer. Nic zei dat de overgang pijnloos verliep, dus je hoeft niet bang te zijn! Nog verder geslapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven