3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 18:04
Goeienavond!!!! Zo... mijn dag zit er ook weer op.. ik heb nogeneeens meer tijd om tussendoor op mn werk wat bij te lezen... het is daar veuls te druk!!
Gravinnetje voor je hoofdpijn. En ik ga ook niet naar je wijzen hoor
Apppel nieuwe laarzen... gaaf!!
Josje lekker bij de Oosterburen geweest... Schön!!
Freaky hard gesport... goedzo!!
Choco.. gefeliciteerd met je poesjes!!
Sg ctrl-c ctr-v aaaaaaaaapie_returns... ben je al klaar met je behang-quilt-project?
Friezzzz haaaai... nog wat leuks gedaan?
Ehhhhh.. sorry als ik iemand vergeten ben, ik vond dit rijtje al knap van me, myself and I
Gravinnetje voor je hoofdpijn. En ik ga ook niet naar je wijzen hoor
Apppel nieuwe laarzen... gaaf!!
Josje lekker bij de Oosterburen geweest... Schön!!
Freaky hard gesport... goedzo!!
Choco.. gefeliciteerd met je poesjes!!
Sg ctrl-c ctr-v aaaaaaaaapie_returns... ben je al klaar met je behang-quilt-project?
Friezzzz haaaai... nog wat leuks gedaan?
Ehhhhh.. sorry als ik iemand vergeten ben, ik vond dit rijtje al knap van me, myself and I
woensdag 25 augustus 2010 om 18:06
Die van mij is ook zo traag, kan niet eens op mn boerderie komen en mn beesten staan op springen!!
Eerst 1 peukie en dan lekker eten maken, gebakken aardappeltjes, cordon-bleu en apppelmoes (sorry Apppel)
En wat bezielt mij om bij thuiskomst van mn werk gelijk weer achter een beeldscherm te kruipen??
Eerst 1 peukie en dan lekker eten maken, gebakken aardappeltjes, cordon-bleu en apppelmoes (sorry Apppel)
En wat bezielt mij om bij thuiskomst van mn werk gelijk weer achter een beeldscherm te kruipen??
woensdag 25 augustus 2010 om 18:07
En ik reed net naar huis, maar het lampje van mn benzine brandde (vanochtend al). File bij de afrit dus ik kneep hem... nou was dat knijpen sowieso wel handig want ik moest ongelofelijk plassen.
Ik draaide de benzinedop er af en het was maar goed dat ik hem vast zat, er kwam zo'n luchtvlaag uit dat ie anders echt op de grond was gevallen en, mij kennende, onder de auto was gerold. Hij was echt leeg!!
Ik draaide de benzinedop er af en het was maar goed dat ik hem vast zat, er kwam zo'n luchtvlaag uit dat ie anders echt op de grond was gevallen en, mij kennende, onder de auto was gerold. Hij was echt leeg!!
woensdag 25 augustus 2010 om 18:09
Josje... ik voel nog steeds wel dat dit niet iets is wat ik jaren zal willen doen, maar ik 'mag' steeds meer doen en leer steeds meer waardoor ik lekker zelfstandig bezig kan zijn. Dat maakt het wel leuk! Mn rook-maatjes leer ik nu ook een beetje kennen, en dat maakt het tijdens de rookpauzes wel heel gezellig!
Ik hou het dus met gemak vol tot het echt gaat kriebelen, en dan ga ik gewoon verder zoeken en kan ik ook nog kieskeurig gaan zijn op mn ouwe dag
Ik hou het dus met gemak vol tot het echt gaat kriebelen, en dan ga ik gewoon verder zoeken en kan ik ook nog kieskeurig gaan zijn op mn ouwe dag