3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
Nou Apppel... in haar huis zou ik nog niet eens zo'n probleem vinden, in het huis van haar Ome-Agent-Buurman zou ik echt NIET willen wonen.

Josje... wat zal je blij zijn als die zaak afgerond is dan!

En het werken in loondienst heeft wel veel voordelen... vind ik nu al. Alleen hebben wij de zaak nog wel en werkt Bianco daarin, dus ik zit nog steeds regelmatig te boekhoudfreumelen enzo.
Wat ik me afvroeg Appel : Ja ,ik weet dat daar een moord gepleegd is maar waarom zou ik daar niet willen/kunnen wonen? De moordenaar woont er toch niet meer?
Bianca, als het goed is heb je mail....
Die foto's ook. Van de tuin. afschuwelijk gewoon!
Ik hoop inderdaad dat voor het einde van het jaar alles afgerond is. Gelukkig loopt het via een externe adviseur. Ik doe niks zelf meer, dan kost het maar wat geld. Anders kost het mij heel veel energie.
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 18:31:

Nou Apppel... in haar huis zou ik nog niet eens zo'n probleem vinden, in het huis van haar Ome-Agent-Buurman zou ik echt NIET willen wonen.

.Dat zeg ik.. dat huis staat te koop!
quote:bankje schreef op 25 augustus 2010 @ 18:32:

Wat ik me afvroeg Appel : Ja ,ik weet dat daar een moord gepleegd is maar waarom zou ik daar niet willen/kunnen wonen? De moordenaar woont er toch niet meer?

Bah! Daar zwerft van alles rond. Denk ik dan.. Misschien dat heel veel mensen daar anders over denken.. dat kan. Maar ik vind het echt helemaal niets!!!!!

Er heerst een vloek op dat huis.. Maar das mening.
Ik dacht in een heel andere richting ,Ik zou hem het geld niet gunnen en het om die reden niet kopen

Mn Sens is tekeer gegaan moehaha *duivelsmiley*

Een lekkere pittige tante is dat, ze kijkt ons ook ff niet aan
En Sam ligt alweer. Die vind het wel best zolang ze maar eten krijgt
En over eten gesproken, ik ga sla maken en MM mag de rest doen!
Lekker chooc! En smakelijk!
quote:bankje schreef op 25 augustus 2010 @ 18:38:

Ik dacht in een heel andere richting ,Ik zou hem het geld niet gunnen en het om die reden niet kopenOok al.
Wij gaan kiezen tussen bami maken of iets van de snackbar halen. Ik ben meer voor bami, vriend meer voor snacken ws.
Ik ga nog even tv kijken en dan ga ik slapen .prettige avond allemaal
Lekker rustig avondje Bankje en slaap lekker voor straks. Moet je morgen weer zo vroeg op?
Ja Jos, iedere ochtend begin ik om 6 uur . daar staat tegenover dat ik s'middags al weer vroeg thuis ben.
Het kan toch ook beiden Josje? Jij bami, hij snacks?
Slaap lekker voor straks Bankje!
Maar, hij wil daar gaan eten en ik wil lekker thuis eten. Hij vindt het niet leuk om het te halen
En zijn zus komt ook eten, maar die reed pas iets voor half zeven weg en moet nog zeker een uur rijden. Dus als we bij de snackbar gaan eten, eten we pas rond 8 uur. Als ik kook (of eigenlijk opwarm) eten we rond half acht
quote:josje37 schreef op 25 augustus 2010 @ 18:56:

En zijn zus komt ook eten, maar die reed pas iets voor half zeven weg en moet nog zeker een uur rijden. Dus als we bij de snackbar gaan eten, eten we pas rond 8 uur. Als ik kook (of eigenlijk opwarm) eten we rond half acht
Zo mijn eten is op (had geen honger dus bakje allbran met yoghurt)
Ik ga zo eerst even boodschappen doen, tot zo
Nou Apppel, ik doe het wel even opwarmen in de wok hoor, dat vind ik lekkerder. Pas maar op dat ik geen apppelmoessssssssssss van je maak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven