3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 18:31
Nou Apppel... in haar huis zou ik nog niet eens zo'n probleem vinden, in het huis van haar Ome-Agent-Buurman zou ik echt NIET willen wonen.
Josje... wat zal je blij zijn als die zaak afgerond is dan!
En het werken in loondienst heeft wel veel voordelen... vind ik nu al. Alleen hebben wij de zaak nog wel en werkt Bianco daarin, dus ik zit nog steeds regelmatig te boekhoudfreumelen enzo.
Josje... wat zal je blij zijn als die zaak afgerond is dan!
En het werken in loondienst heeft wel veel voordelen... vind ik nu al. Alleen hebben wij de zaak nog wel en werkt Bianco daarin, dus ik zit nog steeds regelmatig te boekhoudfreumelen enzo.
woensdag 25 augustus 2010 om 18:36
quote:bankje schreef op 25 augustus 2010 @ 18:32:
Wat ik me afvroeg Appel : Ja ,ik weet dat daar een moord gepleegd is maar waarom zou ik daar niet willen/kunnen wonen? De moordenaar woont er toch niet meer?
Bah! Daar zwerft van alles rond. Denk ik dan.. Misschien dat heel veel mensen daar anders over denken.. dat kan. Maar ik vind het echt helemaal niets!!!!!
Er heerst een vloek op dat huis.. Maar das mening.
Wat ik me afvroeg Appel : Ja ,ik weet dat daar een moord gepleegd is maar waarom zou ik daar niet willen/kunnen wonen? De moordenaar woont er toch niet meer?
Bah! Daar zwerft van alles rond. Denk ik dan.. Misschien dat heel veel mensen daar anders over denken.. dat kan. Maar ik vind het echt helemaal niets!!!!!
Er heerst een vloek op dat huis.. Maar das mening.
woensdag 25 augustus 2010 om 19:03