3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Nou Apppel... in haar huis zou ik nog niet eens zo'n probleem vinden, in het huis van haar Ome-Agent-Buurman zou ik echt NIET willen wonen.



Josje... wat zal je blij zijn als die zaak afgerond is dan!

En het werken in loondienst heeft wel veel voordelen... vind ik nu al. Alleen hebben wij de zaak nog wel en werkt Bianco daarin, dus ik zit nog steeds regelmatig te boekhoudfreumelen enzo.
Wat ik me afvroeg Appel : Ja ,ik weet dat daar een moord gepleegd is maar waarom zou ik daar niet willen/kunnen wonen? De moordenaar woont er toch niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Bianca, als het goed is heb je mail....
Alle reacties Link kopieren
Die foto's ook. Van de tuin. afschuwelijk gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop inderdaad dat voor het einde van het jaar alles afgerond is. Gelukkig loopt het via een externe adviseur. Ik doe niks zelf meer, dan kost het maar wat geld. Anders kost het mij heel veel energie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 18:31:

Nou Apppel... in haar huis zou ik nog niet eens zo'n probleem vinden, in het huis van haar Ome-Agent-Buurman zou ik echt NIET willen wonen.



.Dat zeg ik.. dat huis staat te koop!
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 25 augustus 2010 @ 18:32:

Wat ik me afvroeg Appel : Ja ,ik weet dat daar een moord gepleegd is maar waarom zou ik daar niet willen/kunnen wonen? De moordenaar woont er toch niet meer?





Bah! Daar zwerft van alles rond. Denk ik dan.. Misschien dat heel veel mensen daar anders over denken.. dat kan. Maar ik vind het echt helemaal niets!!!!!

Er heerst een vloek op dat huis.. Maar das mening.
Ik dacht in een heel andere richting ,Ik zou hem het geld niet gunnen en het om die reden niet kopen
Alle reacties Link kopieren




Mn Sens is tekeer gegaan moehaha *duivelsmiley*



Een lekkere pittige tante is dat, ze kijkt ons ook ff niet aan
Alle reacties Link kopieren
En Sam ligt alweer. Die vind het wel best zolang ze maar eten krijgt
Alle reacties Link kopieren
En over eten gesproken, ik ga sla maken en MM mag de rest doen!
Alle reacties Link kopieren
Lekker chooc! En smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 25 augustus 2010 @ 18:38:

Ik dacht in een heel andere richting ,Ik zou hem het geld niet gunnen en het om die reden niet kopenOok al.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan kiezen tussen bami maken of iets van de snackbar halen. Ik ben meer voor bami, vriend meer voor snacken ws.
Ik ga nog even tv kijken en dan ga ik slapen .prettige avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
Lekker rustig avondje Bankje en slaap lekker voor straks. Moet je morgen weer zo vroeg op?
Ja Jos, iedere ochtend begin ik om 6 uur . daar staat tegenover dat ik s'middags al weer vroeg thuis ben.
Alle reacties Link kopieren
Het kan toch ook beiden Josje? Jij bami, hij snacks?
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker voor straks Bankje!
Alle reacties Link kopieren
Maar, hij wil daar gaan eten en ik wil lekker thuis eten. Hij vindt het niet leuk om het te halen
Alle reacties Link kopieren
En zijn zus komt ook eten, maar die reed pas iets voor half zeven weg en moet nog zeker een uur rijden. Dus als we bij de snackbar gaan eten, eten we pas rond 8 uur. Als ik kook (of eigenlijk opwarm) eten we rond half acht
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 25 augustus 2010 @ 18:56:

En zijn zus komt ook eten, maar die reed pas iets voor half zeven weg en moet nog zeker een uur rijden. Dus als we bij de snackbar gaan eten, eten we pas rond 8 uur. Als ik kook (of eigenlijk opwarm) eten we rond half acht
Alle reacties Link kopieren
Zo mijn eten is op (had geen honger dus bakje allbran met yoghurt)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo eerst even boodschappen doen, tot zo
Alle reacties Link kopieren
Nou Apppel, ik doe het wel even opwarmen in de wok hoor, dat vind ik lekkerder. Pas maar op dat ik geen apppelmoessssssssssss van je maak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven