3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
Tot zo Friez!
Tja, zou ook niet zo graag dat huis kopen. Maar dat zou ik denk ik bij ieder ouder huis hebben, je weet niet wat er gebeurd is. Een tante van Graaf heeft bijvoorbeeld zelfmoord gepleegd. Ik zou dus voor geen goud in dat huis willen wonen maar dat weet je niet als je het huis koopt (althans vaak niet).

Graaf is mini onder de douche aan het soppen maar ik geloof dat ik het toch maar liever zelf had gedaan. Hij wilde me helpen vanwege mijn hoofdpijn, onwijs lief maar ik hoor haar gillen, hem schelden, haar huilen, hem waarschuwen. Zucht, ik dacht altijd dat een vader-dochterband heel hecht was (ik zou het niet weten uit persoonlijke evaringen, heb niet zo'n leuke jeugd gehad waar hij de grootste veroorzaker van is). En ter verduidelijking, ik heb het makkelijkste kind van de hele wereld, tuurlijk is ze wel dwars maar altijd keurig binnen de grenzen en als ik zeg moet mama boos worden dan krabbelt ze al terug.
Oke... hier komt mn dilemma... ik heb het een beetje verbouwd om herkenbaarheid te voorkomen van degenen over wie het gaat, ik hoop dat het nog wel een beetje een duidelijk verhaal is gebleven:

Een goeie kennis van me (noem naar maar even Marie) vertelde vandeweek al dat de vriendin van haar broer per ongeluk zwanger is... en de baby wil houden. Haar broer wil dat absoluut niet want die zit in het laatste jaar van zn opleiding en wil daarna lekker gaan genieten. Ze wonen bij de ouders van mn collega in.

Nu is per toeval uitgekomen dat ik haar broertje ken en ik blijk die vriendin dus ook te kennen. Ik weet dat die vriendin (en haar broertje ook) nogal aan de drugs is.. of nog niet zo lang geleden is geweest. Echt volop snuiven, zo veel dat ze hun huis uit zijn gezet en nu dus weer bij zijn ouders wonen.

Ik heb er tegen niemand wat over gezegd dat ik ze ken want niemand weet nog dat zij zwanger is. Marie vertelde het me omdat ik haar familie toch niet ken (dacht ze dus).

Ik weet niet of ik dat van dat snuiven tegen Marie moet zeggen.

PS ze is zwanger geworden omdat ze - zegt ze - niet tegen de pil kan en het condoom was gescheurd. Een morning after pil vond ze op dat moment te duur en dus hebben ze de gok maar genomen en gehoopt dat ze niet zwanger was. Ze is nu ongeveer 5 weken.
Zo, we hebben besloten dat het toch bami wordt. Gaan we morgen snacken... Ik ga dus even eten kokenopwarmen en eten
Oeiii Gravinnetje... koptelefoon op en lekker laten modderen die twee!
Apppel.. ik dacht dus het huis van Millie, maar.. neee... brrrrrr.... ieeeuwww.... het huis van Ome Agent zou ik ook never nooit niet kopen!

Maar het is wel fijn als daar andere mensen in komen, voor de ouders van Millie. En hopelijk verbouwen ze dan de tuin en het huis zodanig dat het misschien wat van de vreselijke herinneringen voor die ouders wegneemt.

Ouders van Millie, als jullie stiekem meelezen:
quote:josje37 schreef op 25 augustus 2010 @ 19:05:

Nou Apppel, ik doe het wel even opwarmen in de wok hoor, dat vind ik lekkerder. Pas maar op dat ik geen apppelmoessssssssssss van je maak Hee, doe eens aardig tegen me!
Eet smakelijk Josje... je hebt mail terug Hetzelfde verhaal als hierboven maar dan mét herkenningspunten
Nee, ik vind het ook niks Bi!
Eet smakelijk Josje!

Gravinnetje, lastig! Weet ook niet wat ik er verder op kan zeggen

Oei Bi dat is wel heel lastig!

Maar als ze hun huis erom zijn uitgezet, zal zij dat dan niet ook al weten?

Meestal is er wel een bepaald gedrag wat het een en ander duidelijk maakt.
Je vraag is nu of je dat van dat drugsgebruik moet vertellen Bi?
Ja dat weet ik dus niet MU... ze zei wel tegen me dat ze weet dat die twee totaal niet met geld om kunnen gaan en dat ze daarom dus weer thuis wonen... maar of ze het naadje van de kous weet, dat weet ik dus niet. En ik wil geen olie op vuur gooien, nog meer zorgen veroorzaken enz enz enz..
quote:apppel schreef op 25 augustus 2010 @ 19:16:

Je vraag is nu of je dat van dat drugsgebruik moet vertellen Bi?Ja, dat is mijn vraag inderdaad.
Ik vind dat een makelaar dat erbij moet vertellen Graafje. Als je er later achterkomt is het gewoon niet tof!
Dat is wel heel erg moeilijk Bi.

Ik weet niet of ik het zou zeggen, je zegt dat het een goede kennis is.

Zou je het zelf willen horen van iemand als jij in die situatie zou zitten?

Misschien zegt ze wel niets maar weet ze het wel, het is niet iets wat je makkelijk aan iemand vertelt.
Zou die familie dat niet al weten? Ze zijn niet voor niets hun huis uitgezet..

Misschien weet Marie het wel, maar zegt ze er niks over omdat ze zich schaamt ofzo.
Ja das weer een ander dilemma inderdaad Apppel... het stel dat in mijn moeders huis is gegaan had het huis ook niet genomen als ze wist dat mn moeder er in overleden was... dat vond ze eng zei ze.

Wij hebben daar dus niks van gezegd, want we waren veeels te blij dat ze alles wilden hebben wat nog in het huis zat, scheelde ons heeeel veel werk en gedoe.
goedeavond
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haaaai Roosje!
roosje!
Hoi Allemaal
Haaai Roos!
Er zit denk ik wel een verschil tussen een 'normaal' (weet ff geen ander woord...) overlijden of een zelfmoord of moord denk ik Bi.
andere Roos!
Haaai AR!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven