3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 19:06
Tja, zou ook niet zo graag dat huis kopen. Maar dat zou ik denk ik bij ieder ouder huis hebben, je weet niet wat er gebeurd is. Een tante van Graaf heeft bijvoorbeeld zelfmoord gepleegd. Ik zou dus voor geen goud in dat huis willen wonen maar dat weet je niet als je het huis koopt (althans vaak niet).
Graaf is mini onder de douche aan het soppen maar ik geloof dat ik het toch maar liever zelf had gedaan. Hij wilde me helpen vanwege mijn hoofdpijn, onwijs lief maar ik hoor haar gillen, hem schelden, haar huilen, hem waarschuwen. Zucht, ik dacht altijd dat een vader-dochterband heel hecht was (ik zou het niet weten uit persoonlijke evaringen, heb niet zo'n leuke jeugd gehad waar hij de grootste veroorzaker van is). En ter verduidelijking, ik heb het makkelijkste kind van de hele wereld, tuurlijk is ze wel dwars maar altijd keurig binnen de grenzen en als ik zeg moet mama boos worden dan krabbelt ze al terug.
Graaf is mini onder de douche aan het soppen maar ik geloof dat ik het toch maar liever zelf had gedaan. Hij wilde me helpen vanwege mijn hoofdpijn, onwijs lief maar ik hoor haar gillen, hem schelden, haar huilen, hem waarschuwen. Zucht, ik dacht altijd dat een vader-dochterband heel hecht was (ik zou het niet weten uit persoonlijke evaringen, heb niet zo'n leuke jeugd gehad waar hij de grootste veroorzaker van is). En ter verduidelijking, ik heb het makkelijkste kind van de hele wereld, tuurlijk is ze wel dwars maar altijd keurig binnen de grenzen en als ik zeg moet mama boos worden dan krabbelt ze al terug.
woensdag 25 augustus 2010 om 19:11
Oke... hier komt mn dilemma... ik heb het een beetje verbouwd om herkenbaarheid te voorkomen van degenen over wie het gaat, ik hoop dat het nog wel een beetje een duidelijk verhaal is gebleven:
Een goeie kennis van me (noem naar maar even Marie) vertelde vandeweek al dat de vriendin van haar broer per ongeluk zwanger is... en de baby wil houden. Haar broer wil dat absoluut niet want die zit in het laatste jaar van zn opleiding en wil daarna lekker gaan genieten. Ze wonen bij de ouders van mn collega in.
Nu is per toeval uitgekomen dat ik haar broertje ken en ik blijk die vriendin dus ook te kennen. Ik weet dat die vriendin (en haar broertje ook) nogal aan de drugs is.. of nog niet zo lang geleden is geweest. Echt volop snuiven, zo veel dat ze hun huis uit zijn gezet en nu dus weer bij zijn ouders wonen.
Ik heb er tegen niemand wat over gezegd dat ik ze ken want niemand weet nog dat zij zwanger is. Marie vertelde het me omdat ik haar familie toch niet ken (dacht ze dus).
Ik weet niet of ik dat van dat snuiven tegen Marie moet zeggen.
PS ze is zwanger geworden omdat ze - zegt ze - niet tegen de pil kan en het condoom was gescheurd. Een morning after pil vond ze op dat moment te duur en dus hebben ze de gok maar genomen en gehoopt dat ze niet zwanger was. Ze is nu ongeveer 5 weken.
Een goeie kennis van me (noem naar maar even Marie) vertelde vandeweek al dat de vriendin van haar broer per ongeluk zwanger is... en de baby wil houden. Haar broer wil dat absoluut niet want die zit in het laatste jaar van zn opleiding en wil daarna lekker gaan genieten. Ze wonen bij de ouders van mn collega in.
Nu is per toeval uitgekomen dat ik haar broertje ken en ik blijk die vriendin dus ook te kennen. Ik weet dat die vriendin (en haar broertje ook) nogal aan de drugs is.. of nog niet zo lang geleden is geweest. Echt volop snuiven, zo veel dat ze hun huis uit zijn gezet en nu dus weer bij zijn ouders wonen.
Ik heb er tegen niemand wat over gezegd dat ik ze ken want niemand weet nog dat zij zwanger is. Marie vertelde het me omdat ik haar familie toch niet ken (dacht ze dus).
Ik weet niet of ik dat van dat snuiven tegen Marie moet zeggen.
PS ze is zwanger geworden omdat ze - zegt ze - niet tegen de pil kan en het condoom was gescheurd. Een morning after pil vond ze op dat moment te duur en dus hebben ze de gok maar genomen en gehoopt dat ze niet zwanger was. Ze is nu ongeveer 5 weken.
woensdag 25 augustus 2010 om 19:14
Apppel.. ik dacht dus het huis van Millie, maar.. neee... brrrrrr.... ieeeuwww.... het huis van Ome Agent zou ik ook never nooit niet kopen!
Maar het is wel fijn als daar andere mensen in komen, voor de ouders van Millie. En hopelijk verbouwen ze dan de tuin en het huis zodanig dat het misschien wat van de vreselijke herinneringen voor die ouders wegneemt.
Ouders van Millie, als jullie stiekem meelezen:
Maar het is wel fijn als daar andere mensen in komen, voor de ouders van Millie. En hopelijk verbouwen ze dan de tuin en het huis zodanig dat het misschien wat van de vreselijke herinneringen voor die ouders wegneemt.
Ouders van Millie, als jullie stiekem meelezen:
woensdag 25 augustus 2010 om 19:15
woensdag 25 augustus 2010 om 19:16
woensdag 25 augustus 2010 om 19:18
woensdag 25 augustus 2010 om 19:19
Ja das weer een ander dilemma inderdaad Apppel... het stel dat in mijn moeders huis is gegaan had het huis ook niet genomen als ze wist dat mn moeder er in overleden was... dat vond ze eng zei ze.
Wij hebben daar dus niks van gezegd, want we waren veeels te blij dat ze alles wilden hebben wat nog in het huis zat, scheelde ons heeeel veel werk en gedoe.
Wij hebben daar dus niks van gezegd, want we waren veeels te blij dat ze alles wilden hebben wat nog in het huis zat, scheelde ons heeeel veel werk en gedoe.