Mode & Beauty alle pijlers

Welke shampoo?

24-08-2010 17:15 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds afgelopen winter is mn haar niet zacht meer. Na het wassen voelt het niet zacht meer, na een paar dagen wordt het pas een beetje zachter. Ik heb al verschillende shampoos en haarmaskers geprobeerd maar niks helpt echt. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is het normaal dat mn haar na 3 dagen alweer vet begint te worden? Graag antwoord.

MvG Lapjeskat,
Al jaren Loreal Elvive jojoba.

De jojoba gaat helaas uit de roulatie.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

john frieda!! Nog nooit een betere tegengekomen.
Elvive jojoba heb ik ook jarenlang gebruikt totdat ik een andere merk shampoo wilde. T was wel een fijne shampoo.
Ik vind al de shampoos van Elvive heel goed. Vroeger toen mijn haar nog niet gekleud was gebruikte ik Elvive voor normaal haar en nu Elvive voor gekleurd haar. Wat ik een heel goede conditioner vind is Herbal essences en Dove.
Mijn haar is ook heel lastig. Heb veel haar en het wordt snel droog. Vooral als ik Fructis gebruik, heb geen idee met welke shampoo ik m'n haar zacht kan krijgen. Kan ook komen door de zomer, te veel in het zonnetje gezeten :D Denk dat ik Elvive maar eens probeer..hoop dat het ook voor krullend haar werkt
Volgens mij is vooral conditioner belangrijk om het haar glad te krijgen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

John Frieda vind ik net zo fijn als de kapsalonshampo's.

En daarintegen de helft goedkoper!
Ik gebruik sinds een paar dagen palmolive basics shampoo (de roze fles) en ik merk dat mn haar al zachter is en mn haar voelt na een paar dagen nog steeds zacht.

Deze gebruik ik voor mijn (lange) haar:

ruikt heerlijk en je hebt maar weinig nodig. Daarnaast heb ik een nieuwe borstel gekocht, sindsdien geen klitten meer en prachtig glanzend, zacht, niet-statisch haar.
Jee VC, wat zul jij het dan moeilijk hebben bij mij in de buurt.. Ik was mijn haar 1-2 keer in de week, omdat het anders gewoon ontzettend futloos is. En nee, het is dan nog niet vet. Het is écht niet goed voor je haar om het vaak te wassen, en kappersshampoos werken wel degelijk beter dan die van de drogist, er zit vooral ook veel minder troep aan silliconen enzo in.
Hoe vaker je je haar wast, hoe sneller je haar vet wordt..

Mijn haar is ook een probleem en was het met verschillende shampoos (en conditioners). Ik heb als laatste de shampoo en conditioner gebruikt van het huismerk van Etos, en ik vond dat die erg goed werkte. Sowieso rook het erg lekker (ik hou van lekker geurend haar!) en het wordt echt heel zacht en glanzend. Maar dat verschilt natuurlijk per haartype.
quote:max09 schreef op 24 augustus 2010 @ 17:44:

ik wissel shampoo van simple af met heerlijke aussie shampoo. die ruikt zooooo heerlijk. ik heb ook de 3 minute miracle conditioner van aussie en dat is zalig voor zacht haar.Waar koop jij die aussie shampoo ? Ik heb het vroeger ook gebruikt, heerlijke shampoo, maar in Nederland nergens meer te koop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven