kado meisje 10 jaar

25-08-2010 20:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Ik heb vrijdag een verjaardag van een meisje dat 10 wordt, maar ik heb geen idee wat ik haar kan geven....

iemand ideen zo rond de 10 euro....
Leuk (paarde) boek, iets van lippenstift, mooie ketting, of iets van knutselspulletjes
Kleurpotloden, haarspulletjes zoals diadeem haarband spiegeltje, springtouw, dagboek, strijkkralen, setje om zelf sieraden te maken, boek, puzzel ... ja je kan van alles verzinnen. Googel anders even op: speelgoed kind 10 jaar.

Heeft ze geen verlanglijstje? De meeste kinderen van die leeftijd hebben dat wel. En anders even rondneuzen in een speelgoedwinkel, dan kom je snel genoeg iets tegen.
Wat voor soort meisje is het? into barbies nog,tomboy?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn dochtertje wordt 10 volgende week, dus alle verlangens hoor ik nu regelmatig voorbijkomen.

Knutselspullen, make upjes, lekker badschuim, schilderen op nummer (favoriet!!), schooltas, haarfrutsels, boeken, topmodel dingen, sieraden.
Dit heb ik laatst gekocht en is echt geweldig! als ze er het type voor is echt aanrader. Ik vind het zelf trouwens ook heel leuk

http://www.bol.com/nl/p/s ... 04004009712950/index.html

Tina, zak snoep, badschuim, nagellak
o nee, ik heb deze

Het is dus een boek met allemaal meisjesfiguren. Er zitten papieren in met "stoffen" en stencils om kleding over te tekenen. Ook een hele berg oorbellen/laarzen/tassen/etc stickers. Superleuk
Ook leuk zijn van die "doodle" boeken, met half afgemaakte tekeningen met opdrachten erin. Bij Bol volgens mij te koop onder de naam tekenboek voor meisjes.
iedereen bedankt voor de ideen...ik weetnog niet welke het wordt maar ik ga er mee aan de slag dank jullie wel !
Die TopModel boeken zijn bij mijn dochter (9) en nichtje (11) een groot succes! Of een leuk spel! Het padvinderspel, graantje de voorste.

Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven