Jongensnamentopic!
dinsdag 24 augustus 2010 om 23:01
Hallo allemaal! Even het onderwerp doorgebladerd, zit behoorlijk wat inspiratie in.
Yaro doet mij persoonlijk een beetje aan Yaris denken, die auto. Hoewel ik Yaris trouwens leuker vind dan Yaro, als naam.
Ik heb ook een vraagje. Ik vind MARLON echt een geweldige naam, ik kan het niet uitleggen maar het heeft echt alles wat mij betreft.
Nu woon ik al een tijdje niet meer in NL en plotseling drong het door....zou het misschien..."tokkie" (zoals jullie dat hier noemen) naam kunnen zijn? Wat vinden jullie?
Yaro doet mij persoonlijk een beetje aan Yaris denken, die auto. Hoewel ik Yaris trouwens leuker vind dan Yaro, als naam.
Ik heb ook een vraagje. Ik vind MARLON echt een geweldige naam, ik kan het niet uitleggen maar het heeft echt alles wat mij betreft.
Nu woon ik al een tijdje niet meer in NL en plotseling drong het door....zou het misschien..."tokkie" (zoals jullie dat hier noemen) naam kunnen zijn? Wat vinden jullie?
dinsdag 24 augustus 2010 om 23:07
woensdag 25 augustus 2010 om 13:36
quote:catastrofe schreef op 24 augustus 2010 @ 12:08:
Thomas
Aiden
Jay
Noah
Quinn
Jace
Brian
Mason
Die staan er tot nu toe op ons lijstje (willekeurige volgorde).
Maar er zal nog veel bij komen denk ik zo, nog 7 maanden te gaan. En we moeten natuurlijk ook nog als we dé naam hebben, een leuke 'middle name' zoeken.Wat vind je nog van:
Nolan
Leroy
Jack
Trevor
Cooper
Vince
Ewan
Lennox
Ilay (in engels Eli)
Roan
Josh
Troy
Jaiden (combi van Aiden en Jay)
Thomas
Aiden
Jay
Noah
Quinn
Jace
Brian
Mason
Die staan er tot nu toe op ons lijstje (willekeurige volgorde).
Maar er zal nog veel bij komen denk ik zo, nog 7 maanden te gaan. En we moeten natuurlijk ook nog als we dé naam hebben, een leuke 'middle name' zoeken.Wat vind je nog van:
Nolan
Leroy
Jack
Trevor
Cooper
Vince
Ewan
Lennox
Ilay (in engels Eli)
Roan
Josh
Troy
Jaiden (combi van Aiden en Jay)
woensdag 25 augustus 2010 om 16:58
Oh..kak...hmmm. Daar had ik niet op gerekend. Ik zag meer Marlon in de voetbalkantine voor me ofzo. Maar kak vind ik niet erg.
Bedankt voor de antwoorden!
@Magic: Roan is prachtig. Ik vind internationaal uitspreekbaar altijd heeeel belangrijk. Heb zelf een traditionele Nederlandse naam en hier kan niemand m uitspreken en klinkt het ook heel lelijk (en wat ze er dan van maken is vaak nóg erger), maar in het Engels is het ook niet te doen, Frans niet, gewoon heel lastig.
Friese namen zijn vaak erg lastig in het buitenland he? Of dingen met -ke of -je.
Bedankt voor de antwoorden!
@Magic: Roan is prachtig. Ik vind internationaal uitspreekbaar altijd heeeel belangrijk. Heb zelf een traditionele Nederlandse naam en hier kan niemand m uitspreken en klinkt het ook heel lelijk (en wat ze er dan van maken is vaak nóg erger), maar in het Engels is het ook niet te doen, Frans niet, gewoon heel lastig.
Friese namen zijn vaak erg lastig in het buitenland he? Of dingen met -ke of -je.
donderdag 26 augustus 2010 om 07:21
quote:blogbabe schreef op 24 augustus 2010 @ 23:07:
[...]
Wat ik erbij vind passen: Florian, Julian, Thijmen, Matthijs, Ruben, Jesse, Simon, Floris, Raoul, Jonathan, Silvester, Valentijn, Fabian, Aron, Pepijn, David, Lucas, Leander.Dank je wel voor de tips! Ik ga het thuis eens in de groep gooien. Zelf vind ik Jesse en Florian wel erg leuk... Ben benieuwd wat RammieMan zegt...
[...]
Wat ik erbij vind passen: Florian, Julian, Thijmen, Matthijs, Ruben, Jesse, Simon, Floris, Raoul, Jonathan, Silvester, Valentijn, Fabian, Aron, Pepijn, David, Lucas, Leander.Dank je wel voor de tips! Ik ga het thuis eens in de groep gooien. Zelf vind ik Jesse en Florian wel erg leuk... Ben benieuwd wat RammieMan zegt...
donderdag 26 augustus 2010 om 08:40
Dank tot nu toe.
Voorkeur gaat momenteel naar:
Tieme
Ole
Julius
Marnix
Floris
Thije
Abel
Boris
Hugo
Jelle
Fedde
Fender
Linus
Tristan
Aron
Ruben
Pepijn
Victor
Leander
Roemer
Nune
Morris
Lennart
Jonah
Elias
Brent
Valentijn
Julius
Teun
Ilay
Ties
Moos
Toon
Silas
Lode
Rembrandt
Dan weten jullie in welke hoek te zoeken, en mss zit er nog iets voor een ander bij?
Voorkeur gaat momenteel naar:
Tieme
Ole
Julius
Marnix
Floris
Thije
Abel
Boris
Hugo
Jelle
Fedde
Fender
Linus
Tristan
Aron
Ruben
Pepijn
Victor
Leander
Roemer
Nune
Morris
Lennart
Jonah
Elias
Brent
Valentijn
Julius
Teun
Ilay
Ties
Moos
Toon
Silas
Lode
Rembrandt
Dan weten jullie in welke hoek te zoeken, en mss zit er nog iets voor een ander bij?