De nieuwe man......
donderdag 26 augustus 2010 om 14:59
Dames met mannen kijk en lees misschien wel wat voor hen:
http://styleguide.nl/?p=897
Grace Jones is hier nog niets bij.....
( vindt het persoonlijk weel erg gaaf en gedurfd voor de mannen onder ons......
http://styleguide.nl/?p=897
Grace Jones is hier nog niets bij.....
( vindt het persoonlijk weel erg gaaf en gedurfd voor de mannen onder ons......
donderdag 26 augustus 2010 om 15:30
donderdag 26 augustus 2010 om 15:36
quote:Minoutje schreef op 26 augustus 2010 @ 15:31:
Zo grappig de reacties hier. Ben het er totaal mee eens. Maar het moet vast ook een shock zijn geweest voor mannen toen de vrouwen zich mannelijker gingen kleden
Ik zou mijn vriend er ook niet in willen zien lopen, veel te vrouwelijk!
Maar er is wel verschil. Ik heb bijvoorbeeld weer geen moeite met een man in een kilt. Dat vind ik wel mannelijk, uitgesproken mannelijk zelfs, terwijl het toch echt een rok is.
Zo heb je ook omgekeerd mannelijk mannelijk en vrouwelijk mannelijk. Ik vind het best mooi wanneer een vrouw een mooie (spijker)broek aan heeft, maar ik vind het weer niet staan wanneer een vrouw een driedelig pak aan heeft, dat is weer te mannelijk...
Zo grappig de reacties hier. Ben het er totaal mee eens. Maar het moet vast ook een shock zijn geweest voor mannen toen de vrouwen zich mannelijker gingen kleden
Ik zou mijn vriend er ook niet in willen zien lopen, veel te vrouwelijk!
Maar er is wel verschil. Ik heb bijvoorbeeld weer geen moeite met een man in een kilt. Dat vind ik wel mannelijk, uitgesproken mannelijk zelfs, terwijl het toch echt een rok is.
Zo heb je ook omgekeerd mannelijk mannelijk en vrouwelijk mannelijk. Ik vind het best mooi wanneer een vrouw een mooie (spijker)broek aan heeft, maar ik vind het weer niet staan wanneer een vrouw een driedelig pak aan heeft, dat is weer te mannelijk...
donderdag 26 augustus 2010 om 15:39
quote:Francisca_ schreef op 26 augustus 2010 @ 15:12:
Dit is uit 2009, djiesz, wat loop jij achter zeg
Klopt, maar vond de link terrug in me stapels linken, dacht post het maar eens vooral ook dat Jean Paul Paula met een collectief van jonge mode ontwerpers bezig is met een project wat heet " Fashion Gender role reversal " waar bij de vrouwen er best stoer en mannelijk er uit mogen zien maar de mannen er best vrouwelijk uitmogen zien.
Ga maar eens googlen op Gender Role reversal en er gaat een wereld open!
Dit is uit 2009, djiesz, wat loop jij achter zeg
Klopt, maar vond de link terrug in me stapels linken, dacht post het maar eens vooral ook dat Jean Paul Paula met een collectief van jonge mode ontwerpers bezig is met een project wat heet " Fashion Gender role reversal " waar bij de vrouwen er best stoer en mannelijk er uit mogen zien maar de mannen er best vrouwelijk uitmogen zien.
Ga maar eens googlen op Gender Role reversal en er gaat een wereld open!