Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

04-06-2010 12:16 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Terugveer Theorie!

Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.

Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!

'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Oh suf, ik zie nu pas dat je net voor mij een bericht hebt gepost.

Wat een klotenieuws! Bah! Nog maar een dan...

Ik vond het wel meevallen met de regen, dus na werkafspraak geen regenbroek aangedaan, wel een regenjas. Maar onderweg naar vriendin kwam ik erachter dat mijn broek toch wel behoorlijk nat was omdat het harder was gaan regenen

Toen ik bij haar was mijn broek maar uitgedaan. Kreeg van haar nog droge sokken en uiteindelijk heb ik mijn nog natte spijkerbroek in een plastic tas gedaan en heb ik alleen mijn regenbroek aangedaan naar huis Plakte best wel op het eind

Hier thuis gauw een droge broek aan en toen weer naar de stad om met mijn oud-stagiaire bij te praten. Gelukkig was het toen droog.

Ik heb van oud-stagiaire mijn dvd-speler teruggekregen. Dus die ga ik zo maar aansluiten en nadat ik de was heb afgehaald en opgevouwen plof ik lekker neer op de bank!

Lijstje:

O: flakes/melk

L: 3 zuurdesem bh, 1 met kaas en komkommer, 1 met rookvlees en 1 met een luxe jam

TD: 2 bastonjekoeken, klein stroopwafeltje en 4 kaastengels

A: kom aardappelpreisoep en borrelpizza brie

2 koppen thee

2 glazen appelsap

1 koffie verkeerd

1 verse muntthee

1 witte wijn

Die borrelpizza was trouwens vies. Bah, smakeloos... Weten we dat ook weer, van de AH dus die hoef ik nooit meer... 505 kcal voor een stuk plastic, hoe dúrven ze!
Ja, beetje een klotedag vandaag. Klotenieuws, kloteweer, klotegevoel. Denk ook niet dat ik me nog beter zal gaan voelen vandaag.

Toen ik vanochtend het laatste stukje naar mijn werk fietste was het net alsof er een emmer werd leeg gegooid, zo hard regende het Ons hele team kwam als verzopen katten binnen, manager is maar heel even geweest want had lekkage thuis. Vanmiddag had ik hem even aan de lijn, hij was echt heel druk met emmers en dakdekkers en zenuwen om nog meer regen. Best komisch. Sprak zijn vriendin aan het einde van de dag en we hebben bedacht dat zij wel met zwembandjes om naar huis zou kunnen gaan. We wisten alleen niet zeker of hij daar de humor van in zou kunnen zien
Age, beetje jammer van de plastic smakeloze borrelpizza. Niet meer doen inderdaad.

Mijn lijstje van vandaag:

O: twee witte boterhammen met humus

L: drie bruine boterhammen met kaas, kop aspergesoep

T: mineola

A: bord verse gevulde pasta (kaas/spinazie) met rode saus (vegaballetjes van de AH, champignons, courgette, paprika en pbpitten erdoor)

T: laatste restje Griekse yoghurt

Drinken: koffie, water, een glas cassis (op werk, borrel wegens afscheid van iemand)
anoniem_77227 wijzigde dit bericht op 26-08-2010 20:03
Reden: tussendoortje van vanmiddag vergeten
% gewijzigd
Om zwembandjes.

Wel klote om lekkage te hebben. Hier is het droog gebleven gelukkig.

Kom er net wel achter dat een t-shirtje van mij verpest is door de wasmachine van de wasserette. Er zit een zwarte olievlek in en een gat Net alsof 'ie ergens in vastgedraaid is...

Maar even met dat shirtje langs de wasserette dus, ben benieuwd of ik een aantal gratis wasbeurten krijg of geld terug misschien.

En nee, die borrelpizza doen we ook niet meer. Ik heb 'm al vaker willen kopen maar kon me altijd inhouden.

Nu zit ik maar op de bank met een bak luchtige yoghurtpudding kwarktaart citroen en ik ga niet naar de kcal kijken.

Voel me ook even niet al leuk en fijn enzo...
ping! Misschien voel ik me niet zo gezellig door het grijze weer. Als dit doorzet misschien maar weer even onder de zonnebank gaan...
Het weer helpt ook niet mee om je een beetje in-de-gloria te voelen. Die zonnebank is niet zo'n verkeerd idee dan. Ik hoorde net op het nieuws dat deze baggerregen niet zo heel lang meer aanhoudt en dat het vanaf dinsdag weer zonniger wordt.
Ah, dat klinkt wel goed!

Eigenlijk wil ik niet meer onder de zonnebank, want volgens mij is het echt wel heel slecht. Maar het is zo fijn! Je krijgt er echt nieuwe energie van.

P en ik hebben gisteren naar vliegtickets zitten kijken. Met Oud & Nieuw willen we het land uit, het liefst naar Amerika. NY bijvoorbeeld, en dat was nog wel redelijk betaalbaar. P kan daar een logeeradres regelen.

Maar we hebben ook naar LA gekeken. De temperatuur is daar dan beter (22 graden) en dat is natuurlijk ook de plek waar hij naar toe wil verhuizen voor een betere baan...

Maar LA was toch wat prijziger, plus dat je daar een auto moet huren. Ook daar kan hij een logeeradres regelen.

Maar goed, financieel is het allebei niet voor mij haalbaar vrees ik

Drift, wat naar van je collega... bah. Ik kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent en dat het je bezighoudt. Niet leuk...

Hier ook een lastige dag met ingeënt Doperwtje. Hij heeft nu koorts en is helemaal van de leg. Veel (en vooral heel hard) huilen, terwijl hij normaal echt nooit (lang) huilt. Heel zielig. Ook een beetje lastige timing, want morgen gaan we naar Zeeland en er is nu nog níets ingepakt
Ach, arme Doperwt. En arme jullie

Morgen al naar Zeeland! Hoe laat vertrekken jullie? En wil je nu nog gaan pakken of doe je dat morgen?

Pffff, ik ben echt in een zeurbui. Probeer de film Revolutionary Road te downloaden maar dat lukt niet. Probeer 'm te bestellen bij Bol.com dat ik 'm dan iig dit weekend in huis heb maar dat lukt ook niet.

Ik denk dat ik nu maar Amélie ga kijken, misschien word ik daar wat vrolijker van

(ik voel me echt een zeikerd en ik weet niet waar het aan ligt...)
Age, je bent geen zeikerd Je zit vandaag gewoon even niet zo lekker in je vel. En dat heerst

Zou leuk zijn als je aan het einde van het jaar naar Amerika zou kunnen zeg! Maar vliegtickets zijn in de kerst/oud en nieuw periode best prijzig denk ik inderdaad. Misschien net na die periode? Wellicht scheelt dat in prijs?

Wat vervelend dat Doperwtje van de leg is. Het is ook niet leuk, zo'n spuit in je lijf. Arm jongentje

Erwt, ga je vanavond dan nog inpakken? Of toch maar morgenvroeg?
P belde net al, dat zijn wekelijkse avond uit met vrienden niet door gaat wegens te weinig animo, dus hij komt zo deze kant al op. Ik hoop niet dat ik teveel tegen hem ga zeiken en zeuren

En we willen sowieso met Oud & Nieuw weg, desnoods naar Parijs

Ik zit nog even naar een interessant programma over voedsel van Llink te kijken, dus heb nog geen film aangezet. Weet ook niet of ik dat nog ga doen. Wel zin in, dat wel...
Berlijn is dan misschien ook wel leuk Age? Ik ken mensen die daar wel eens Oud & Nieuw gevierd hebben die het erg leuk vonden.

En zeuren hoort er ook bij haar. Als hij daar nu al niet meer tegen kan Hij vindt nu nog alles leuk toch?
Haaaa!

Och jee, de regen-dip! Het is ook echt wel super troosteloos he?

Ik vind het ook maar niks! Alleen maar regen, 2 fietsers omver gereden voor mijn kantoor deze week, grijs, grijs, grijs...

Ik vind het wel weer tijd voor een weekje zon! (en dan moet je nagaan dat ik net terug ben, dus snakken naar een Hollands zonnetje is niet eens echt nodig)

Erwt: arme kleine Doperwt! Lekker extra mee kroelen!

En Age: lekker hoor, weg met oud en nieuw! Parijs heb ik 2x gedaan, maar het is niet per se een aanrader. Er is weinig tot geen vuurwerk, en loei en loeidruk op de straten. NY lijkt me dan wel weer geweldig!!

Berlijn lijkt me ook wel tof. Ik ben er sowieso nog nooit geweest, jij wel Drift?

Hier gaat het lekker, druk weekend voor de boeg. Enne...3x raden wie er gaat trouwen? Ik ben net echt van de bank gerold van het lachen!
Wie gaat er trouwen dan Vinyl??

Ik ben wel eens in Berlijn geweest. Vond ik een hele leuke stad!

Ik ga zo slapen, ik heb het wel een beetje gehad met vandaag. Ben ook erg moe dus dan maar gewoon mijn bed in.

Erwt, ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie! Geniet ervan!
Ohh ik denk dat ik wel snap wie er gaat trouwen... bizar zeg

Age krijgt een knuffel

Doperwtje nu in slaap gevallen op mijn buik na zetpilletje.... ik vrees voor onze nacht . Ik ga morgenochtend inpakken, lukt nu niet meer vanwege vastgeplakt Doperwtje.
Neeee! Gaat OBM trouwen?!?! OMG!!

Ah ja, Berlijn! Ook leuk, bij de Brandenburger Tor!

Maar NY staat bovenaan, ook al is het daar koud op dat moment. Dat is het hier ook

Erwt krijgt een terug, ik hoop dat je toch een goede nacht gaat hebben. Wel spannend, met Doperwt op vakantie! Of alhoewel... zal zo'n hummeltje dat in de gaten hebben?

Ik ben soeppannen aan het googlen. Woensdag ga ik met P naar de Ikea
Yep... OBM.... Nou ja BM dan, laat die O maar weg!

Ik heb zo hard moeten lachen.... slappe hap!
Vinyl!

Ondanks ziekig Doperwtje toch een redelijke nacht gelukkig. Paracetamolletje deed z'n werk en de koorts zakte snel, waarna hij ook nog eens vrij snel in slaap viel. Zal wel heel moe geweest zijn. Kwam wel weer vroeg 's nachts, maar dat geeft natuurlijk niet. Nu als een gek alles inpakken

Ik zwaai straks nog even
ErWt! Heeeel veel plezier in Zeeland, hoop dat het weer snel een beetje bijtrekt.. Drift, voor het slechte nieuws, naar zeg...

Age, ik wilde vragen of je niet gewoon ongesteld moets worden, maar daar heb je geen last van, toch?

Ik lig nog in bed, was gister gelijk met J opgestaan, maar had nu wel ernstige uitslaapbehoeften. Ben nog even aan het twijfelen wat ik ga doen vandaag, t zou slecht weer worden, dus wilde eigenlijk naar een groot museum, maar t ziet er eigenlijk wel ok uit, dus misschien is iets buiten doen ook fijn.. Hm, eerst maar ns koffie :helli:
Hèhè, :helli: moest natuurlijk zijn, maar ik krijg het niet gewijzigd op m'n iPhone
Nee, ik hoef nog niet ongesteld te worden, en volgens mij heb ik er sowieso geen last van.

Volgens mij had ik gewoon even iemand nodig die me over m'n rug kwam aaien

Ik zag op FB dat Erwt al naar Zeeland is. Hoop dat het weer bij gaat trekken! Hier in A'dam is het nu droog gelukkig.

Vanaf vandaag zit ik weer heerlijk op kantoor bij de klus die ik al voor de 3e keer doe aan het eind v/h jaar (lekker vaag, maar jullie snappen 't vast!). Ben een beetje moe vandaag, maar ja... dan moet ik maar op tijd gaan slapen
Ik ben nog niet zo lang thuis van werk. Om 2 voor 5 kwam er een crisisje binnen dat me ruim een uur heeft bezig gehouden Anyway... het is opgelost en dit hoort nu eenmaal bij mijn baan. Maar ik stond natuurlijk al met mijn jas aan en wenste mezelf een baantje in de supermarkt achter de kassa
Drift Ook in de supermarkt lopen mensen nog 2 minuten voor sluitingstijd binnen om op hun dooie gemak hun kar vol te laden, geloof mij!

Ik heb al boodschappen gedaan en bij P thuis neergelegd.

Straks een soort feestje bij een vriendin. Ik hoop dat het droog blijft!
Keesie leeft nog, heb d'r gespot op de Eten-pijlerT, daar heeft ze een topic geopend.
Ik weet het Age, geen enkele baan is ideaal

In dit geval dacht ik alleen even dat ik allerlei toeters en bellen uit de kast moest gaan halen maar dat viel uiteindelijk erg mee.

Fijn te lezen dat Keesie nog op het forum is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven