Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha Ber, je bent een lekker wijf!

Hoest met de meiden intussen?
ik ga zo naar bed....

truste!

1:05
Weet het ook niet zo goed. Ik merkte na het etentje ineens dat ik behoorlijk uitgeput was. Toch even bij iemand een drankje wezen drinken, toen kreeg ik nog een aanbod om ergens anders heen te gaan maar ik dacht echt neeeeeeeeeeh hoe gezellig ik het ook vind, ik voel me gaaaaaar. Ik dacht zelfs: als de Lastigerd maar niet ineens langs wil komen vandaag.
Nachtspook wat vroeg! Slaap lekker!
Lker slapen Spookje,wat vroeg?

01.11
I don\'t need an excuse for being what I am.
Ik ga een heule hete douche nemen.
Combinatie van weinig slaap en veel gepiekerd?

En een ander eetpatroon?

01.12
Nou wel te weinig slaap en te laat naar bed ja. Ik dacht dat het piekeren wel mee viel maar misschien onderschat ik dat ofzo.

Ben ook gewoon toe aan vakantie en ik moet weer minderen met blowen. Eten heb ik normaal gedaan sinds maandag.
Ga dan eerst maar eens lekker douchen nu.

01.18
Zo,ben er ook weer eens... Kan niet slapen en ben de huiskamer aan het poetsen en op het forum!!

Hoe gek kun je zijn..

Met iedereen alles een beetje goed?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Kom alleen even welterusten wensen...

1.34
Trusten, Veraantje..

Sweet dreams.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Zo dat was lekker!

Dag LB, hoe is het met je? Waarom kun je niet slapen?

Weltrusten Veraan!
Wakkeh!

01:46
Nog een wakkere! Haai Jumps!
he bah verdarrie.... kwam er net achter dat ik vergeten was mijn werkkleren in de machine te stoppen... en dat er nog een was inzat.

Net dus een was opgehangen en snel mijn werkkleren erin gedaan, zit nu te wachten tot ie klaar is, zodat ik die nog kan drogen. Anders heb ik morgen geen frisse kleren. En ik heb echt geen zin om nog 2 dagen in mijn stinkkleren te lopen....

nu dus wachten tot de was klaar is dus ik ben er nog een uurtje....

1:48
Bah en ik voel me al zo kut vandaag.... wilde er eens lekker vroeg in....

1:50
Morgen maar eens even lekker uitwaaien in het bos (eigenlijk weet ik nu al dat er niks terecht gaat komen van dit voornemen, maar ik weet dat het goed voor me is, dus misschien MOET ik het gewoon even doen) en miss nog even shoppen in de uitverkoop: heb echt nieuwe t shirts nodig, heb er nog maar 3 ofzo....

1:51
Boehoehoe ben ik nu hier ook nog eens allleen.... niemand om me even op te vrolijken/ wakker te houden....

1:52
Hoezo voelde je je al kut vandaag NS? Kun je anders niet alvast een uurtje gaan liggen en daarna die was regelen? Dan rust je in ieder geval wat.
dan wordt ik dus echt niet meer wakker, en komt er van die was niks terecht en heb ik morgen geen droge kleren als ik moet werken en die stress kost me meer energie dan me oplevert als ik nu een uurtje ga liggen....

weet niet heb gewoon een dip (heb gisteren weer een berg rekeningen betaald, en trots op mezelf want weer eea geregeld bij de bank/ verzekering, wat weer geld scheelt en meer overzicht geeft. Maar ik wordt nog altijd zoooo depri van alle rekeningen... het lijkt wel of er geen eind aan komt, hoewel er echt wel een eind is... ooit over een jaar ofzo hopen we er vanaf te zijn, maar het kan me zo naar de keel grijpen............ bleeeeeh) en die regen maakt het ook allemaal niet leuker, en de kinderen zijn klierig, of ik kan het niet hebben. ik werk zoveel nu (5 a dagen/ avonden/ nachten pw) en ben dan overdag best moe, heb dan gewoon geen energie meer eigenlijk voor de kids en mijn lief waar ik me dan weer kut over voel... enz enz enz.

Heb gewoon even een baaldag

1:56
Weet je? Je baaldag duurt niet lang meer want over een uurtje is ie afgelopen! Morgen is weer een nieuwe dag en heb je nieuwe energie. Wanneer ben je weer vrij?
Gelukkig heeft mijn lief de kids vanavond al bij oma gebracht, zodat ik morgen eventjes een dagje voor mezelf heb, want ik moet weer 2 late diensten morgen en overmorgen...

Wel fijn, maar aan de andere kant voel ik me ook weer kut, dat ik ze "dump" hoewel de kinderen dat helemaal niet zo ervaren want die staan te springen om naar oma te gaan en oma staat te springen dat ze komen....

It's all in the (mijn) head....

Echt ik MOET van mezelf gewoon morgen niet te laat uit mijn nest komen, woefneus pakken en eens fiks gaan wandelen en dan hoop ik dat het waait en regent, daar knap ik dan altijd extra van op.... gek he?

1:59
zondag....

2:00
ik moet zeggen heb nu leker de achterdeur open staan en de frisse lucht die binnenstroomt (het ruikt zo lekker naar nat bos nu) knap ik al van op....

heb gewoon te veel binnen gezeten de laatste rot-weer dagen denk ik (ben nogal een buitenmensch... wordt ik echt down van)

2:01

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven