Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen!

En net als je denkt, nu wordt het té vervelend, ik vind het nu écht niet leuk meer, dan slapen ze door...een regel die hier weer werkelijkheid werd. Gisteren lekker van half acht tot kwart over zeven vanochtend geslapen, tussendoor niet wakker geweest. Ben gisterenavond ook nog even bij haar gaan kijken en dat was geen probleem. Hoop dat dit weer het begin in luidt van een heerlijke slaapperiode!

@Pebbles: Een dagje Amsterdam, leuk! Wel weer een eind rijden voor je, maar dat vind jij niet zo vervelend hè. Ik wilde al opperen dat iedereen ziek was geworden van mijn monchoutaart, maar nu kunnen we gewoon jouw man de schuld geven

@Niniane: Jasmijn wordt niet wakker als ik beneden iets doe hoor. Dus als jij verhuisd bent kun je lekker beneden aan de gang, dat weet ik wel zeker!

Ik ben er gisteren weer redelijk op tijd in gegaan en natuurlijk heb ik lekker door kunnen slapen, waardoor ik nu best wel fit ben! Helaas neemt mijn vriendin de telefoon niet op, want ik zou wel wat leuks willen gaan doen... Jasmijn was vanochtend in een enorme knuffelbui, (whaha even onderbreking, vriendin belde terug, komt zo ff bakkie doen) dat was echt leuk. Manlief was nog net thuis toen ze wakker werd om kwart over zeven. Dus hij ging haar lekker uit bed halen. Kreeg hij al een enorme omhelzing. Toen legde hij Jas bij mij in bed en toen begon ze toch te knuffelen joh, zo schattig! Ik kreeg allemaal zoenen met veel snot en kwijl en echt die armpjes om me heen. We hebben heerlijk liggen kroelen tot kwart voor acht ofzo en toen zijn we gaan badderen. Een heerlijk relaxte ochtend dus tot nu toe.

Nu ga ik even iets huishoudelijks doen, Jas is stil dus neem aan dat ze slaapt (nam ik net ook aan maar toen zat ze gewoon nog rechtop, dus ga ik even kijken...yes, ze slaapt).

Ow en ik wil nog even één ding zeggen: ik heb eigenlijk ook een heeeel makkelijke baby hoor, ze kan heeeel lang zelf spelen, ze wil graag in de box (klimt er gewoon zelf in via de bank), ze lust alles (behalve melk dan) en als ze een keer niet eten wil, dan niet, en dan zeurt ze verder ook niet. Dan heeft ze gewoon echt geen trek. Je kunt haar overal mee naartoe nemen, weggaan vindt ze superleuk... alleen is ze met slapen en dan vooral 's nachts nog wel eens lastig, maar dat zijn periodes. Het is gewoon niet zo'n slaper. Maar ik heb het idee dat ik heel negatief overkom en dat is niet zo hoor, Jasje is gewoon hartstikke lief!!! Tot zover mijn rectificatie
O ja, nog een woordjes update, er zijn weer wat woordjes bij gekomen. Dit kan Jasmijn allemaal al zeggen (en daarvan begrijpt ze ook wat het betekent, ze zegt nog veel meer maar dat is gewoon napraten):

mama

papa

bal

baby (=pop)

die (en dan iets aanwijzen)

má (=oma)

dada (=dagdag)

booi (=mooi, zegt ze bijv. als ik haar armbandje om doe, dit is echt gekomen doordat ik dat altijd zeg vrees ik)

bah

En volgens mij nog meer maar dat weet ik ff niet meer...best al veel hè? Haha en volgend jaar om deze tijd lach je hier om, dan ga je niet eens meer een woordenlijst maken, daar is dan geen beginnen aan met zo'n kwebbelkont
hoeveel spelen jullie eigenlijk met je kind? Ik merk dat ik heel snel de houding heb van "vermaak jezelf maar eventjes". Man en ik hebben afgesproken dat we meer met Roan gaan spelen.
Beterschap voor iedereen! OOk hier in de lappenmand, moest vandaag eigenlijk om 7.00 beginnen, maar heb me gisteren al ziek gemeld, maar goed ook, want het snot loopt me met liters tegelijk uit m'n neus (blegh!)

@Mmmoi, Jas is echt al een kletstante! Mayte komt nog niet verder dan bah, papapapapapa, memememememe (mem is dan fries voor mama, knap he, nu al 2 talig!) dada en dat was het wel.

We doen wel veel met gebarentaal, klaar is handenwrijvend klappend, en dan "op" handen met palm naar boven naar opzij bewegen. Lief is met de linkerhand over wang aaien, lekker is met rechterhand naast je wang zwaaien. Ze begint het nu een beetje na te doen en soms krijg je een aai over je wang (zooooooo lief)

@Krokus, ik zit me af te vragen wat "met je kind spelen" is. Mayte vind het geweldig wanneer je met haar over de vloer kruipt, is dat spelen? (echt mega lachsalvo's zijn dan wel je beloning) of bedoel je bewust met dingen spelen? Hier doen we ook dat er periodes zijn dat ze zich zelf vermaakt mar ook dat we met haar dingen gaan ontdekken baby memorie vindt ze nu erg leuk en soms heeft ze het goed, op dit moment zijn de varken, koe en kikker kaartjes favoriet en die plukt ze er dus ook regelmatig tussen uit (oeh....slim kind)

Vanmiddag naar het cb voor de 9 1/2 maanden check, mar volgens het groeiboekje doet ze nu al dingen die ze pas met 1 jaar hoeft te kunnen (Lief trots!!!!!! zag hem glimmen toen hij het boekje las) ben vooral erg benieuwd hoe zwaar en lang ze is.

Groetjes een snotterige Ringel
hey meiden,

hier nog steeds ziek zwam en misselijk. en juist vandaag dat ik moet solliciteren! ik heb 38,6. mijn nek, hoofd en alles doet zeer. maar ik ga wel vanmiddag! wil die baan graag hebben en als ik nu afbel dan kan ik het vergeten.

er is veel geschreven, heb de puf niet om op iedereen te reageren. sorry.

mmmoi; Mees wordt ook wel snel wakker, maar zo snel als Jasmijn ok weer niet. ik draai gewoon was en droger en de badkamer is naast zijn kamer. dus dan valt het ook eigenlijk wel mee bedenk ik me. ja het is lastig als ze zo snel wakker worden, maar je doet er zo weinig aan he.

beterschap voor iedereen
Rustigjes hier, alhoewel, er is toch wel wát bijgeschreven...

@Pepiet: Succes met je sollicitatie! Om watvoor baan ging het nou? Ik zal voor je duimen! En ook heel veel beterschap. Bij mij is het nu zo goed als over, alleen nog snot.

@Ringel: Ook al aan het snotteren dus. Vervelend hè. De hele dag een tissuebox in de omgeving houden is erg handig...op mijn werk staat er één op mijn bureau en thuis één op de salontafel inmiddels!

@Krokus: Ik speel ook niet zo heeeeel veel met Jas hoor. Ze vermaakt zich prima in de box, dus daar geniet ik dan lekker van. Verder wel af en toe met haar bal rollen, of samen kruipen, of kiekboe, of ik ga je pakken...dat soort spelletjes. En ik laat haar vaak rondkruipen als ik de was doe ofzo, of aardappelen schil, ze komt me dan altijd 'helpen'. Doet bijv. de aardappels die geschild zijn in de pan, of gooit de knijpermand om en gaat ze weer 'opruimen', dat soort tutteldingen. En samen lekker erop uit op de fiets of in de wagen is toch ook quality time? Is misschien nog wel meer waard dan 'spelen'.
Weer naar het cb geweest en gelukkig weer de "leuke" dokter, gewoon een heerlijk mens die ook ruim de tijd voor je neemt. Volgende afspraak is pas in februari, dan krijgt ze de 11 mnd prik (ze is dan al een jaar, maar ik kan niet op dagen dat zij kunnen en viceversa)

Goed de tussenstand van dit moment 74 cm lang en 9890 kilo

Heb het in vet geschreven, hopelijk komt het over.

verder niets bijzonders.
sjeeeesus ben ik nou nog aan het kloten met kleur!!!!!!
@mmoi, is zo hoor. Ik vind fietsen met Roan geweldig. We zijn wel van plan om 's avonds bewust wat meer met hem te gaan spelen. We draaien op dit moment nl een beetje in een cirkeltje. 's ochtends vroeg wakker, daardoor 's avonds bekaf. Vroeg naar bed (18.30) en vervolgens om 5 uur weer wakker. Wanneer we met hem spelen houdt hij het een stuk langer vol. Is ook prettig voor onze ochtendrust. Hahaha.

Ben je eigenlijk al bij de dokter geweest voor je verkoudheid? Hoelang loopt het nu al niet (letterlijk en figuurlijk). Al wel een maand of 3 geloof ik.

@ringel. Mooi gewicht en lengte dus van Mayte. Met spelen bedoel ik daadwerkelijk naast haar gaan zitten en samen een blokkentoren bouwen ofzo. Roan vindt het ook geweldig wanneer we samen stoeien en doen, daar wordt hij alleen nog drukker van. Hahaha.

@pepiet, succes hoor. Ik ga ervan uit dat je het wordt!
Hoi hoi,

Lief en ik zijn vandaag 1 jaar getrouwd. Hij heeft een hele mooie bos bloemen laten bezorgen en ik heb het boek Raad eens hoeveel ik van je hou gekocht, zo'n lief verhaal!

Vanavond met ons drietjes lekker uit eten.

Spelen; ik speel best veel met Mats, ik zit veel met hem op de grond, bal te rollen, te zingen en ik dans veel met hem. tegenwoordig kan hij zelf staan, dus dat gaat steeds beter, hihihi

Vannochtend op verjaardag geweest bij zoontje van vrienden, die werd 1 jaar, lekker ding! Hij werd helemaal gek toen hij zag dat ik cadeautjes meehad!

Mmmoi, wat zegt Jasmijn al veel, ik troost me altijd met de gedachte dat Jasmijn ook een stuk ouder is, hihihihi.

Ringel, Mayte is inderdaad een lang slank meisje zeg! Mats krijgt 3 januari zijn beroemde 11 maanden prikken.

pepiet, Bikkel die je bent, zo ziek maar toch op gesprek. Ik hoop dat je die baan krijgt!

Nou, ga nog even wat anders doen! Toedels
whaaaaaaaaaaaaaaa ik ben aangenomen! ze belde met net!!

ik ga werken;18 uur per week. met slaapdiensten en weekenden (helaas) een geheel nieuw project een nieuwe boerderij met 14 appartementen. verstandelijk gehandicapten!

ik moet vrijdag al een dienst mee draaien! brrrrrrrrr
Pepiet!!! Gefeliciteerd!!! Wauw wat een goed nieuws!!! Fijn zeg!!

Hier is het vreselijk.... Ella heeft gruwelijk last van haar tandjes, huilt en brult en krijst. Ze heeft gewoon zo'n pijn! Spulletje erop gesmeerd, homeopatische korrels gegeven, het helpt geen zak. Verder is gewoon NIKS goed. Vasthouden niet, knuffelen niet, in bed leggen niet, zitten niet, op de commode leggen niet, tandjes poetsen vind ze dan nog wel oké. Ze eet niet, ze drinkt belabberd en ik word er helemaal naar van dat ze zo huilt en dat ik NIKS kan doen om haar te helpen. Het liefst zou ik met haar mee janken, het breekt mijn hart om haar zo te horen. En moe dat ze is, maar door de pijn lukt het haar niet om te slapen.

Annie, dat boek heb ik aan manlief gegeven op onze trouwdag. Grappig!

We hebben toen we wisten dat ik zwanger was, het babyboekn ervan gekregen van mijn schoonzus en zwager. Ook heel leuk!

Ik ga de man ff aflossen, mss wil ze wel wat drinken.
meiden bij de etos in de aanbieding; huggies twee pakken voor 10 euro

en nature care luiers 25% korting!

bij het kruidvat de potjes 2+1 gratis en de huggie doekjes in de aanbieding.

dacht ff melden voor degene die geen folders hebben!
PEPIET!!!!!!!!!! jij enorme reuzekeutel! Gewoon met je zieke hoofd een baan in de wacht gesleept! you powerrrrrrrrwoman! Wat gaaf (maar dat mag duidelijk zijn:-D) maar met 18 uur en slaap-en weekend diensten, ben je door de weeks lekker veel thuis......lekker om mee te beginnen!

@Ris, sterkte........om welke tandejs gaat het? Of mischien toch de dentinox proberen? Ik weet dat je er tegen bent, maar dit lijkt me ook niet echt fijn, zowel niet voor Ella als voor jullie.

@Annie, gefeliciteerd met jullie papieren huwelijk! En wat een lief cadeau!

Wij hebben idd ook het babyboek van die haasjes.....zo schattig.

Talking about babyboeken, hoe up to date zijn jullie eigenlijk met het inplakken van foto's enzo. Het bijhouden van wat wanneer gebeurde enz enz. Ik merk dat ik daar niet zo heel precies in ben. Heb zo'n mama agenda (van zo'n maandblad, Kinderen?) en daar schrijf ik wel veel in en ik probeer 1 keer per maand een brief te schrijven (maar dat is ook al even niet meer gebeurd)
@Pepiet: WAUW, super, gefeliciteerd!!!! Enneh, jij altijd met je aanbiedinkjes, dat vind ik nou zó leuk! Trouwens, wat doe je met je kids als je werken moet? Het is wel behoorlijk onregelmatig zo te horen?

@Ris: Misschien kun je een bijtring in de koelkast leggen en die aan haar geven...en anders voor de nacht gewoon een paracetamolletje? Ja, ik weet dat je nogal tegen allerlei stoffen bent ( ) maar je kunt toch ook niet doorgaan zo...zielig hoor voor Ellabella! Zorg ook goed voor jezelf meissie!

@Annie: Gefelie met je trouwdag! Waar gaan jullie uit eten? En met zijn 3 tjes zeg je, gaat Matsje mee dan? Hoe laat gaat 'ie dan naar bed? Jasmijn kan ik echt niet mee nemen naar zoiets, dan wordt ze strontvervelend. Gewoon lekker op tijd slapen!

@Krokus: Vanavond lekker door gespeeld met Roan? Is het trouwens gelukt, vanochtend wat korter slapen en vanmiddag dan wat langer? Jasmijn heeft vanochtend 1,5 uur geslapen maar dat was wel laat in de ochtend, en toen ging ze vanmiddag van 3 tot 4 weer. Daardoor wilde ze vanavond pas half acht naar bed, kwart voor acht sliep ze, net dus. Wel een raar schema, ben benieuwd wanneer ze naar 1 slaapje gaat en dan een langere, 's middags. Lijkt me heerlijk!

@Ringel: Ik krijg het ook niet voor elkaar hoor, één zinnetje in kleur te zetten. Moet Pebbs maar een gebruiksaanwijzing voor schrijven

Trouwens, @Pebbs: ben je al terug uit A'dam? Morgen weer werken, toch? Kom je nog langs vanavond hier?
een hele tektst moet wel lukken dan ? ff checkeu
ook dat werkt niet...heb gewoon een....... computer
anoniem_24589 wijzigde dit bericht op 14-11-2007 20:12
Reden: was iets te vroeg met posten, ff de boel geredigeerd
% gewijzigd
@Pepiet Goed zeg! Gefliciteeeeerd!!!! En vrijdag al direct een dienst meedoen. Spannend hoor!

@Annie ook gefeliciteerd. Wij hebben dat boek voor Kyran en lezen het elke avond aan hem voor. Niet dat hij het echt snapt maar hij moet op een of andere manier wel altijd lachen als je aan het voorlezen bent. En daarna slaapt hij vrijwel direct.

@Ris sterkte met de tandjes.

@Spelen. Ik speel wel regelmatig even met Kyran. Auto's kijken voor het raam, speelgoed auto's naar hem toe laten rijden (hij pakt ze en gooit ze terug), afwasbak met speelgoed vullen: hij haalt het leeg en ik vul het weer, zoiets. Maar ook lang in bad, wandelen (hoewel dat nu wel lastig is, ik kan nl. niet langer dan een kwartier lopen ivm bekkenklachten). Vooral als hij moe is wil hij liever samen spelen.

Hij vermaakt zich ook goed zelf in de box of in zijn kamer. Die zit naast de keuken en dan kan ik koken en ondertussen hem in de gaten houden. Hoewel dat ook niet altijd goed gaat. Gister bv had ik even niet goed opgelet En het was wel erg stil in zijn kamer. Had hij een stuk opgevouwen papier ye pakken gekregen. Ik gebruik om de deur klem te zetten zodat hij niet de deur dicht kan doen met vingers ertussen. Zat hij dat papier dus op te eten! Maar het lukte dus niet echt (duh!!), een hele klont papier-mache uit zijn mond gevist. Mama werd weer beloond met driftbui.
@ringel Ik ben wel bij met invullen van het bb-boek. Maar de foto's heb ik even laten liggen afgelopen maanden waren nogal druk, dus dat komt nog wel.

Mij lukt het wel om 1 zin of woord te kleuren. Maar het lukt me alleen in het bericht vak waar je geen smiley's hebt
@pepiet: gefeliciteerd! Ik zei het toch (zie een paar pagina's terug), dit is DE baan. Goed gedaan hoor, ondanks je zieke hoofd.

Nu maar lekker rust nemen om vrijdag weer topfit te zijn.

Ik zag de naturecare luiers net staan in de folder. Da's mijn merk dus ik ga even flink inslaan.

@ris: arme Ella (en ook een beetje arme jullie natuurlijk). Ik heb wel eens de tip gehoord van een nat washandje even in de vriezer leggen en dan daar op laten zuigen, dat schijnt verkoeling te geven.

@annie: gefeliciteerd! het eerste jaar hebben jullie overleefd. Nu is de rest een eitje toch? Leuk dat jullie er allebei aan hebben gedacht. Bij ons is het er afgelopen juni een beetje bij ingeschoten.

@mmmoi: haha, het grote woordenboek van Jasmijn. Ik vind het super knap, en ook zo leuk dat ze zich al een beetje duidelijk kan maken met woordjes. Lijkt me voor haarzelf ook heel leuk.

Het was wel weer een gedoe hoor in Amsterdam. Terug duurde weer 2,5 uur terwijl ik al om half 4 ben weggegaan. Gelukkig heeft Floor tot een kwartier voor huis alleen maar geslapen dus ik mag niet klagen.

Wel leuk om door Amsterdam te lopen, dat is echt al een jaar of 10 geleden. Lekker kleren gekeken en veel leuks gezien dus ik denk dat ik binnenkort maar eens ga shoppen.

@ringel: eeeeeh babyboek?? Ik heb een stukje over de eerste dag in een boekje geschreven en ik heb wat foto's laten afdrukken die nog niet ingeplakt zijn. Dingen bijhouden doe ik eigenlijk helemaal niet, ben ik nou heel slecht?

Wel leuk dat je dat wel doet (of probeert te doen), lijkt me voor haar wel heel leuk als ze 18 wordt ofzo en voor jezelf om eens terug te lezen als ze al zo groot is.

@krokus: fijn dat het badje al iets heeft geholpen. 5 uur is ook wel heel erg vroeg hoor.

Ik laat Floor ook regelmatig gewoon lekker zelf spelen hoor. We lezen wel altijd een boekje samen voor het naar bed gaan en ik kruip nog wel eens achter haar aan wat ze helemaal leuk vindt maar de meeste aandacht besteed ik aan haar tijdens het eten en verschonen enzo. Dan doen we ook kietelspelletjes en dat soort dingen.

Vandaag dus met Floor naar mijn nichtje en ze is nu toch wel erg eenkennig aan het worden. Toen ik haar op de grond daar neer zette was het brullen en daarna wilde ze eigenlijk alleen maar tegen me aan kruipen en verder niks. In de tram en tijdens het lunchen in Amsterdam heeft ze zich wel weer keurig, lekker rozijntjes peuzelen en een beetje keuvelen en zingen. Het leverde allemaal aaah's en wat lieeeef's op.

@niniane: had ik mijn bericht alweer zo lang openstaan dat ik de jouwe nog niet had gezien. Bekkenklachten was ik al bijna weer vergeten maar zal je nu zo met 2 zwangerschappen achter elkaar wel extra last van hebben.

Ook al zo actief met een babyboek, ben ik dan de enige die dat niet heeft gedaan?
We hebben Ella nadat ik haar om 7u gevoed had laten huilen (mijn hart brak ervan; heb mijn haren gewassen en geföhnd zodat ik haar niet hoorde....) en uiteindelijk sliep ze toen ik klaar was.

We hebben het alleen gedaan omdat we denken dat wij haar prikkel zijn om wakker te blijven. We willen haar troosten, kalmeren etc etc, maar zij blijft maar wakker. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

Ringel, ik weet niet om welke tandjes het gaat, ze laat het niet toe dat ik in haar mondje mag voelen. Behalve met de tandenborstel, maar dan weet ik nog niks. Ik gok dat het een snijtandje is (die zitten toch wat naar de zijkant?) aan de bovenkant. Maar dat baseer ik op waar ze het liefst haar lepel houdt om op te kauwen.

Bijtring wil ze niet ('t is me een tuttebel!). Ik heb ze in alle soorten en maten, ook die je in de koeling moet leggen, maar ze mot het niet....het liefst heeft ze haar lepel/vork van nubi (zo'n extra dikke speciaal voor ukkepukken om goed te leren vasthouden) en dan steekt ze dus de achterkant in haar mondje.

Van die washand dat ga ik proberen.

En ik kreeg ook nog ergens de tip om yoghurt of kwark in te vriezen in kleine blokjes, lekker koud en dan krijgt ze ook nog wat binnen. Helaas heb ik mijn moedermelk in bekers ingevroren en niet meer in blokjes, anders hadden we dat kunnen doen.

Babyboek hebben we dus, maar ik ben wel degene die het bij moet houden. Manlief heeft er alleen ingeschreven toen ze voor de eerste keer 's nachts had doorgeslapen (haha).

Ik vind het wel leuk om te doen, haar kaartje zit er in, maar ook het kaartje wat op haar bedje in het zkh hing. Ik heb er een plukje haar inzitten, foto's van de eerste vakantie, er staat een lijstje in met gewichten. Ik vind dat toch wel grappig. Ik vergelijk het ook wel eens met onze eigen lijstjes.

Foto's dat is een ander verhaal. Alles gaat natuurlijk digitaal... Ik ben "bij" met inplakken tot mei/juni. Ik plak niet alle foto's in (dat zijn er nu al meer dan 400 volgens mij die we tot nu toe hebben af laten drukken!). Manlief zou alle vakantiefoto's in één album plakken (of in elk geval een selectie) zodat er straks een boek is van haar eerste jaren, maar aparte boeken voor vakanties. Ik heb ook een keer net als Pebbles volgens mij zo'n mini-album laten drukken van alle eetmomenten toen ze net begon met eten en ook van haar doopfeest.

De volgende keer dat ik foto's laat afdrukken ga ik een selectie maken. Heel veel foto's lijken op elkaar en ik ga niet 20 keer dezelfde inplakken. Dat had ik me natuurlijk ook wel eerder kunnen bedenken....

Pepiet, thanx voor de aanbiedingstips! Ik ga toch weer de Natucare luiers halen. Ik heb de vorige keer pampers gekocht omdat die in de aanbieding waren, maar ik kan nu heel slecht beoordelen of Ella voldoende plast omdat ze zo goed het vocht opzuigen....

En nu tijd voor bed.

Oh ja... iedereen hier aan het kwakkelen? Ik heb al 2 dagen last van mijn buik/maag/darmen/eisprong? Het rommelt!!! Ik word er niet goed van. Ik voel me ook regelmatig zwaar kotsmisselijk (en dan prik ik een suiker en moet ik wat eten, het heeft wel een reden dus...) Ach ja.... gaat wel over!
@Pebbles, nee hoor je bent helemaal geen slechte moeder, het moet je ook maar net liggen om dat allemaal bij te houden. (tis dat ik zo'n mamaagenda heb die je er min of meer om smeekt om voolgepend te worden met hoogte punten!) Foto's hebben we nog helemaal niet af latendrukken! Met uitzondering van 4 die hier in de woonkamer aan de muur hangen.

Heb nog wel het stukje karton waar ze voor de 1e ker bijna in gestikt is (????!!!!) Heb zelf tijdens de zwangerschap wel een dagboek bij gehouden met wat er op dat moment allemaal in het nieuws was, krantenartikeltjes ingeplakt m'n navelpiercing, en bijgehouden hoelang ze op dat moment was. Ook de bevalling staat er helemaal accuraat in en mijn wens voor haar in de toekomst (met opgedroogde tranen....zo emotioneel wehehehehehe)

@Ris, heb je gisteren nog wat gedaan met wereld diabetes dag (in het blauw gelopen bijv?) moest wel steeds aan je denken.

Wat lijkt me dat moeilijk om ella zo te laten huilen!

en iedereen in de lappenmand beterschap!
@Ris hoe is het vannacht gegaan? Heeft Ella goed geslapen?

@Pebbles Leuk dat jij kan shoppen met Floor erbij. Kyran vind wandelen wel erg leuk maar dan moet je wel doorlopen. In een winkel wordt hij nogal onrustig als je bij elk rek stil gaat staan.

En ik heb een heel makkelijk bb-boek. Lekker laagdrempelig want ik ben niet zo'n schrijver. Alles staat al voorgekauwd, je hoeft allen maar de data bij bepaalde acties (bv. wanneer zitten, staan, lopen, tanden, welke eerste woordjes) te zetten en foto's in te plakken. Ook heb ik afdrukken gemaakt van handjes en voetjes in de eerste week en plukje haar bewaard.

Hier zijn ondertussen de zwanger nachten weer begonnen. Ben je om half vier wakker en kan met geen mogelijkheid meer in slaap komen. Bb ligt nu inmiddels ook met hoofd naar beneden dus ik wordt ook weer regelmatig beloond met uitstekende voeten en schoppen in de ribben. Dat is dan wel weer erg gezellig 's nachts. Voel je je niet zo alleen. En als je met je hand een stukje verder op je buik drukt verplaatst de voet ook die kant op. Leuk weer. Dus ik vermaakt me vaak wel 's nachts. Ook neem ik weer veel op op video zodat ik dan 's nachts nog wat tv kan kijken. Ben alleen zo moe overdag...
hahahaha, dat mis ik dus echt niet!!!!!! Niniane, heel veel sterkte de komende dagen (aftellen tot verhuizing is nu begonnen) en daarna lekker genieten van je de laatste loodjes van je zwangerschap(en aftellen tot de bevalling natuurlijk) dikke knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven