Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren

Grappig, Pepiet een dagje meedraaien op haar nieuwe werk, Annie stage voor haar toekomstige werk. Leuk, leuk, leuk!

Pepiet; was het goed bevallen? Wel slim van je om nog wat achter de hand te houden.

Annie, ga je nu elke week stage lopen? En welke groep is het? Leuk hoor om meteen met de Sinterklaasperiode stage te lopen; is naar mijn idee de állerleukste tijd voor de kids.

Mmmoi, wat een lekkere drukke ochtend heb je gehad. Ik kan er ook heel blij van worden als ik zo heerlijk kan ruimen, of alle boodschappen in huis heb en dan ook nog tussendoor de was heb gedaan.

Hopelijk is het etentje een succes!

Ringel, je hebt helemaal gelijk. Ik schrijf alles op, hou idd een logboek bij. Alle data, alle afspraken; ook van de arbo-bezoekjes enzo.

Ik ga trouwens ook starten met VideoInteractieveBegeleiding. Een ambulant begeleider die een kind begeleid uit onze groep, volgt de opleiding en heeft "slachtoffers" nodig. Nou heb ik toen ik net ziek was, bij mijn baas aangekaart dat ik dat wel wilde, maar dat ik niet wilde dat mijn baas dat zelf zou doen (heeft ook de opleiding hiervoor gedaan) omdat we dat al vaker geprobeerd hebben, maar dat liep op niks uit (ivm het niet nakomen van geplande afspraken!). Ik weet niet of zij de ambulant begeleider getipt heeft, maar ik neem de kans met beide handen aan.

In eerste instantie gaat het hoe ik omga met het kind met de begeleiding (PDD-NOS), maar nadat we een gesprek hebben gehad, hebben we besloten ook te kijken hoe ik reageer (en dat kan verbeteren) op andere kinderen.

De 26e komt ze de eerste keer filmen.

Zo, nu ga ik naar mijn zussie, die is jarig. We gaan eerst indrinken (koffie met gebak) en daarna gaan we mss nog stappen .... (laatste keer dat ik gestapt heb, was met carnaval 2006....)

Hallo???? Zit iedereen voor de tv met speculaas, pepernoten, warme chocomel en schuimpjes?

Ik wel!

yep, de snert is in de maak en de bovenverdieping blinkt weer om door een ringetje te halen.......druk druk druk druk druk
hier ook snert. Een hele grote pan voor het bezoek van vanavond. Man is afgelopen week jarig geweest (31, wat een leeftijd. Hij ziet eruit als 25, hahaha) en vanavond vieren we zijn verjaardag voor broers, zussen, ouders en schoonouders. Er komt 15 man eten. Gezellig.

@annie, kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent dat je niet overloopt van enthousiasme. Misschien dat het komende weken komt.

@ris, leuk, die VIB. Ik heb het gehad toen Roan net 5 weken was. Hij lag toen in het ziekenhuis en daar heeft een verpleegkundige bij ons gefilmd. Leuk was dat.

@ringel, houwslaif verder?

Idd, Babba. Wanneer zou de begravenis eigenlijk zijn.

@mmoi en pebbles nog niet gesignaleerd vandaag? Dat gebeurt ook niet vaak. Hahaha.

Roan heeft zijn beide oogjes ontstoken. Ziet er niet uit. Ik dacht dat we een mooi kind hadden, maar nu ziet hij eruit of hij hard op zijn ogen gemept is. Sneu is dat.

We gaan waarschijnlijk tijdelijk weer een late fles introduceren. Ik ben het een beetje zat dat meneer al om 5 uur wakker is. Gisteren heeft hij om half negen nog een miniflesje gehad (100cc) en hij werd nu pas om 6.30 wakker. Dat is toch een stuk prettiger. Ik geef liever 's avonds een fles, dan 's ochtends om 5 uur.
@krokus, laif gaat z'n gangetje wel eigenlijks......niet zo veel bijzonders maar ook niks schokkends....lekker rustig zo.

En nu je het zegt, mmmoi en pebbles, niet aan het forummen (hoe verdacht????? *gnagnagnagna*) En nog gefeliciteerd met je Lief's verjaardag!

verder niet zoveel te melden eigenlijk. Ga warme choco drinken.....hmmmmmmmmm
ooowwww, heb ik ook zin in. Weet niet of je zo'n senseoding hebt, maar er zijn ook pads te koop van chocomel. Schijnt fantastisch te zijn. Ik heb het nog niet gehad, was uitverkocht. Jammerrrrrr.
hate senseo en dat bocht blief ik niet (helaas ben ik er op m'n werk tot veroordeeld en na een hopeloze poging de senseo te boycotten heeft uiteindelijk m'n behoefte aan cafeine het toch gewonnen) maar ik heb er idd van gehoord en omdat het hier in Nl zo'n succes is, hebben ze de verkoop in Belgie nog ff uitgesteld, omdat anders de fabriek de vraag niet aan kan! Ha, (voor jullie info ik ben erg goed in Triviant en zit vol met dit soort onozele weetjes)
anoniem_24589 wijzigde dit bericht op 17-11-2007 18:53
Reden: wist eerst het juiste woord niet en dit schoot me juist te binnen!
% gewijzigd
Krokus, ik heb toevallig gisteren zo'n kopje choco gehad te zijn uit de Senseo, maar het is niet echt lekker. In elk geval niet fantastisch....

Mmmm. moet er vandoor; heb een zwerversbal-feest. (en geen zin)
Een dagje niet hier en ik wordt al gemist hoor ik. Niks verdachts aan hoor, alleen een beetje druk.

Vandaag eindelijk een beetje behoorlijke spijkerbroeken gevonden na heel veel winkels gezien te hebben. Ik vind die skinny dingen echt niks en dan valt er al veel af.

Ik barst echt van de hoofdpijn vandaag, morgen als het goed is weer ongesteld dus het zal daar wel mee te maken hebben.

Ik ga nu even Idols kijken
met of zonder passoa

Hier ook idols, maar Lief is ff voetbah aan het koekeloeren (is nog steeds 0-0)
o nee, net 1-0
Whaaha, ik word ook gelijk gemist hier. Goed teken of niet?

Ik was een dagje bij opa en oma in de Achterhoek...of zoals manlief zegt, de achterlijke hoek...anyways, het was weer gezellig maar een pokke eind rijden. Jasmijn heeft op de terugweg wel een uur geslapen en is toen lekker thuis na een flesje naar bed gegaan. Slaapt als een roosje.

Ik heb ook Idols gekeken! Zonder passoa, maar mét sheridans. Of hoe heet die zooi. In ieder geval zwart/witte borrel. Errrug lekker. Ik heb ook de intocht van Sint zitten kijken vanochtend bij mijn oma, haha. En ik heb bij de Action een pietenpetje voor Jasmijn gekocht voor volgende week, dan komt de Sint hier aan. Staat superschattig alleen als ze doorheeft dat ze hem op heeft doet ze hem weer af...helaas...

Etentje gisteren was wel een succes. Heerlijk gegeten. Heb er wel een verstopping door opgelopen volgens mij. Kan niet naar de wc en wel het gevoel dat ik moet. Sorry dat ik jullie er mee lastig val maar dat is op dit moment erg vervelend voor mij!

Verder geen nieuws. Manlief kijkt ook voetbal op tv en leest HP7, die nu ein-de-lijk in het Nederlands verkrijgbaar was. Ik had de Engelse natuurlijk al gelezen maar daar had hij geen zin in. Vond 'ie te lastig.

Nou dat was het zo'n beetje!! Toedels!!!
goedemorgen!

Half 9 en ik ben met Mayte beneden terwijl Lief nog lekker in bed ligt te knorren (ik mocht gisteren uitslapen, maar was ook al om 9.00 beneden en had al een was gedraaid en opgehangen(!!!!)

Mayte is nu de intocht weer aan het kijken en toen Americo in beeld kwam was het opeens:" hihihihi" of te wel ze deed een paard na! Toeval of niet, het klonk super grappig. Ze begint ook te zingen.....is ze allemaal klanken aan het nabootsen in een bepaalde toonvolgorde en ze reageert op ons als we tegen d'r praten, alsof ze antwoord wil geven.

Gisteravond kon ze ook niet poepen (echt heel zielig, zit ze met rood aangelopen hoofd te steunen en te kreunen in d'r kinderstoel en altijd tijdens het eten he) tot 2 keer toe haar mee naar boven genomen om te verschonen, maar tot 2 keer toe eigenlijk niks. Gisteravond in bad "blubblubblub....en daar kwam een keuteltje tevoorschijn, haar uit bad geplukt en de keutel eruit gehaald, heb ik haar goed en wel afgedroogd komt me daar toch een lading poep uit dat kleine kontje!!!!!!!! Alles bijelkaar toch wel een 1/2 meter lang!!! Arm kleintje..........maar wel zichtbaar opgelucht dat het er eindelijk uit was.

ga nog ff met meisje ouwehoeren.
hm ringel, ik zit net lekker mijn geroosterde broodje naar binnen te werken terwijl ik jouw relaas over een halve meter poep lees. Hahaha.

Lief is er vanochtend uitgegaan. Eigenlijk ben ik altijd degene die er vroeg uitgaat omdat ik later nog wel weer in bed kan kruipen.

Gisteren verjaardag van lief gevierd. Was heel gezellig maar ik was bekaf en het lukte niet om dat niet te laten merken. Ik hing echt als een verlept vogeltje op de bank. Kwam er net achter dat we na het eten niets meer geserveerd hebben. Heb de hele koelkast nog vol liggen met lekkere spullen. Slechte gastvrouw.
maar wel lekker veel lekkers om vanmiddag met Lief op te peuzelen.......:-D

Is het bij jullie geen zelfbediening met feestjes? ALs wij verjaardag vieren, dan serveren we de 1e ronde de rest mogen ze zelf pakken, zo al heel wat leuke feestjes in de voorraadkast en bij de koelkast gehad! (of bij het aanrecht)

ga wijffie aankleden en weer in bed stoppen, zelf ff douchen en wasmachine aanzetten (houdt het dan nooit op?) en vanmiddag een vriendinnetje met ludduvudu blij maken met een fles wijn.........en chocola en heel veel zeuren en zanniken op d'r ex!
Hai!

Zwerversbal was toch nog heel gezellig! Alleen ben ik gewoon niet meer zo'n feestbeest.... Ik ging om half 12 richting huis... moest natuurlijk eerst douchen en flink mijn haren wassen. Als ik naar een verkleedfeest ga, maak ik er wel werk van!

Vanmorgen mocht lief blijven liggen en ben ik er met Ella uitgegaan, maar ze was niet echt blij en vrolijk dus na een kleine 1 1/2 uur heb ik haar in bad en bed gedaan en ben ik zelf ook teruggekropen. Lekker tot half 11 liggen pitten.

Het is eigenlijk wel heel zielig voor d'r. Ze snottert wat af en ze hoest ook heel veel. Gelukkig was ze na haar slaapje wel weer stukken vrolijker. Ze heeft ook een hele lange middagdut gedaan (van 12 tot half 3!) En nu ligt ze in bed te keuvelen; ze had het hier beneden wel gehad met de actie (kruipen, spelen, zelf wankele stappen zetten, met de hond wandelen, ik word er zelf ook moe van!). Ze heeft de laatste dagen wel vaker dat ze rond half 5 nog naar bed gaat, is dat bij jullie ook? Ik vind het wel een lastige tijd, ik wil niet dat ze heel lang slaapt omdat we dan in de war komen met het eten, maar als ik haar op houd, dan is ze poeplink als we eindelijk gaan eten.

Moeilijk hoor!

Verder niet veel te melden... Doei!
Men, wat is het stilletjes hier...

Wij hebben vandaag een drukke bezoekjesdag gehad, van de ene opa en oma naar de andere, maar wel gezellig. Jasmijn was op het eind wel doodmoe en toen stond ze aan de salontafel, ineens: kledder, met haar kin op tafel en toen op de grond, achterover. Bloed uit haar mond, heeft ze dus op haar tong gebeten bij het vallen. Wel heel zielig. Ze huilde heel erg maar het was ook heel snel weer over. We hebben haar wat ijs gevoerd maar toch heeft ze twee blauwe plekjes op haar tong Zielig hoor, voor d'r. Toen we eenmaal thuis kwamen was ze doodop en sliep ze gelijk. Ze had bij opa en oma wel in het campingbed geslapen, maar dan slaapt ze toch niet zo vast als anders.

@Ris: Jasmijn slaapt meestal rond 10 tot 11 en van 14 tot 15 uur. We eten dan 17.30 uur met haar en 18.30 uur gaan we naar boven, omkleden, tandjes poetsen, evt. wassen en naar bed. Dit schema is het meest ideale in ieder geval en meestal gaat het ook wel zo. Dus geen slaapjes rond vijven hier... ze slaapt 's nachts van 7 tot 7, in ieder geval, de laatste week is dat weer helemaal goed gegaan zonder wakker worden.
hehe, opa' s en oma's bezocht vandaag om lootjes voor sinterklaas te trekken. De afgelopen dagen wil Floor nauwelijks slapen thuis, terwijl ze wel harstikke moe is. In de auto slaapt ze wel goed dus daar heeft ze vandaag haar slaapjes gedaan.

Verder weinig bijzonders hier. Ik ben erg moe en ben ongesteld geworden (hopelijk voor het laatst ).

sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer, meestal doe ik dat wel maar heb er echt even geen puf voor.

meiden ik heb geen tijd om te reageren :(

ben druk aan het pakken, want we gaan zo op weg naar Hellendoor voor een midweekje landal.

tot vrijdag
Nog even een kort berichtje van mij voordat de pc ontmanteld wordt. Hoewel dat ook nog wel een paar dagen kan duren. Dat weet je nooit met N-man. Die maakt altijd plannen (en ik stem mijn plannen daar nu dan maar dan op af anders krijgt hij stress) maar wijzigt ze ook weer met de minuut. Dus eigenlijk hebben we geen planning wbt de verhuizing. Om het lekker overzichtelijk te houden.... Hier bijna alles ingepakt. We leven van diepvriesmaaltijden die ik van te voren gemaakt had. En alle spullen die we nog echt nodig hebben (kleding, toiletspullen ed) zitten in de koffer. Net of we op vakantie zijn dus. Het huis klinkt hol en zit er nogal troosteloos uit nu.

Morgen kan ik nog lekker even een dagje met Kyran tuttelen eventueel nog bb-zwemmen En dan gaat hij tot zondag naar de oppas en uit logeren bij opa en oma. Dus we zien hem bijna niet deze week.

Woensdag is het dan is het poetsen in het nieuwe huis. En vanaf donderdag beginnen we met de verhuizing zelf. In het nieuwe huis is nog niet alles af maar het grootste deel wel, we kunnen er in ieder geval wel comfortabel wonen. De rest komt dan volgend jaar wel.

Waarschijnlijk tot volgende week ergens.
hahahaha Niniane, het lijkt wel als bij ons vorig jaar! En we zitten nu nog steeds in een onaf huis, maar wel geod genoeg om in te wonen!

@Pepiet, ben toch wel erg nieuwsgierig hoe het je is bevallen...nog ff geduld dus.

Gisteren dus bij een dinnetje wezen slempen zeuren en zeiken. Was toch wel een beetje tipsy toen ik thuis kwam (niet zo gek na een fles rode wijn) Maar heb gelukkig nog wel ff met wijffie kunnen kroelen. Slecht geslapen, want had vandaag een cursus in Zuidlaren en was daar nog niet eerder met het OV naar toe geweest. Vind dan voor de 1e keer altijd toch wel een beetje eng (wat de boer niet kent.....enz) Is gelukkig allemaal goed gegaan en de dag was ook behoorlijk zinvol (over autisme enz......)

Lief is nu voetballen en ik heb meisje net in bed, dus eindelijk ff een momentje voor mezelf en zit lekker met chocola achter de pc.
Jeetje, iedereen weg hier...

Babba in ZA, Niniane aan de verhuis, Pepiet in Landal...we houden er niet veel over zo!

Hier gaat alles wel oké, hoewel Jasmijn wéér niet lekker is. Als dit nog langer zo aanhoudt ga ik deze week nog even met haar naar de dokter. Ze is nog stééds verkouden en vandaag had ze heel veel last van witte troep uit haar oogjes, die haar oogjes helemaal dichtplakte. Echt zielig. Vooral als ze uit bed kwam zag het er niet uit. Verder was ze vanavond 38,1 , iets verhoging dus. We hebben haar in bad gedaan en met een zetpilletje naar bed. Ze slaapt heerlijk en ligt door de verkoudheid te zagen, best schattig gehoor maar ook wel zielig. Ze was vanochtend al om 6 uur compleet overstuur wakker en wilde niet meer slapen. Bij de oppas was ze wel lief geweest maar toen ik haar mee naar huis nam was ze doodop en erg zielig, hangerig, huilerig...bah bah. Hoop dat ze vannacht goed doorslaapt zodat ze morgen wat beter is!

Ik heb lekker gewerkt, druk maar leuk dagje. We hebben weer lekker gelachen, de kids en ik. Morgen nog werken en dan alweer weekend!!!

Verder weinig nieuws. Jullie hadden allemaal ook niet heeeeel veel te melden. Rustige periode gewoon dus. Op het forum dan; misschien zijn jullie daarbuiten wel onwijs druk en hebben jullie dus geen tijd om te reageren?!?!

Nou, verder geen nieuws, ik ga lekker op de bank hangen!
Ik heb vandaag al een hele goede reden gevonden om dit de laatste ongesteldheid te laten zijn. Ik heb al 3 dagen hoofdpijn en nu ook buikpijn, keelpijn, snotteren, duizelig, moe en algehele niet-lekker-in-mijn-vel toestand.

Ook weinig zin om hier uitgebreid te schrijven (dan moet het wel heel erg zijn ).

Morgenavond is er speelgoedbeurs op het KDV dus ik ga even kijken. Altijd leuk om voor een paar centen wat speelgoed te halen.

@niniane: wel lang hoor, kyran zolang niet zien. Maar hij heeft ook niks aan die verhuizingsdrukte. Succes met de verhuizing als je hier niet meer bent voor die tijd.

@mmmoi: leuk zeg, zo'n pietenpet. Wil ik ook wel voor Floor maar wij hebben hier geen action. Waar zou ik die nog meer kunnen vinden.

@ringel: jamjam, chocola. Ik krijg er het water van in mijn mond. Het is dat het lijnen zo goed gaat anders had ik allang weer allemaal lekkere dingen gegeten.

@krokus: nog gefeliciteerd met lief.

@ris: wordt het snotteren al wat beter? En al een nieuw tandje ontdekt?

@mmmoi: haha, we waren weer tegelijk. Goed voor het "doe maar" effect.
Het "doe maar" effect even onderbreken.

Hahaha de compu staat er nog steeds.....

Mmmoi mss heeft ze wel oorontsteking oid. Dochter tje van vriendin had dat ook met pus uit oortje heel zielig.

Babba Je zou toch vandaag thuis komen? Hoe is het gegaan?

Pebbles Ben benieuw of het ook idd de laatste menstruatie was, spannend hoor!

Ringel Na jou verhaal tje over wijn bij vriendin heb ik oppeens ook zo'n trek in wijn. Heb al bijna twee jaar niet meer gedronken. Soms mis ik het echt vooral na een hele drukke dag een glas wijn of zo.

Kyran kan sinds gister echt kruipen en is nu ondeugender dan ooit. Alles wordt onderzocht en aangeraakt. Hij heeft al een hele maaltijd kattenbrokjes op. IIIEEEUUWWW. Op dit moment is hij de compu vast voor pappa aan het ontmantelen. Tot later nu naar bb-zwemmen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven