Las Barettas Naranjas!
donderdag 26 augustus 2010 om 21:32
Toen ik vanmorgen wilde gaan douchen hoorde ik ineens een verdacht geluid op zolder. Heb maar een emmer onder het lek neer gezet ...
Anky, toen ik Pluis' waterbaan opruimde, kwam ik nog een poppetje van Sien tegen. Ze heeft inmiddels wel wat algengroei in haar toch al wat bijzondere kapsel, maar ik zal haar in een envelop richting Ankydorp sturen. Succes voor Aman dit weekend. Last van de hitte zal hij in elk geval niet hebben.
Pammie, een boterham met vlokken klinkt wel heel erg karig als je wentelteefjes belooft
Anky, toen ik Pluis' waterbaan opruimde, kwam ik nog een poppetje van Sien tegen. Ze heeft inmiddels wel wat algengroei in haar toch al wat bijzondere kapsel, maar ik zal haar in een envelop richting Ankydorp sturen. Succes voor Aman dit weekend. Last van de hitte zal hij in elk geval niet hebben.
Pammie, een boterham met vlokken klinkt wel heel erg karig als je wentelteefjes belooft
vrijdag 27 augustus 2010 om 12:37
wat een degelijk kopje koffie, Pammie! en hoes't met Mannie nu? en met ondergelopen Miffy? of valt de schade mee?
ik ben vandaag niet vooruit te branden, heb tot nu toe weinig meer gedaan met collega's OH-en en wat mail wegwerken. en ontdekt dat ik in mijn deadline-taak iets essentieels vergeten ben, waardoor er een soort reddingsactie moet worden opgezet. Misschien is het niet nodig, maar waarschijnlijk wel. dom, dom, dom
ik ben vandaag niet vooruit te branden, heb tot nu toe weinig meer gedaan met collega's OH-en en wat mail wegwerken. en ontdekt dat ik in mijn deadline-taak iets essentieels vergeten ben, waardoor er een soort reddingsactie moet worden opgezet. Misschien is het niet nodig, maar waarschijnlijk wel. dom, dom, dom
vrijdag 27 augustus 2010 om 14:09
veel succes met reddingswerk sok.
ik ga zo de kinderen ophalen en neem ze dan mee terug naar werk: groots zomer/kinderfeest wat maar eens in de twee jaar gegeven wordt door werkgever. zo te zien pakken ze het grootschaals aan (hele grote hijskraan, tent met spelletjes, eten, voetbal, opblaaskasteel ...). jammer van de regen!
ik ga zo de kinderen ophalen en neem ze dan mee terug naar werk: groots zomer/kinderfeest wat maar eens in de twee jaar gegeven wordt door werkgever. zo te zien pakken ze het grootschaals aan (hele grote hijskraan, tent met spelletjes, eten, voetbal, opblaaskasteel ...). jammer van de regen!
vrijdag 27 augustus 2010 om 15:55
Hier is het de hele dag eigenlijk al wel droog maar het is berekoud, slechts 15 graden. Ben met de kinderen bij beste vriendje van Mini geweest. Moeder heeft ze even beziggehouden zodat ik boodschappen kon doen. Eenmaal thuis hebben ze lief opgeruimd en daarna met de playmais 'uitvindingen' gemaakt (een vuurspuwende stofzuiger ). Mini is een tikje hyper omdat we logees krijgen en het duurt nog wel een uur of 4 voor ze hier zijn. Oh my...
Met Mannie gaat het heel goed vandaag, helemaal geen paracetamol, hij is heel gezellig en speelt lekker. Die enorme meur uit zijn mond is ook zo goed als weg.
Ik moet nu de laptop afstaan, Mini gaat topmodellen.
Met Mannie gaat het heel goed vandaag, helemaal geen paracetamol, hij is heel gezellig en speelt lekker. Die enorme meur uit zijn mond is ook zo goed als weg.
Ik moet nu de laptop afstaan, Mini gaat topmodellen.
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:41
Hehe, ik was vandaag ook zo duf als aan aap op het werk. Maar gelukkig wel de meeste spoedklussen kunnen afronden, ondanks een heel erg lastig computer/programmeerprobleem (gelukkig heb ik een slimme baas).
Ook bizarre taferelen wat betreft wateroverlast in werkplaats (ik heb zelden zoveel brandweer en water gezien). Ik moest op weg naar het werk ook een paar keer door heel veel water heen met de auto. Eigenlijk net te diep, ging maar net goed geloof ik (ik zag me al met auto stilstaan in buiten de oevers getreden riviertje). Na mijn oversteek werd de weg ook afgesloten.
En nu kinderen in bed en ik ga vanavond helemaal niets meer doen heb ik mezelf beloofd. En duimen voor droog weer morgen, want ik ga met de kinderen A-man de hele dag aanmoedigen (ik neem maar regenpakken, kaplaarzen en paraplus mee).
Ook bizarre taferelen wat betreft wateroverlast in werkplaats (ik heb zelden zoveel brandweer en water gezien). Ik moest op weg naar het werk ook een paar keer door heel veel water heen met de auto. Eigenlijk net te diep, ging maar net goed geloof ik (ik zag me al met auto stilstaan in buiten de oevers getreden riviertje). Na mijn oversteek werd de weg ook afgesloten.
En nu kinderen in bed en ik ga vanavond helemaal niets meer doen heb ik mezelf beloofd. En duimen voor droog weer morgen, want ik ga met de kinderen A-man de hele dag aanmoedigen (ik neem maar regenpakken, kaplaarzen en paraplus mee).
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:08
Ja, wij zitten aan het einde van het bedrijfsproces, dus dan krijg je dat. Als wij niet leveren is dat vaak een goede reden voor klant om niet te betalen en dat vindt directie niet leuk (goh). Daarbij komt dat project managers vaak alweer met andere lopende projecten bezig zijn en dus pas gealarmeerd worden en met de benodigde info komen als er dus geen geld komt (en dan moet alles ineens met stoom en kokend water). Maar vanaf maandag is mijn collega er weer en hebben we dus weer 40 uur mankracht erbij (in plaatst van mijn schamele 24 uur, waarvan ik de helft ook nog aan ander werk besteedt).
Poeh, wat een werkgezever .
Ik ga ook voor je duimen, maar het gaat vast goed komen. Hoe oud zijn de logees?
Poeh, wat een werkgezever .
Ik ga ook voor je duimen, maar het gaat vast goed komen. Hoe oud zijn de logees?
vrijdag 27 augustus 2010 om 21:57
De logees zijn 8 en tweemaal (nog net) 6. De heren zijn stil, de dames ietsje stiller dan net
Mannie was net übercute: de heren kwamen allebei de trap af, Mannie deed het woord:
M: 'Wij voelen ons niet lekker'
Ik: 'Voelen jullie je niet lekker? Wat hebben jullie dan?'
M: 'Wij hebben buikpijn *draait zich naar neef* Toch? Weet jij wat we hebben?'
Mannie was net übercute: de heren kwamen allebei de trap af, Mannie deed het woord:
M: 'Wij voelen ons niet lekker'
Ik: 'Voelen jullie je niet lekker? Wat hebben jullie dan?'
M: 'Wij hebben buikpijn *draait zich naar neef* Toch? Weet jij wat we hebben?'
vrijdag 27 augustus 2010 om 22:27
Lekker dagje gehad met Nino. Die is echt van de ene op de andere dag een stuk verder in zijn ontwikkeling: hij is ineens zoveel interactiever en vrolijker. Leuk, zo'n lachend kind dat schattige geluidjes maakt!
Het dak heeft vooral moeite met hele heftige buien, niet met langdurige regen. Even een ladder regelen om eens naar de afvoer te kijken, dus.
Pammie, succes met je huis vol kroost. Hopelijk entertainen ze zichzelf een beetje.
Anky, veel plezier morgen. Het zal wel een behoorlijk verschil maken bij jullie thuis als Aman zich echt aan zijn voornemen houdt dat dit zijn afscheid is.
Geniet van je weekend, Sok.
Koeky, ik weet niet wanneer je terug komt van vakantie, maar mocht je dit alweer lezen: Man loopt de hele dag te zingen dat er een krokodil onder zijn bed ligt
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:18
Wat snoezig, een blije Nino
En ook fijn voor jou dat hij zo gezellig is. Zij verbazen ons over Mannie die ineens zoveel wijzer is. En hij was zo vrolijk vandaag, fijn. De dames zijn net stil na het ultieme dreigement ze uitelkaar te halen. Ik lig ook in bed, heb zo'n vaag flauw vermoeden dat ze morgen niet uitslapen
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:27
wat een wateroverlast, Anky! Gelukkig dat je redelijk droog overgekomen bent. Onze ark ligt trouwens wezenloos hoog; normaal moeten we van de vlonder naar beneden stappen om de ark in te gaan, nu naar boven. apart
Succes morgen met het aanmoedigen en ik hoop dat het droog blijft!
wat een boeffies, Pammie, die jongetjes; zie het ook helemaal voor me. Slapen ze nu al? (en jij ook?)
fijn dat je een lekker dagje had met Nino, Miffy. ben je zelf weer helemaal beter?
Ik was vanavond alleenstaand, maar het ging eigenlijk prima. Nadat het spul op bed lag, heb ik eerst Flikken Maastricht gekeken en daarna deel 2 van 'bij nader inzien'. was ooit een TV-serie (van de VPRO, meen ik) die in 1991 op TV was. de Volkskrant bood 'm aan als DVD-set en omdat ik de serie destijds erg mooi vond, heb ik de set gekocht. Zeker geen spijt van.
op de creche hadden ze vandaag wat moeite met Slof gehad, omdat hij er niet tegen kan als hij bv van een fietsje afmoet als er een ander kindje op mag. hij is dan erg overstuur en slecht te kalmeren, wat z'n weerslag heeft op de rest van de groep. Tsja: het is niks nieuws, maar ik vind het toch wel lastig en niet leuk dat dit op de creche ook problemen oplevert (tis niet de eerste keer dat we 'klachten' horen over hem)
Gezien het aantal spelfouten dat ik maak bij het typen, doe ik er verstandig aan te gaan slapen. trusten!
Succes morgen met het aanmoedigen en ik hoop dat het droog blijft!
wat een boeffies, Pammie, die jongetjes; zie het ook helemaal voor me. Slapen ze nu al? (en jij ook?)
fijn dat je een lekker dagje had met Nino, Miffy. ben je zelf weer helemaal beter?
Ik was vanavond alleenstaand, maar het ging eigenlijk prima. Nadat het spul op bed lag, heb ik eerst Flikken Maastricht gekeken en daarna deel 2 van 'bij nader inzien'. was ooit een TV-serie (van de VPRO, meen ik) die in 1991 op TV was. de Volkskrant bood 'm aan als DVD-set en omdat ik de serie destijds erg mooi vond, heb ik de set gekocht. Zeker geen spijt van.
op de creche hadden ze vandaag wat moeite met Slof gehad, omdat hij er niet tegen kan als hij bv van een fietsje afmoet als er een ander kindje op mag. hij is dan erg overstuur en slecht te kalmeren, wat z'n weerslag heeft op de rest van de groep. Tsja: het is niks nieuws, maar ik vind het toch wel lastig en niet leuk dat dit op de creche ook problemen oplevert (tis niet de eerste keer dat we 'klachten' horen over hem)
Gezien het aantal spelfouten dat ik maak bij het typen, doe ik er verstandig aan te gaan slapen. trusten!
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:45
lijkt me ook. dat is ook wel wat me dwars zit: (inval)juf bracht het vandaag net alsof ze van mij een oplossing verwachtte. Ze hebben zelf een orthopedagoog in dienst, dus daar verwacht ik meer van. en ik heb de 'oplossing' wel (negeren en wachten tot het overgaat) maar hij kan zo overstuur raken dat het de groep ontregelt en daar heb ik dan geen oplossing voor.
trusten Pam
trusten Pam
zaterdag 28 augustus 2010 om 06:16
Maby doet precies hetzelfde en als het nodig is slaat ze ook nog hard. Is volgens mij ook gewoon een leeftijdsfase, ik ken maar weinig 2-3jarigen die vrijwillig delen en vergeet niet dat ze thuis ook tegen oudere broers of zussen moeten opboksen.
Ik hoop dat ze uitslapen Pammie, maar ik vrees met je mee...
Ik hoop dat ze uitslapen Pammie, maar ik vrees met je mee...