Hoes loveseat te kort
zaterdag 28 augustus 2010 om 00:28
Ik heb een heerlijke witte loveseat gekocht via marktplaats. Ik wist dat de hoes te kort was aan de achterkant dus heb m ook voor een mooi prijsje mee mogen nemen. Maar nu is de vraag, hoe los ik dit t beste op? Het is een "ektorp"(ikea) stijl stoel en aan de voorkant sluit de hoes wel nog mooi aan maar achter kon ik gewoon 12 cm te kort.
Hij kan niet tegen de muur en er iets tegen aanzetten is ook geen optie.. Ook staat de achterkant vol in het zicht dus er moet wel iets aan gebeuren! De stoel is ca 1 meter 30 breed.
Wie denkt mee?
Hij kan niet tegen de muur en er iets tegen aanzetten is ook geen optie.. Ook staat de achterkant vol in het zicht dus er moet wel iets aan gebeuren! De stoel is ca 1 meter 30 breed.
Wie denkt mee?
zaterdag 28 augustus 2010 om 00:37
zaterdag 28 augustus 2010 om 00:39
quote:Madhe schreef op 28 augustus 2010 @ 00:37:
Lekker slim om die te kopen dan
Waarom koop/maak je geen nieuwe hoes dan, als de oude niet past? Leuke bekledingsstof zoeken op de markt en een handig iemand inschakelen die blij is met een flinke bos bloemen of een gezellig etentje. Bbq is met dit weer geen optie.Fijn dat je dat nog even meegeeft
Lekker slim om die te kopen dan
Waarom koop/maak je geen nieuwe hoes dan, als de oude niet past? Leuke bekledingsstof zoeken op de markt en een handig iemand inschakelen die blij is met een flinke bos bloemen of een gezellig etentje. Bbq is met dit weer geen optie.Fijn dat je dat nog even meegeeft
zaterdag 28 augustus 2010 om 00:50
Ik weet niet of ie van de ikea is, heb al gekeken maar kan geen label vinden. Ook op de site gekeken en kan m daar niet terug vinden. Misschien wel een heel oud model? Ja een lap stof zat ik ook al aan te denken. Zal wel even informeren bij "een handig iemand" (die ik niet in mn directe omgeving ken btw) Verder is ie echt perfect haha!
zaterdag 28 augustus 2010 om 01:12
quote:Doperwt schreef op 28 augustus 2010 @ 00:50:
Ik weet niet of ie van de ikea is, heb al gekeken maar kan geen label vinden. Ook op de site gekeken en kan m daar niet terug vinden. Misschien wel een heel oud model? Ja !Zal toch wel IKEA zijn. Het is niet toevallig deze?
(49 euro voor de witte hoes, zie extra bekleding, ook in andere kleuren)
Ik weet niet of ie van de ikea is, heb al gekeken maar kan geen label vinden. Ook op de site gekeken en kan m daar niet terug vinden. Misschien wel een heel oud model? Ja !Zal toch wel IKEA zijn. Het is niet toevallig deze?
(49 euro voor de witte hoes, zie extra bekleding, ook in andere kleuren)
zaterdag 28 augustus 2010 om 01:42
Ik weet niet of ie van de ikea is, heb al gekeken maar kan geen label vinden. Ook op de site gekeken en kan m daar niet terug vinden. Misschien wel een heel oud model? Ja een lap stof zat ik ook al aan te denken. Zal wel even informeren bij "een handig iemand" (die ik niet in mn directe omgeving ken btw) Verder is ie echt perfect haha!Je hebt toch van die naaizaakjes die niet zo heel duur zijn. Breng je het daar naartoe. Wordt het ook nog eens zo netjes gemaakt dat het lijkt alsof het zo hoort.
Ik weet niet of ie van de ikea is, heb al gekeken maar kan geen label vinden. Ook op de site gekeken en kan m daar niet terug vinden. Misschien wel een heel oud model? Ja een lap stof zat ik ook al aan te denken. Zal wel even informeren bij "een handig iemand" (die ik niet in mn directe omgeving ken btw) Verder is ie echt perfect haha!Je hebt toch van die naaizaakjes die niet zo heel duur zijn. Breng je het daar naartoe. Wordt het ook nog eens zo netjes gemaakt dat het lijkt alsof het zo hoort.
zaterdag 28 augustus 2010 om 09:21
Ja een lap stof zat ik ook al aan te denken. Zal wel even informeren bij "een handig iemand" (die ik niet in mn directe omgeving ken btw) Verder is ie echt perfect haha!De Turkse kleermaker is je beste vriend!
Ja een lap stof zat ik ook al aan te denken. Zal wel even informeren bij "een handig iemand" (die ik niet in mn directe omgeving ken btw) Verder is ie echt perfect haha!De Turkse kleermaker is je beste vriend!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 28 augustus 2010 om 10:00
zaterdag 28 augustus 2010 om 15:02