Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
vrijdag 27 augustus 2010 om 08:55
Dat kan natuurlijk, maar vakantie was in mijn geval geen reden om complete radiostilte in te bouwen... iedere keer als ik op de camping mn laptopje aanzette (lange leve wifi) had ik weer een lief berichtje binnen (en andersom natuurlijk ook )
@ Sandra: vooral als je er niet helemaal zeker over bent, zou ik niet al mijn pijlen op 1 persoon richten... of het moet voor jezelf niet goed voelen natuurlijk
Ik ga zo ff lekker shoppen... een date is een goeie reden om weer eens flink de euro's te laten rollen he
@ Sandra: vooral als je er niet helemaal zeker over bent, zou ik niet al mijn pijlen op 1 persoon richten... of het moet voor jezelf niet goed voelen natuurlijk
Ik ga zo ff lekker shoppen... een date is een goeie reden om weer eens flink de euro's te laten rollen he
vrijdag 27 augustus 2010 om 12:48
vrijdag 27 augustus 2010 om 16:14
spannend anniemal! begint op te schieten nu, iid goede reden om te gaan shoppen!! haha
ik heb sinds dat laatste berichtje gister niks meer gehoord wat wel grappig is want normaal zou hij me allang gesmst hebben. dus ik ga me wat meer verdiepen in die leuke jongen op de site, en een date met hem afspreken
ik heb sinds dat laatste berichtje gister niks meer gehoord wat wel grappig is want normaal zou hij me allang gesmst hebben. dus ik ga me wat meer verdiepen in die leuke jongen op de site, en een date met hem afspreken
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:02
Hallo!
Aangezien ik gisteren mijn eerste internet-gerelateerde date had, kom ik gezellig meeschrijven.. Al voel ik me wel een beetje een broekie/beginner als ik op de vorige pagina's lees dat iemand al 80 dates heeft gehad! Wauw, respect;)
Overigens was m'n date van gisteren niet zoveel bijzonders, zag er wel oke uit (maar dat had ik via het chatten ook gezien) maar inhoudelijk was er weinig tot geen klik. Had ook het idee dat er niet heel veel interesse van zijn kant was, al zei hij van te voren wel dat hij zin had in de date. Er was weinig gespreksstof en geen vragen van zijn kant..
Als ik heel eerlijk was had ik dat van te voren ook wel kunnen zeggen.. Beter naar mn gevoel luisteren dus Nog meer tips?
Aangezien ik gisteren mijn eerste internet-gerelateerde date had, kom ik gezellig meeschrijven.. Al voel ik me wel een beetje een broekie/beginner als ik op de vorige pagina's lees dat iemand al 80 dates heeft gehad! Wauw, respect;)
Overigens was m'n date van gisteren niet zoveel bijzonders, zag er wel oke uit (maar dat had ik via het chatten ook gezien) maar inhoudelijk was er weinig tot geen klik. Had ook het idee dat er niet heel veel interesse van zijn kant was, al zei hij van te voren wel dat hij zin had in de date. Er was weinig gespreksstof en geen vragen van zijn kant..
Als ik heel eerlijk was had ik dat van te voren ook wel kunnen zeggen.. Beter naar mn gevoel luisteren dus Nog meer tips?
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:14
Even werken en dit topic is alweer een paar pagina's verder.
Er is veel te veel gekletst om op iedereen te kunnen reageren, maar tegen de nieuweling(en?) zeg ik: welkom! En veel dateplezier
Ik was erg benieuwd naard e reactie op je sms Sandra, maar 'lauw', lijkt mij wel het juiste woord. Jammer! En ik zou vooral blijven rondkijken en daten hoor..... je bent hem niks verpicht
Er is veel te veel gekletst om op iedereen te kunnen reageren, maar tegen de nieuweling(en?) zeg ik: welkom! En veel dateplezier
Ik was erg benieuwd naard e reactie op je sms Sandra, maar 'lauw', lijkt mij wel het juiste woord. Jammer! En ik zou vooral blijven rondkijken en daten hoor..... je bent hem niks verpicht
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:36
@ Naomi: bij twijfel niet doen! Tenminste, dat werkt voor mij.
Ik had er eens één die nogal opdringerig was wat betreft het maken van een afspraak, van tevoren op wat voor manier dan ook achter mijn nummer was gekomen en me per sms ging stalken. Toen behoorlijk duidelijk geweest dat ik daar niet van gediend ben en een punt achter ons contact gezet (had meerdere redenen dan alleen bovenstaand)
Ik had er eens één die nogal opdringerig was wat betreft het maken van een afspraak, van tevoren op wat voor manier dan ook achter mijn nummer was gekomen en me per sms ging stalken. Toen behoorlijk duidelijk geweest dat ik daar niet van gediend ben en een punt achter ons contact gezet (had meerdere redenen dan alleen bovenstaand)
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:43
Ik heb net gezegd dat ik gisteren geen klik voelde.. Ben best een beetje trots op mezelf
We hadden eigenlijk afgesproken voor morgen, gisteren kwam er een beetje tussendoor.. En gisteren zei ik ook echt zo: het was gezellig, nou ik zie je zaterdag wel he? En op hetzelfde moment dacht ik: damn waarom zeg ik dat nou..
Hij was gelukkig niet opdringerig:) Ik dacht gelijk aan horrorverhalen a la: stalken via sms waarom ik m niet leuk vind etc.. Maar gelukkig niet;)
Ik ga nog een beetje teruglezen in het topic hoe jullie er allemaal in staan:)
Hij was gelukkig niet opdringerig:) Ik dacht gelijk aan horrorverhalen a la: stalken via sms waarom ik m niet leuk vind etc.. Maar gelukkig niet;)
Ik ga nog een beetje teruglezen in het topic hoe jullie er allemaal in staan:)
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:45
@ sandra, ik had hier eerder al gelezen van anderen die zeiden: zsm afspreken, in het echt is anders dan via mail/chat.. En nu ik had afgesproken (na 1,5 week), ben ik het daar eigenlijk wel mee eens.. Anders had het toch wel door "gemodderd" terwijl het nu gelijk duidelijk is (in dit geval negatief, maar positief werkt dat ook zo? denk ik/hoop ik;))
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:46
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:48
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:53
Hahaha van internetdating wordt je wel hard
Als hij je écht heel leuk had gevonden, dan had hij toch wel laten merken dat hij het jammer vond, lijkt me?
Uiteraard heeft deze rare snuiter geen reactie teruggekregen... kom nou zeg, daar kun je toch niet serieus op reageren? Gelukkig is mr Date van een heel ander kaliber en ik kan niet wachten tot het maandag is!
Als hij je écht heel leuk had gevonden, dan had hij toch wel laten merken dat hij het jammer vond, lijkt me?
Uiteraard heeft deze rare snuiter geen reactie teruggekregen... kom nou zeg, daar kun je toch niet serieus op reageren? Gelukkig is mr Date van een heel ander kaliber en ik kan niet wachten tot het maandag is!
vrijdag 27 augustus 2010 om 22:53
@ anniemal: gelukkig, wel een loser hoor. Je weet soms echt niet hoe mensen gaan reageren hè..
@ stoeltie: haha, ja ok dat kan ik me voorstellen, maar je bent nu wel een expert;)
Zijn jullie allemaal zo ervaren, op heb gebied van daten dan he;) En via welke websites vinden jullie leuke mannen:)? Ik zit nu alleen op paiq, dat vind ik wel een leuk concept!
ps- wel leuk ook een paar succesverhalen;)
@ stoeltie: haha, ja ok dat kan ik me voorstellen, maar je bent nu wel een expert;)
Zijn jullie allemaal zo ervaren, op heb gebied van daten dan he;) En via welke websites vinden jullie leuke mannen:)? Ik zit nu alleen op paiq, dat vind ik wel een leuk concept!
ps- wel leuk ook een paar succesverhalen;)
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:17
zaterdag 28 augustus 2010 om 10:25
Gewoon proberen! Ik had ook nooit kunnen denken dat ik via het web met (in principe) wildvreemde mannen zou durven afspreken... en ik ben maar wat blij dat ik toen die drempel ben overgestapt.
Tuurlijk valt het ook vaak tegen, maar als je een beetje geluk heb, kan het ook ontzettend leuk worden. Niet geschoten is immers altijd mis!
Tuurlijk valt het ook vaak tegen, maar als je een beetje geluk heb, kan het ook ontzettend leuk worden. Niet geschoten is immers altijd mis!
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:14
En: je bent wel heel trots als je t hebt gedaan;) Is ook goed je eigen angsten te overwinnen. Wat ik, voor mezelf, wel een grappige constatering vond: ik zat heel te tijd te denken, wat als ie me niet leuk vind, wat als, wat als.. En toen zat ik daar: oh ja, ik kan natuurlijk ook HEM niet leuk vinden
Dat was wel een soort van "oh ja"-moment;)
@ dater: bedankt, een echt hart onder de riem
! Nee, maar als je geen klik hebt is niet heel erg, maar van die horror-ongemakkelijke dates, daar ben ik wel een beetje bang voor;)!
@ dater: bedankt, een echt hart onder de riem
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:30
hallo allemaal,
ik ben al een tijd een meelezer en ik dacht ik zal nu toch eens een berichtje sturen.
wat dater zegt, dat heb ik dus ook, al heb ik nog niet heel veel dates gehad via internet. ik ben er nu al een beetje klaar mee eigenlijk, waarom is alles toch zo ingewikkeld en moeilijk?
ik ben trouwens 36 en 3,5 jaar gelden gescheiden en ja tiktaktiktak dus...
ik ben al een tijd een meelezer en ik dacht ik zal nu toch eens een berichtje sturen.
wat dater zegt, dat heb ik dus ook, al heb ik nog niet heel veel dates gehad via internet. ik ben er nu al een beetje klaar mee eigenlijk, waarom is alles toch zo ingewikkeld en moeilijk?
ik ben trouwens 36 en 3,5 jaar gelden gescheiden en ja tiktaktiktak dus...