Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha Tjoep, het enige dat ik je aan kan raden: gewoon DOEN! Dat is echt de enige manier om het minder eng te maken..

Ik weet mijn eerste date nog goed, ik dacht dat ik om zou gaan van de zenuwen, maar dat wordt echt elke keer minder (er vanuit gaand dat je meerdere dates nodig hebt voor de ware. Wat dan ook meteen de druk van de eerste date afhaalt.. ik bedoel, wat is de kans dat je eerste date meteen de juiste is? Juist. Kun je mooi op die eerste oefenen )
haha ja dat is waar , dankjewel.

maar ja ik ben dan wel weer zo'n deus dat ik mezelf gouden bergen beloof.

als ik op date ga zie ik mezelf met degene al rollatorrace in t bejaardentehuis houden.

maak het mezelf ook wel erg moeilijk dus

Edit: later dus bedoel ik dus dan he met die race
Hi allen,

Ik ben nieuw hier en ik moet zeggen dat ik echt helemaal klaar ben met t daten. Ik ben nu 5 jaar single en zou zo graag iemand tegen willen komen waar ik heel erg verliefd op zou willen worden.

Alleen, het lukt niet. De mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk en vice versa.

De datingscene is net een supermarkt, er is altijd wel iemand leuker, liever of knapper. Mannen shoppen wat af op internet (vrouwen ook trouwens). Het lijkt wel alsof het alleen maar om sex draait, ik word er zo moe van..

De moed zakt me in de schoenen, in het 'echte' leven lukt het ook niet, elke leuke man is bezet.

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou schrijven, ik ben niet lelijk, sta vollop in t leven en ben grappig, maar op een of andere manier wordt het steeds moeilijker en ik merk dat ik verbitterd raak (op 35e jarige leeftijd) hahhaa.

Ik probeer het uit mijn hoofd te zetten en me te richten op andere dingen, maar het is zo moeilijk, ik word er steeds mee geconfronteerd.

Herkent iemand dit??

groetjes
Jaaaah, ikke! Heel, heel erg herkenbaar...Iedereen die altijd maar riep: hoe kan het nou dat jij geen vriend hebt? Weten dat je echt niet lelijk, dom of niet-leuk bent, maar steeds vinden mannen je net niet leuk genoeg. In ieder geval de mannen die JIJ leuk vindt. De mannen waar je nou net niet op valt, zouden het liefst morgen met je trouwen..

En dat betekent niet dat je perse op verkeerde mannen valt, alleen zat de goeie er nog niet tussen..

Zoals ik hier al eerder heb gezegd; ik heb meer dan 80(!!) dates (over een periode van 8jr en heus wel eens een poging tot relatie tussendoor) voordat ik mijn huidige vriend tegenkwam. En deze ga ik houden

Dus: hij is al geboren (en nog beter) ook op zoek naar jou! Nu alleen nog even zorgen dat je hem tegenkomt
quote:dater schreef op 26 augustus 2010 @ 21:58:

Hi allen,

Ik ben nieuw hier en ik moet zeggen dat ik echt helemaal klaar ben met t daten. Ik ben nu 5 jaar single en zou zo graag iemand tegen willen komen waar ik heel erg verliefd op zou willen worden.

Alleen, het lukt niet. De mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk en vice versa.

De datingscene is net een supermarkt, er is altijd wel iemand leuker, liever of knapper. Mannen shoppen wat af op internet (vrouwen ook trouwens). Het lijkt wel alsof het alleen maar om sex draait, ik word er zo moe van..

De moed zakt me in de schoenen, in het 'echte' leven lukt het ook niet, elke leuke man is bezet.

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou schrijven, ik ben niet lelijk, sta vollop in t leven en ben grappig, maar op een of andere manier wordt het steeds moeilijker en ik merk dat ik verbitterd raak (op 35e jarige leeftijd) hahhaa.

Ik probeer het uit mijn hoofd te zetten en me te richten op andere dingen, maar het is zo moeilijk, ik word er steeds mee geconfronteerd.

Herkent iemand dit??

groetjes

Hoi

Ja ik herken het. Ik had dus net de opmerking dat maatje meer een vriendschapplus site was.

Dat kwam omdat de eerste 3 profielen die ik aanklikte gingen over: vrijheid in een relatie, iemand met moderne ideetjes, en lang leve de lol.

Tis een gewone site, maar als dat je eerste 3 profielen zijn die je leest, heb ik al gelijk genoeg.

heb best leuke dates gehad, met een paar nog contact.

Maar echt een hele leuke man heb ik niet ontmoet....

Wel getrouwde, mannen die niet eerlijk zijn en dus een paar voor gewone vriendschap.

maar voor gewone vriendschap, hoe fijn ook, zit ik niet op een datingsite.

ben er ook klaar mee, ik denk dus werkelijk dat ik gewoon alleen zal blijven, de rest van mijn leven.

En eerlijk gezegd vind ik dat steeds minder erg. Meer als latten denk ik toch al niet dat erin zal zitten. Maar goed, mocht mister right langskomen, je weet het nooit he??
Annie, wij kenden elkaar al. Een tijdje geleden gezellig staan kletsen op de verjaardag van een gemeenschappelijke vriendin. Toen dacht ik al, mmm, leuke dame. En zij heeft later mijn telefoonnummer achterhaald, dus dan hoef je je voor een date niet meer zenuwachtig te maken. Maar verder wist ik nauwelijks iets van haar, dat is het verschil met internetdaten.

Bibine, virtueel meegenieten, da's een goede, dan zal ik laten weten hoe het verder loopt.

Ik ben 40, na een lange relatie gaat het lekker in mijn eentje. Maar ik vind het inmiddels een leuk vooruitzicht om een nieuw iemand te leren kennen. En de manier waarop ik iemand leer kennen maakt mij niet uit. 

Tjoep, ik denk dat je het gewoon moet gaan doen. De eerste keren zullen dood eng zijn, maar geloof me, voor iedereen is het spannend. Ook voor je date.

Misschien moet je in het begin wat langer via mail contact hebben. Dan zul je je hopelijk wat sneller op je gemak voelen tijdens de date.
O wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben Stoeltie!!!

Heb je m via internet leren kennen?

Ik denk dat ik ook wel op de 80 dates zit

Wat fijn om dit te horen zeg, op welke site heb jij m leren kennen?
Pearle, mag ik vragen hoe oud je bent?

En ben je verder tevreden met je leven? Ik ben best tevreden, heb een goed sociaal leven etc, maar soms (zoals nu) kan ik wel janken omdat ik me alleen voel.

Iedereen is aan t settelen en kinderen aan t krijgen en ik? Ik doe maar wat... hahaha
Yup dater, via internet!

Ik heb hem leren kennen via Lexa, een site waar ik eigenlijk klaar mee was omdat je er als niet-lid niet zoveel kunt. Maar toen hij (wel lid) mij een berichtje had gestuurd bleek ik dat ineens wel te kunnen lezen EN beantwoorden (terwijl ik daar eerder niet eens berichten kon lezen) en heb ik meteen mijn email adres gegeven (voor het geval dat eerste weer zou gebeuren).

Binnen een week hadden we onze eerste date en die was zo leuk dat dat meteen 7 uur duurde terwijl ik inmiddels dus niet echt veel meer verwachtte van het hele date-gebeuren..

Dusse: volhouden!
hmm hadden we gister zoveel positieve verhalen, lijkt t nu een beetje de andere kant op te gaan. niet opgeven hoor! kan me niet voorstellen dat er niemand voor jullie rondloopt. vaak is t wel waar wat ze zeggen he juist als je niet zoekt vind je iemand, dus mischien wat minder actief gaan daten? en gewoon kijken wat er op je pad komt...ik heb makkelijk praten natuurlijk als meisje van 22 die na 2 dagen op de datingsite een leuke man ontmoet, nu moet ik alleen hem nog overtuigen van hoe leuk ik ben ;)
@ sandratjuh: Nou ik sta nu op geen enkele datingsite, dus zou non-actief ook werken??

Heb je al gedate met je (toekomstige) man?
dat is behoorlijk non - actief idd, ben je er echt helemaal klaar mee, of heb je zoiets over een tijdje weer proberen?

ik heb vorige week een date met m gehad en ga m zo een berichtje sturen of hij een 2e date ziet zitten...ben benieuwd
quote:dater schreef op 26 augustus 2010 @ 22:21:

Pearle, mag ik vragen hoe oud je bent?

En ben je verder tevreden met je leven? Ik ben best tevreden, heb een goed sociaal leven etc, maar soms (zoals nu) kan ik wel janken omdat ik me alleen voel.

Iedereen is aan t settelen en kinderen aan t krijgen en ik? Ik doe maar wat... hahaha

Ja, ik ben tevreden met mijn leven.

Heb 2 kinderen die al groter zijn, dus ik heb weer meer vrijheid, werk fulltime in een hele leuke baan, eigen huis, autootje, groepje vrienden-niet heel veel maar ik heb nooit bergen vrienden gehad-, ga regelmatig met 1 of meerderen wat doen, sauna, uit eten, bios, bowlen.

Vind het heerlijk om gewoon savonds thuis te zijn, dus iemand voor elke avond op de bank, nee dank je.

Moet meer gewoon een aanvullig zijn, gewoon een leuke relatie.

Oja ben 46
@ Sandratjuh: hebben jullie tussendoor nog contact gehad? Ben benieuwd! Nu ben ik er ff helemaal klaar mee, maar dat kan volgende week weer anders zijn hoor.

@Pearle: Ik denk hetzelfde, een aanvulling inderdaad, maar zelfs dat lijkt onmogelijk! hahaha
op mijn berichtje of hij het leuk vind bbinnekort wat af te spreken stuurt hij dat we dat wel kunnen doen maar volgende week geen tijd heeft en daaarna drie weken op vakantie gaat...

balen dit zeg! komt ook niet echt enthousiast over dus
quote:dater schreef op 26 augustus 2010 @ 22:49:

@ Sandratjuh: hebben jullie tussendoor nog contact gehad? Ben benieuwd! Nu ben ik er ff helemaal klaar mee, maar dat kan volgende week weer anders zijn hoor.

@Pearle: Ik denk hetzelfde, een aanvulling inderdaad, maar zelfs dat lijkt onmogelijk! hahahaHoe oud ben je, dater?
@Sandratjuh: dat is lastig, hij kan t echt druk hebben natuurlijk als hij op vakantie gaat. Het hoeft niet te betekenen dat hij je niet leuk vind. Dat is erg lastig in te schatten.

@Pearle: ik ben 35..tik tak tik tak
ja hij zal t ook wel druk hebben dat geloof ik ook wel, t is alleen voor de 1e date waren zn berichtjes heel anders dan ze nu zijn, maar hij zegt wel dat hij t leuk vond enzo, we smsen elke dag maar gaat wel nergens over haha meer van hoe was je dag ga je nog wat doen vanavond etc.

voor de eerste date waren we dus allebei erg enthousiast en voor mijn gevoel is dat bij hem behoorlijk afgenomen...maarja hij blijft me wel smsen...vind dit erg lastig, is t te merken haha
Ik heb dit ook wel gemerkt bij dates, het lijkt wel alsof als de date eenmaal heeft plaats gevonden, de spanning (bij hen) weg is ofzo, ik kan dat ook niet verklaren. Maar is een bekend fenomeen....Is hij wel serieus in wat hij wil?
sandratje...ehhh gosh, is wel jammer dat hij volgende week niet effe tijd maakt. Wonen jullie ver uit elkaar?

Kan ook dat hij bewust de boot effe afhoud ivm vakantie.

Dus nog spannend.

Sailer,,leuk,,vooral dat laaste, diep in de ogen kijken en dan zoenen.

tjoep, gewoon doen. In het begin eng maar realistisch gezien is er niet eens zoveel verschil met iemand tegen komen als je op stap bent en daarna afspreken toch.

Zo iemand ken je ook niet.

Met mailen, chatten kom je soms zelfs meer te weten als dat je van iemand weet die je tegen bent gekomen als je uit gaat.

Dater, denk dat we allemaal wel eens van die dipjes hebben ..knuff.

Ikke trouwens vandaag in de supermarkt,,woh leuke man gespot en zelfs oogcontact en even een zinnetje tegen elkaar van wat er op dat moment speelde aan de kassa.

Maar ja...wat doe je dan (niks)

Hihi kwam er even niet op om gewoon m'n boodschappentas te laten vallen.
tja serieus, dat dacht ik wel op t begin dus, maar zoals ik zei nu gaat t niet echt ergens meer over, t rare is dus dat hij nog wel blijft smsen en ook wel een paar keer per dag...

ik heb echt geen idee wat ik er nou mee moet, eerder zaten we ook wel op msn maar hij had t deze week erg druk met zn werk dus ik hoop m volgende week ff op msn te treffen vind ik toch wat makkelijker communiceren
oja wil ook graag jullie mening over iets..

ben ondertussen nog steeds wel een beetje op de datingsite blijven rondkijken en ondertussen een aantal berichtjes over en weer gestuurd met een jongen, hou een beetje de boot af omdat ik hoop(te) op een tweede date met D. nu vind ik dat ik die andere jongen ook niet te lang aan t lijntje kan houden, maar vind m eigenlijk ook wel leuk, maar voel me ook wel weer schuldig tegenover D maarja aan de andere kant...

hebben jullie hier ervaring mee, iemand tips? wat vinden jullie?
dank je Poezelig!

O en Sandra, ik zou (tijdens de vakantie van je ene date) gewoon met die ander afspreken..gewoon al je opties open houden...en hij hoeft t niet te weten toch?
quote:dater schreef op 26 augustus 2010 @ 23:01:

@Pearle: ik ben 35..tik tak tik takja, ik heb dat tiktaktiktak niet meer natuurlijk....
Sandra, ik heb dat ook altijd en bleef dan ook nogal eens wachten. M'n advies niet doen, je doet niks verkeerd om met iemand anders af te spreken. (vallen zoveel leuke mannen af in het internetgebeuren)

En kan best eens zo zijn dat je date dus beetje de boot afhoud omdat hij ook zelf (vrij) wilt zijn op vakantie.

Dan zit jij hier mooi te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven