T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dit dan, énig zo midden in je woonkamer.

quote:Erwt schreef op 27 augustus 2010 @ 11:08:

Ah, vond dat al niets voor jou

*moet trouwens nog steeds op zoek naar wasmanden in het duurdere segment*

Open er een topic over want op google staat het niet.

O, en alleen als je hoogopgeleid bent hoor, anders kun je die je nu hebt wel houden
Stressed is just desserts spelled backwards
Zat jij echt bij de plonkende tuinkabouters? Wat errug! Wat was de oorspronkelijke naam van dat topic dan? Trouwens, ik kan me herinneren dat jullie als januaritopic er ook wat van konden. Er staat me vaag iets bij van "miepje is met kind geschopt" ofzo. Spreek me alsjeblieft tegen als blijkt dat ik ernaast zit!

Ah, wasmanden... eens even kijken...

Deze is echt voor hoogopgeleiden, want daar moet je Engels voor kunnen.

Wij zijn weg, op naar een weekje Zeeland
Volgens mij was dat een topic voor Amaal (Amalia), en dat iedereen anaal las.

Ik weet niet wat de oorspronkelijke topic was hoor. Het is wel een leuke groep, maar toen de 1 na de ander zwanger raakte, ben ik afgehaakt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Veel plezier Erwt! Leuk, eerste vakantie met zjn drietjes.

Nou ja, het is je vergeven, Mal!
Veel plezier Erwteke

Plonkende Mal

Ik ben kort van stof want het hele huis is een ongelooflijke chaos.
Huis weer aan kant, Inad, of nog steeds bezig?

Zag net je mailtje, Vish. Er komt laatste tijd enorm veel spam op dat adres binnen, dus had er overheen gekeken. Probeer er straks even voor te gaan zitten, oke?

Tetterettes is een kletsgroepje over dieren, toch? Bast over ook nog heel veel andere dingen!
Tis al gelukt! Je hebt mail!
Mail terug...
Las het net, ja. Lekker laat!
Ik heb het koud! Heb net een hele tijd met Tony onder een dekentje op de bank gezeten. Lekker voorlezen. We lezen nu Iep, ken je dat?

Zag toevallig laatst de dvd ervan staan. Is het leuk? Ik zoek nog boeken a la Pluk om voor te lezen. Alles valt een beetje tegen na Pluk.
Nemo kreeg wel een heel pakket mee van school met tijdschriften en een voorleesboekje waar je dan abonnement op kan nemen.
Joke van Leeuwen heeft echt superleuke boeken! De Metro van MAgnus is bijvoorbeeld ook zo'n topper. En Roald Dahl! Dat kan niet tegenvallen, gewoon absoluut niet mogelijk!
Ja, hier ook zulke aanbiedingen. Maar ik vond het niet veel soeps. Ga dan liever zelf op zoek naar leuke boeken. En naar de bieb gaan vindt Tony echt geweldig. Dus liever dat dan een voorgekauwd boekje door de brievenbus gepleurd krijgen.
van Leeuwen ken ik niet, ga ik even op mp'en! Roald Dahl heb ik heel wat van staan, dacht dat hij daar misschien nog iets te klein voor zou zijn maar kan natuurlijk gewoon proberen!
De heksen, Matilda, De griezels, Sjakie en de chocoladefabriek... Allemaal zo leuk! Maar Nemo is natuurlijk wel klein jaartje jonger dan Tony. Gewoon eens proberen, maar!

Deze is ook zo leuk van Joke van Leeuwen.

Nu maar 6,95 bij bol.com, zag ik net'

De griezels vond ik vroeger zo leuk! Ik zal eens een lijst maken van wat ik heb en wat ik nog wil. Wil dat grote Jip en Janneke boek ook nog hebben en Ziezo ook nog.
Oh Star heb nog aan je gedacht vannacht

Ik had meneer Goren op bezoek en ik dacht de hele tijd, Ik moet Star bellen
Kregen jullie ook die van Borre? Ik vind het stomme boekjes. Chica vond ze wel leuk, maar die vindt werkelijk alles leuk en aangezien ik degene ben die voor moet lezen vooralsnog

Hoe gaat het trouwens, Kess? Moe? misselijk? Of niets aan de hand?
Yep van Borre, vind ze ook niet geweldig maar Nemo vind ze dus leuk, had er al een stel van de kringloop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven