Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Waarom kan ik niet op een toverstafje drukken trouwens? Kon dat eerder wel maar nu ineens niet meer. Ligt dat aan hoeveel posts je hebt ofzo?
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
Morgen Zes!

Deel 9 van Hoe laat is het? mag dicht, we zijn toe aan deel 10!

Dank je wel!
Goeiemorgen!

Hij is dicht Janna_!

Pixie; geen idee, zou wel moeten kunnen. Wat lukt er niet aan dan?
Morgen Five! Dank! Dat is snel
Ik heb gewoon geen toverstafje. Zie alleen een poppetje een vergrootglas en een poppetje met een hartje. Waarom kan ik niet toverstaffen?
Piexie, hij staat rechtsboven de berichten, jij kijkt in de verkeerde hoek
Inderdaad Pixie, wat Ainne zegt
.
Klopt, boven de openingsposten links staat het ook, daarmee toverstaf je een heel topic. Door de toverstafjes rechts, bij elke post, kan je een specifieke post toverstaffen (wij krijgen daar dan gelijk de link bij naar het betreffende bericht)
Aaaaah ik vat hem! Heb hem gevonden. Niet dat ik nu druk ga toverstaffen maar ik voelde me een beetje achtergesteld .
Five, deze nick mag van mij op non-actief. Ik ga door als Juniper_ zonder dat irritante 8je erachter.

Alvast bedankt!
Done Juniper!
Bedankt!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
mag deel 12 dicht?

We hebben een deel 13
Hij is dicht! (Volgende keer graag ff een titel erbij )
eh er staat toch een complete link bij , met een druk op de knop naar het desbetreffende topic
LOL

Sorry Miss_Understood, over heen gekeken
Hahaha geen probleem!

(ik dacht serieus al dat ik het vergeten was )
sukkel
Hi Sarah, puik motto!

K heb er zelfs een blog aan gewijd Klik!
Even een veertje Sarah/Vijf: ik geniet van je positieve blogs, echt helemaal leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven