Sollicitatieformulier
zaterdag 28 augustus 2010 om 17:44
Je kunt altijd je vorige werkgever opgeven, als je daar goede referenties van verwacht tenminst;)
Als men vraagt waarom je je huidige werkgever niet noemt als referentie, kun je altijd zeggen dat je daar nog zo kort bent dat je niet het idee hebt, dat die al voldoende over je weet
Als men vraagt waarom je je huidige werkgever niet noemt als referentie, kun je altijd zeggen dat je daar nog zo kort bent dat je niet het idee hebt, dat die al voldoende over je weet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 28 augustus 2010 om 17:50
Ik zou het formulier niet invullen en eerst gaan kennismaken met het bedrijf. Zij willen jou graag op gesprek dus het is echt niet nodig om bij voorbaat jezelf aan hen "uit te leveren". Ik ken dergelijke formulieren en ze vragen je het hemd van het lijf. Leuk voor hen want dan weten zij alvast alles van je. Helemaal niet nodig!. Ga eerst maar eens kijken of het wel werkzaamheden zijn die jij ambieert en of het met jouw toekomstige leidinggevende klikt. Dan pas komt een salaris en dergelijke in beeld. Succes!
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
zaterdag 28 augustus 2010 om 19:05
zaterdag 28 augustus 2010 om 19:08
Wat raar ook dat je het voor het gesprek al terug moet sturen. Ik zou het gewoon meenemen naar het gesprek en pas daar overhandigen. Verder zou ik alleen invullen wat je wilt invullen en de rest blanco laten. Waarom zouden zij al vanalles over jou moeten weten terwijl jij nog niks van het bedrijf, de functie etc. weet? Maak eerst maar eens kennis. En daarnaast, ze hebben je CV toch ook?