Geld & Recht alle pijlers

Zwaar verbaasd!

28-08-2010 15:51 544 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben gewoon even benieuwd....

Ik sta vanochtend bij de supermarkt en heb 45 cent in een portemonnee. Shit! Net niet genoeg voor het winkelwagentje. Komt er een vrouw naar buiten met muntje van 50 c in haar wagentje. Dus ik vraag aan haar of ik het karretje mag, en dan krijgt zij mijn 45 c. Zegt ze: nee, natuurlijk doe ik dat niet! Je komt 5 c tekort! Ik was zó verbaasd! Wat boeit die 5c en je wil toch ook wel iemand helpen? Ik stond echt met mijn mond vol tanden. Wat vinden jullie? is die vrouw enorm gierig? Of moet ik zelf maar voor mijn muntje zorgen en is het tegenwoordig ieder voor zich? Wie had het ook niet gedaan?

By the way: 't is goedgekomen hoor, door behulpzaam personeel van de supermarkt.
Verkeerd gelezen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:dangeensuus schreef op 28 augustus 2010 @ 20:22:

[...]

en jij dacht echt dat iemand dit al bedacht had?????Come on!Heb je een opstandige bui?
Dus dat wist die vrouw niet.
quote:Merelin schreef op 28 augustus 2010 @ 20:26:

Dus dat wist die vrouw niet.

Nee, ik had hem al veranderd.

Ik las te snel, excuus.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Merelin schreef op 28 augustus 2010 @ 20:24:

[...]

Datr vind ik heel rot voor je.

En als iemand met een houding zou komen als jij beschrijft en ik zat in jouw situatie dan had ik het ook niet afgegeven.

Maar het enige dat TO vroeg was het wisselen. Ze zei er verder niet bij dat ze te lui was om naar een pinautomaat te lopen of weet ik veel wat. Dat wordt hier ingevuld.

Nee dat zei ze zelf , niet wij!

Ze zei zelf dat het zulk rotweer was, en weet je wel hoeveel werk het was om naar de pin te lopen! Ik heb het echt niet zelf bedacht
quote:Merelin schreef op 28 augustus 2010 @ 20:24:

[...]

Datr vind ik heel rot voor je.

En als iemand met een houding zou komen als jij beschrijft en ik zat in jouw situatie dan had ik het ook niet afgegeven.

Maar het enige dat TO vroeg was het wisselen. Ze zei er verder niet bij dat ze te lui was om naar een pinautomaat te lopen of weet ik veel wat. Dat wordt hier ingevuld.

Nee dat zei ze zelf , niet wij!

Ze zei zelf dat het zulk rotweer was, en weet je wel hoeveel werk het was om naar de pin te lopen! Ik heb het echt niet zelf bedacht
quote:Star schreef op 28 augustus 2010 @ 20:19:

Die van de bakker hier zijn heerlijk, maar ik krijg altijd het zuur van die krengen. En trap er steeds weer in. Ezel enzo.

Jij ook al? Wat is dat toch met die dingen! Ze zijn niet eens lekker, maar eens in de zoveel tijd heb ik een halleluja-moment, neem ik een saucijzenbroodje en realiseer ik me ongeveer anderhalve hap later hoe beroerd ik er toch ook weer van word...

Maar dat terzijde.
quote:somana schreef op 28 augustus 2010 @ 20:26:

[...]

Heb je een opstandige bui?

Nee hoor, dit is mijn dagelijkse karakter

Ik zie mijzelf echt niet met een paperclip in de weer om een winkelwagen te kraken........ sorry
quote:Star schreef op 28 augustus 2010 @ 20:17:

Zeker weer niet te krijgen daar?

Correct!

Wel hele lekkere pasteitjes, een soort deegbakjes met een vulling, maar de onvolprezen saucijs.... nee.

Ik heb het eigenlijk best zwaar!
quote:Broedkippetje schreef op 28 augustus 2010 @ 20:27:

[...]

Nee, ik had hem al veranderd.

Ik las te snel, excuus.Geeft niks.
quote:dangeensuus schreef op 28 augustus 2010 @ 20:28:

[...]

Ik zie mijzelf echt niet met een paperclip in de weer om een winkelwagen te kraken........ sorry maar ja..je moet toch wat als je geen zaken kan doen voor een winkelwagen.
hahaha sorry! ik dacht echt dat iemand die in een supermarkt had gewerkt oid het al wel geopperd zou hebben
Sonoma, hahaha dat is wel weer waar
quote:Stephanie2901 schreef op 28 augustus 2010 @ 20:29:

hahaha sorry! ik dacht echt dat iemand die in een supermarkt had gewerkt oid het al wel geopperd zou hebben

Maar als je er aan denkt om een paperclip kee te nemen als boodschappen gaat doen, denk je er toch ook aan om 50 cent mee te nemen?

Ik loop niet dagelijks met een paparclip op zak.
anoniem_106287 wijzigde dit bericht op 28-08-2010 20:32
Reden: paparclip = paperclip.
% gewijzigd
quote:dangeensuus schreef op 28 augustus 2010 @ 20:28:

[...]

Ik zie mijzelf echt niet met een paperclip in de weer om een winkelwagen te kraken........ sorry :D
Niet om het 1 of ander, maar ik heb vaker een 50-cent munt bij me (en die heb ik al zelden) dan een paperclip. Ligt dat aan mij?

Ik zie me trouwens echt al bezig, zo voor de supermarkt...
quote:Weet je wat een werk dat is? (met het pokke-weer van vandaag!) Dan is het toch een kleine moeite om 5 c te geven? Ik snap dat echt niet! Ik zal wel een alien zijn ofzo....dit was het antwoord op de vraag waarom ze niet even naar de pin liep en zou wisselen bij de kassa
Merelin lees mijn kwootje even.............. en dan even terugkomen op dat wij dat voor haar hebben ingevuld
haha leuke reacties op de paperclip! had ook niet gedacht dat iemand het ooit zou gebruiken hoor maar stel je voor, voor diegene die altijd een paperclip bij zich heeft en ook altijd slechts 45 cent, en niemand die haar/hem zijn/haar karretje wil geven, is het een goeie tip toch?
quote:Fiorah schreef op 28 augustus 2010 @ 20:31:

Niet om het 1 of ander, maar ik heb vaker een 50-cent munt bij me (en die heb ik al zelden) dan een paperclip. Ligt dat aan mij?

Ik zie me trouwens echt al bezig, zo voor de supermarkt... Als ik iemand zo zie rommelen dan zou ik spontaan mijn 50 ct aanbieden.....zielig gedoe.
Ik vind de paperclip echt hilarisch...! "Mevrouw, wilt u mij alstublieft matsen voor 5 cent? Ik heb niet genoeg voor een karretje!" "Nee, daar begin ik niet aan. Maar ik heb wel een paperclip voor je!"
Fiorah
hoe duur is een paperclip dan?
haha ik doe het zelf ook niet hoor maar ik vond het wel heel handig toen ik erachter kwam (werk). Maar ik ben persoonlijk meer fan van de rollende mandjes!
haha jullie zijn wel grappig :-D ik gok dat een paperclip precies 5 cent kost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven