Datingsite af

28-08-2010 22:43 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb net een heel 'volwassen' besluit genomen, en mijn profiel gewist. Ik ben zo nieuwsgierig en klets graag online met mensen, maar ik ben de laatste tijd iets teveel enge creeps tegengekomen, en/of had het gevoel dat ik mannen moest teleurstellen omdat ik wel wilde kletsen, maar even geen zin had in een ontmoeting.

Ik voel me verstandig, maar ok een beetje sip, ik zal het wel missen, het is toch een soort snoepwinkel...;-)

Wie heeft ook zoiets gedaan ( en hoe lang hield je het vol? )
Nooit gedaan. Ben wel heel nieuwsgierig naar jouw verhalen
ik doe het maandelijks, erop eraf erop eraf.... Vaak ben ik het ineens zat en dan een maand later heb ik er weer zin in.
Heb er ooit eens een blauwe maandag opgestaan en vond het verschrikkelijk.

Al die rare, afgezaagde mailtjes, vreemde kerels, claimerige mannen. Boos als je geen interesse had.

Niks voor mij.
Ik ken toch wel meerdere mensen die de liefde van hun leven ontmoet hebben op zo'n site. Dus of dit nu een volwassen besluit is? Ik heb een relatie, maar als ik die niet zou hebben zou dit zeker een optie zijn.
Ik heb het ook tijdje gedaan. Maand of 5.

Was er iedere avond druk mee.

Leuk voor tijdverdrijf maar inderdaad veel creeps.

Sta nu ook nergens meer op.

Heb paar leuke msn contacten.

Zit er weer aan te denken om me toch weer aan te melden.

Single mum van 2 zonder omgangsregeling. Zit toch wel heel vaak alleen 's avonds....

Dus ga ik weer beetje chatten? Ach, ook wel lekker rustig zo.

Laat nog maar even! hahaha
Ben er ook net vanaf en heb precies dezelfde reden die jij hebt.

Veel vervelende mannen, pissig als je niet meteen je msn adres geeft,...of omdat je niet meteen wilt afspreken.
shit verkeerde topic

*muis sluipt weg*
Ik heb me deze week ook weer eens aangemeld na een paar maanden datesite-rust. Had er wel weer zin in. Heb een date in de planning aanstaande week. We zullen zien
Misschien erg off topic, dan moeten jullie maar niet reageren.

Hebben jullie zelf ook mannen aangeschreven? Of hebben jullie alleen maar al-of-niet gereageerd op de mannen die jullie benaderden?

Bij vriendinnen zie ik inderdaad wel dat die vele honderden mailtjes per dag krijgen, van grotendeels lage kwaliteit. Zien op den duur door de bomen het bos niet meer en doen maar wat. Lekker melig: "Oh, die heeft een moedervlekje naast z'n neus... Weg!"

Als je zelf zoekt kun je rustiger bedenken of iemand al-of-niet geschikt zou kunnen zijn. Je kan de zoekmachine al flink laten schiften. Bedenk dat zelfs uitstekend geschikte mannelijke partners hooguit een paar mailtjes per maand krijgen.

Geen kritiek overigens. Heb een poosje op een dansschool gezeten met veel te weinig mannen. Werd ook van alle kanten door leuke dames belaagd en reageerde ook zo. Maar ik weet achteraf dat ik daardoor de meest geschikte partner heb laten gaan, omdat die niet opdringerig was en ik haar daardoor niet heb zien staan. Heb ik toch wel spijt van.
wie gaat er dan ook zitten chatten. Dat is echt voor mensen die levensmoe zijn geloof ik. Zelfs sbs kijken is nuttiger. Je kan toch ook mailen met alleen maar mensen die je aanspreken? Gewoon in je eigen tijd, op je eigen tempo. Over zinnige dingen.
Ik ben zelfs betalend lid geweest. Dat scheelt, want dan kan je een groot deel van de creeps uitschakelen via de instellingen.

Er staan wel enkele aardige mannen op, maar telkens als ik denk aan een date dan kan ik de gedachte niet uitzetten dat ik dan wel seks moet hebben met zo'n man. Dan gebruik toch weer het "geen interesse berichtje" of ik stuur een beleefde mail dat ik eigenlijk niet echt wil daten.

Het lijkt alsof het grootste deel van die mannen alleen maar seks wil. Ik zie echt geen mannen staan waarmee ik dat zou willen.

Nee, de lol is er voor altijd vanaf.

Ik ontmoet bijna overal leuke mannen behalve op zo'n site.

EDIT: ik heb zelf berichten verzonden, omdat het meer en betere contacten oplevert. Met de juiste selectie-criteria blijft er niet zoveel over. Op een gegeven moment begint het ook op te vallen dat het bijna allemaal en overal dezelfde mannen zijn. Ik heb maar 1 abonnement gehad.
quote:Dating_vrouw schreef op 29 augustus 2010 @ 01:23:

Ik ben zelfs betalend lid geweest. Dat scheelt, want dan kan je een groot deel van de creeps uitschakelen via de instellingen.

Er staan wel enkele aardige mannen op, maar telkens als ik denk aan een date dan kan ik de gedachte niet uitzetten dat ik dan wel seks moet hebben met zo'n man. Dan gebruik toch weer het "geen interesse berichtje" of ik stuur een beleefde mail dat ik eigenlijk niet echt wil daten.

Het lijkt alsof het grootste deel van die mannen alleen maar seks wil. Ik zie echt geen mannen staan waarmee ik dat zou willen.

Nee, de lol is er voor altijd vanaf.

Ik ontmoet bijna overal leuke mannen behalve op zo'n site.

EDIT: ik heb zelf berichten verzonden, omdat het meer en betere contacten oplevert. Met de juiste selectie-criteria blijft er niet zoveel over. Op een gegeven moment begint het ook op te vallen dat het bijna allemaal en overal dezelfde mannen zijn. Ik heb maar 1 abonnement gehad.

Waarom moet je in hemelsnaam gelijk seks hebben met zo'n man als je er mee afspreekt? Je kan toch gewoon ergens wat gaan drinken en als het leuk is weer eens afspreken.

Als die man alleen maar op seks uit is dan merk je dat snel genoeg.
Alleen ben ik wel verbaasd over die pissige reacties. Bij mij is het redelijk normaal gebleven. Een enkele vreemde wel, maar dat is gelukkig beperkt gebleven. Ik ga ook niet in discussie en dat scheelt. Bij de geringste twijfel meteen "geen interesse bericht".

Op de tijden dat vreemde mannen vaker actief zijn heb ik mijn profiel gewoon uit gezet. Dat was dus heel vaak en steeds vaker.
quote:Juf_achterbak schreef op 29 augustus 2010 @ 01:41:

[...]

Waarom moet je in hemelsnaam gelijk seks hebben met zo'n man als je er mee afspreekt? Je kan toch gewoon ergens wat gaan drinken en als het leuk is weer eens afspreken.

Als die man alleen maar op seks uit is dan merk je dat snel genoeg.

Precies en via de mail was dat al snel duidelijk dat ze meer verwachten en dan hoef ik niet meer.

Er staan te weinig leuke mannen op. Bij mij is die volgorde zoals jij het noemt, maar de mannen willen het net even anders.

Nee, ik ben al langer geleden gestopt. Vond het leuk om eens te proberen. Het kan namelijk heel leuk zijn. In het begin vond ik het wel leuk. Totdat ik enkele vunzige reactie kreeg en vooral oude mannen.
Ik sta ook niet meer op een datingsite, niet om de vunzige reacties die ik kreeg. Maar meer omdat er vooral leugens werden geschreven, oude foto's werden geplaatst enz.

Mannen van mijn eigen leeftijd reageerde niet, maar wel kerels die zo'n 10 á 20 jaar ouder waren. En dan kwaad werden als ik ze te oud vond........

Mannen denken schijnbaar dat zij wel op leeftijd mogen discrimineren. Maar hé ik lust ook nog wel een jong blaadje
Maar meer omdat er vooral leugens werden geschreven, oude foto's werden geplaatst enz.

Ik was een keer, heel kort, mailende met een man die eindelijk ook eens serieus leek. Bleek dat zn foto's meer dan 10 jaar oud waren! Tja, zag er uit als een leuke, sportieve, frisse vent! Ik wilde toch iets recenters, haha...dus kreeg een recente foto. Schrok me werkelijk waar lam! Hij leek wel 20 jaar ouder, graatmager in zn gezicht, grijs, half kalend. Echt net een LIJK, niet overdreven!

Heb toen maar een of andere smoes verzonnen, want ik riep nog zo hard 'Het gaat niet om uiterlijk', maar wil toch niet naast iemand lopen die op mn opa in de kist lijkt!

Ik vind t ook niks, die sites. Zoveel rare snuiters, op een gegeven moment vertrouw je er geen 1 meer!
Ik ben ook wel een aantal rare mannen tegengekomen. En als het een beetje klikt verwachten ze vaak dat je elke avond op msn komt.

Nu ben ik niet meer lid, maar ik zal me binnenkort als ik wat meer tijd heb, wel weer aanmelden.
Tja...ik sta ook op een datingsite. Ik reageer dus zelf ook regelmatig op een profiel en/of foto die me aanspreekt. En dan krijg ik ook regelmatig een bericht: Niet geïnteresseerd.

Maar het is andersom ook regelmatig dat ik zo'n bericht verstuur. En dan vooral als iemand me een mail stuurt met de "lange" inhoud: nu kan je mijN mailen

Ik wil gewoon eerst mailen, om te zien of we gezamenlijke interesses hebben. En ik wil eerst een foto zien. Want ze zien mijn foto ook. Uiterlijk is niet alles, maar ik vind een man die 10 cm korter is of een man die mijn vader lijkt gewoon niet boeiend...
Wat ook nog weleens voor wil komen is dat je een reactie op je profiel krijgt van een man en twee maanden later krijg je weer een reactie van hem. En dat je dan denkt, oh ja, had ik daar al niet eerder iets van ontvangen. En als je dan je mailbox gaat checken blijkt hij twee keer hetzelfde berichtje te hebben gestuurd. Die stuurt ie dan blijkbaar naar iedere vrouw. Lekker origineel.
De meneer van die mail hierboven is volhardend. Nu weer een bericht: Je laat me in de steek! Ik heb hem vriendelijk uitgelegd dat we -gezien zijn inhoud van de mailtjes- niet bij elkaar passen en heel anders in het leven staan...maar hij wil van geen NEE horen blijkbaar.
Ik heb het ook eens geprobeerd, tijd geleden.

Ik deed mezelf een 3 maanden abbo cadeau......

Na een week was ik het al spuugzat, al die mailtjes, en ben ik zelf gaan zoeken.

Twee dates gehad, gewone mannen, met allebei niks geworden maar nog wel contact met beiden.Daarna er nooit meer op gekeken, ik heb gewoon geen zin in urenlang zoeken, lees liever een boek ofzo..

Best veel mannen die alles savonds laat online zijn (zijn getrouwd dan ligt de vrouw op bed), mannen die gelijk beginnen over moderne ideetjes ( sex), of oude mannen die zichzelf jong van geest noemen maar er stokoud uitzien...

Of juist hele jonge mannen die vallen op rijpe vrouwen, willen dus een keertje sex.

Vergeet daarbij niet de foto's van snorren, baarden, jaren 80 kleding, op de foto met een peuk in de mond (afknapper voor mij, date niet met rokers).

En als je dan een "geen interesse" mailtje stuurt krijg je weer een mail terug, met : je weet niet wat je mist.....

Nouja, ik ben er al een tijdje klaar mee
quote:Nammma schreef op 29 augustus 2010 @ 09:45:

De meneer van die mail hierboven is volhardend. Nu weer een bericht: Je laat me in de steek! Ik heb hem vriendelijk uitgelegd dat we -gezien zijn inhoud van de mailtjes- niet bij elkaar passen en heel anders in het leven staan...maar hij wil van geen NEE horen blijkbaar.Komt me bekend voor, geen nee kunnen accepteren, denken dat ze God's gift to a woman zijn.
quote:Kikkerrr schreef op 29 augustus 2010 @ 09:20:

Wat ook nog weleens voor wil komen is dat je een reactie op je profiel krijgt van een man en twee maanden later krijg je weer een reactie van hem. En dat je dan denkt, oh ja, had ik daar al niet eerder iets van ontvangen. En als je dan je mailbox gaat checken blijkt hij twee keer hetzelfde berichtje te hebben gestuurd. Die stuurt ie dan blijkbaar naar iedere vrouw. Lekker origineel.

Laat me dit uitleggen. Je krijgt als man vrijwel nooit reaktie. Dat komt doordat er gauw 2 tot 3 keer zoveel mannen dan vrouwen meedoen. Dus ga je maar spammen. Per keer stuur je 50 berichtjes, dan krijg je 10 antwoorden, waarvan er na een week nog 1 over is.

Vrouwen worden overladen met mail, zeker knappe vrouwen. Vandaar dat ze niet overal op kunnen reageren

Een paar weken later begin je weer opnieuw.

Je lees het profiel pas nadat je antwoord hebt gekregen, niet eerder. Het handige van RP is dat je berichten kunt sturen zonder het profiel eerst te lezen.

Maar wat er staat maakt eigenlijk helemaal niet uit. Alles draait maar om 1 ding: je foto. Toen ik eens mijn foto verving door een foto van een man uit de Hema-folder, stroomden de reakties binnen. En ik ontving bijna geen enkele geen-interessebericht meer.

En mannen, vrouwen nemen zeker wel initiatief. Dat bleek hier ook uit. Mijn mailbox stroomde vol.

Want de fixatie op uiterlijk is namelijk enorm.

Een wet uit de economie zegt dat als het aanbod ruim en royaal is, de selectie-eisen omhoog vliegen.
Herken ik ook, had de eerste dag nog amper mijn profiel ingevuld, kreeg ik berichtjes dat mijn profiel ze erg aansprak...

Had in mijn profiel staan zuidwest nederland.

Uiteraard berichtjes van drentenaren en groningers. Die vonden afstand geen probleem.

Ze hadden of wilden alleen niet zien dat zij misschien uren in een auto willen zitten, maar ik niet...

Maar ja, lezen is ook een vak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven