tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Tips kijkt er heel tevreden bij

Ik ben onze reis aan het uitstippelen. Veel leuker dan de was doen
Als jullie een goed adresje voor Amarguinha zoeken, ik weet er wel een in de Jordaan.

Doe maar vertellen Pant
Hij is net de deur uit....

En het was heel fijn. En heel raar. Omdat we elkaar al zo lang kennen en toch nooit zien.

Hij zoent heel lekker. En hij vindt dat ook van mij.

Hij zoent echt heel lekker.
Gisteren dus afgesproken in de stad. Bier gedronken, gepraat over mijn studie en zo. En toen over zijn scheiding (waar ik gister in de sms voor het eerst over hoorde, dacht dat hij nog gewoon "gelukkig" getrouwd was toen we voosden in april, maar ben blij om te horen dat ze toen al uit elkaar waren).

En over muziek. En over vroeger. En over van alles.

Toen de kroeg om drie uur dicht ging hebben we op een hoekje bij de fietsen staan zoenen. Met commentaar van voorbijgangers die het "echte liefde" vonden.

En toen vroeg hij of hij met me mee mocht. En dat mocht van mij. En toen hebben we nog veel meer gezoend. En wat gefrobeld, maar dat mag geen naam hebben (gelukkig, zou niet zo blij zijn met mezelf als dat anders was geweest).

En toen en toen en toen...

Nu zit ik met een glimlach op de bank blij te zijn.
Oooohw, wat leuk!

En wat een net meisje ben jij... Kan ik nog wat van leren
Panta

Wat leu-heuk!!

Jij gaat gewoon als een speer door voor ´huisje-boompje-beestje´.

Hoppetee, studie klaar, direct aan de baan en hup, ook al een leuk man gescoord.

(oké, nu maak ik het misschien iets te rooskleurig, maar even voor de beeldvorming mag dat wel hè?).

You go girl!!

Ik zou lekker even blijven zitten met die grijns op je gezicht. Gewoon, alleen maar stom grijnzen.

En hij smst me net dat het fijn was en dat ik lief ben en niet eng
Ik ben net weer wakker na een hele rare leuke droom en lees ik een heerlijk verliefde Panta. Dan word wakker worden nog leuker.

Ik heb gedroomd over Duitse Herder pups (Polly en Tessa) Het waren mijn hondjes. Polly was wat ouder dan Tessa. Polly was zoek en ben ik met mijn broers en een vriendin gaan zoeken in een witte Mini. Ik was ook nog op een bazaar/marktachtig iets. Tessa was een heel zwart Duits herdertje en heel lief en gaf veel kusjes.

Mijn katten waren er ook en toen ik weer thuis was belde iemand aan die een van mijn katten had gevonden (medusa) en zij had ook mijn echte naam.

Daarna begon de buurman met schuren van de kozijnen en werd ik helaas wakker...
Wat een fijne rare droom, Rat. Met die schattige hondjes.

En verliefd? Dat ben ik niet hoor.

Ben alleen maar dit:
Wat een contrast met gisteren he Panta? Leuk!

Zeg, we zijn toch wel uitgenodigd op je trouwerij he?
Het Viva forum is papaja.
Keb nog een paarse jurk voor je
Tonks, ik wil heel graag dat alle Tetters bruidsmeisje zijn!

Zoiets als dit, Cis?

quote:pantalaimon schreef op 29 augustus 2010 @ 12:21:

Tonks, ik wil heel graag dat alle Tetters bruidsmeisje zijn!

[afbeelding]

Nou als we niet zoiets prachtigs aanmoeten als op deze foto (ik zou ook mn hoofd afschermen ja) dan ga ik dit onthouden!

Nee, ik heb een korte paarse jurk met een corsetachtig lijfje. Heel mooi. Denk alleen niet, gezien mijn verleden, dattie geluk brengt
Jaa, bruidsmeisjes!

En dan gaan Tonks en Bieb samen het boeket vangen en dan leeft iedereen lang en gelukkig.

(haal ik zo weer weg)
Zeker mooi, Cis. Ben nu ook benieuwd naar de voorkant.
Ik wil je nou a la de sims helemaal rond draaien. Hoe ziet het er van de voorkant uit?

Ik zou het zelf niet uitgekozen hebben maar ik vind het wel heel mooi bij jou.
Had ik al eens verteld dat ik heeeeel veel haardrachten heb gehad?
Trouwens, als ik me goed herinner is .... ehm .... wie weet er een leuke werktitel voor die man die net bij mij was?

Nou ja, als ik me goed herinner is zijn ex ook in het paars getrouwd met hem. Dus paars gaat het niet worden.

(bespreek ik nu werkelijk welke kleur jurk?? )
Voor een tweede trouwerij.... En er was geen feest oid. Alleen mijn ouders en de beste vriendin van ExHork waren erbij.

De jurk hangt nog in de kast, vind hem haske mooi. Maar denk niet dat ik hem ooit nog aan doe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven