Good Luck!
zondag 29 augustus 2010 om 10:26
ehhh nouuu .... verder zooi opruimen privé en dan heb ik nog stapels plannen zakelijk. Gisteren allemaal stapelbakken gekocht omdat er ruim 150 nieuwe producten bijkomen, die ook een plekje willen. de kastenboer heeft in de andere inloopkast planken bij gemaakt, zodat het als het goed is allemaal past. dus voorlopig zit ik nog tot mijn oren in het opruimen en indelen van de kast en dan nog mijn gewone werk.
Heb jij leukere plannen?
Heb jij leukere plannen?
zondag 29 augustus 2010 om 11:52
Star, wat was er met Eetje dan vannacht? Vond ze het niet fijn dat Ceetje er niet was?
Pillen werken op zich wel (minder misselijk), maar ik ga morgen toch even de huisarts bellen. Het zijn zetpillen en ik begin wel wat pijn te krijgen van onderen of ze het niet in tabletvorm hebben ofzo. En ik word er een beetje duf van, mag ook niet autorijden.
Pillen werken op zich wel (minder misselijk), maar ik ga morgen toch even de huisarts bellen. Het zijn zetpillen en ik begin wel wat pijn te krijgen van onderen of ze het niet in tabletvorm hebben ofzo. En ik word er een beetje duf van, mag ook niet autorijden.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 29 augustus 2010 om 15:03
quote:Star schreef op 29 augustus 2010 @ 14:51:
Heb geen zin om me daar mee te gaan bemoeien, maar Suus, eens met je op topic van Mimootje. Haal zo een aantal dingen uit de OP die volgens mij kleutereigen zijn. Onze iig wel
Ha ha ha, ik was er al.
Maar heb nu gezegd wat ik wilde zeggen. Verder ook geen zin in.
Zo naar verjaardag van vaders. Leuk!
Heb geen zin om me daar mee te gaan bemoeien, maar Suus, eens met je op topic van Mimootje. Haal zo een aantal dingen uit de OP die volgens mij kleutereigen zijn. Onze iig wel
Ha ha ha, ik was er al.
Maar heb nu gezegd wat ik wilde zeggen. Verder ook geen zin in.
Zo naar verjaardag van vaders. Leuk!