Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Sorry, ik ga slapen. Doei!
quote:bridges6 schreef op 27 augustus 2010 @ 21:33:

Dacht dat jij altijd met 10 min. weer terug was van school. 40 min. is beetje lang ja Klopt maar niet als ik B ook op de psz moet brengen. Daar moet ik nog altijd even puzzelen enzo
Ja wat zou je nou doen Suze .

Ik voed haar normaal rond half 8, mast net deze schoolweek is het allemaal weer anders .

Ik neem haar vlgnd week maar gewoon mee
Mogge. Ik heb gewoon de verwarming aan

Amaal, ja, die kinderen lijken dat wel aan te voelen he? Nou ja, je weet uit ervaring dat het ritme echt wel goed komt. En ik kan je vertellen dat wij onze 2e schoolweek er weer op hebben zitten en die liep al een stuk soepeler dan de eerste gelukkig.
Su, mail.
Lekker geslapen mop? Hoe slaapt Eetje de laatste dagen?

De mijne krijgt sinds een week geen eten meer 's nachts voor 6 uur. Gaat best goed. Vannacht was ze om 5 uur 10 minuten wakker en dan pruttelt en jengelt ze wat en viel toen weer tussen ons in in slaap tot 7 uur.
Hallo allemaal!!!

Het regent hier, gezellig met z´n allen op de speelkamer .
quote:Suze02 schreef op 28 augustus 2010 @ 09:37:

Lekker geslapen mop? Hoe slaapt Eetje de laatste dagen?

De mijne krijgt sinds een week geen eten meer 's nachts voor 6 uur. Gaat best goed. Vannacht was ze om 5 uur 10 minuten wakker en dan pruttelt en jengelt ze wat en viel toen weer tussen ons in in slaap tot 7 uur.

Hee wat goed! Gewoon even niet aan de borst dus als het nog te vroeg is? En hoelaat 's avonds laatste slok dan?

Eetje sinds twee nachten weer redelijk, 1 keer wakker. Nachten daarvoor prut want koorts en om de haverklap wakker, maar tand 6 is door en nu weer rustig
quote:Jinny schreef op 28 augustus 2010 @ 14:28:

Hallo allemaal!!!

Het regent hier, gezellig met z´n allen op de speelkamer .Gezellig
Oh bah, doorkomende tanden. Heeft ze veel last van he? Fijn dat het slapen vannacht beter ging! Hier was het weer klote (oudste). Ben moehoe .
Je moest weer bij hem zitten tot vervelens toe?

Hier nieuwe winterlaarzen gekocht voor Ceetje, we gingen voor jas voor Starman

Het is echt winterweer hier, bah.
quote:Star schreef op 28 augustus 2010 @ 14:47:

[...]

Hee wat goed! Gewoon even niet aan de borst dus als het nog te vroeg is? En hoelaat 's avonds laatste slok dan?

Eetje sinds twee nachten weer redelijk, 1 keer wakker. Nachten daarvoor prut want koorts en om de haverklap wakker, maar tand 6 is door en nu weer rustig

Laatste slok om half acht. Lang zonder dus. Toen ik vorig weekend weg was heeft meneer gewoon geweigerd haar een fles te geven en dat ging dus best goed. Toen maar bedacht dat we niet meer geven. Die laatste slok geef ik in fles trouwens om zeker te weten dat ze tjokvol zit. Schema van de laatste 1,5 uur:

18:00 eten

19:00 fruit

19:30 180-200cc melk (soms kv, meestal bv: op bv lijkt ze langer te slapen...)

En dan met volle tummy d'r nest in.

Aha, Eetje aan de tanden. Slechter slapen het enige dat je merk of heeft ze er echt last van?

Hai Jin, lekker fluffen in de speelkamerT dus? Niet verkeerd!

Ik zie hier dat er nog een hoop regen jullie kant op komt. Hier ook hele erge hagel gehad. Jullie ook?
quote:Star schreef op 28 augustus 2010 @ 15:01:

Je moest weer bij hem zitten tot vervelens toe?

Hier nieuwe winterlaarzen gekocht voor Ceetje, we gingen voor jas voor Starman

Het is echt winterweer hier, bah.

Ik heb het ook koud. Het jaarfeest is hier en daar gaan we straks nog even heen: ik trek dus mooi mijn winterjas aan. Getverdegetver...

Welke laarzen voor Cee?
Die meneer van jou is zo gek nog niet dus

Dat tot de nok toe volproppen werkt hier ook wel redelijk. Heb zelfs pap ingeschakeld

Slecht slapen en koorts dit keer, voor de rest niet echt last.

Ik had winterjas ook al aan inderdaad, 14 graden vanmorgen. Leuk jaarfeest?

Zoek even plaatje, lekker warme laarzen.
Ha ha ha, en vindt Eetje dat lekker, pap? Ik heb al 2 pakken weggegooit aangezien Meetje het niet lust. Ook yogurt en kwark vindt ze smerig. Bekkie trekt er helemaal van samen

Deze is het bruin. Omgeslagen deel heeft ze nu helemaal naar beneden, staat ook stoer bij rokje.
quote:Suze02 schreef op 28 augustus 2010 @ 15:30:

Ha ha ha, en vindt Eetje dat lekker, pap? Ik heb al 2 pakken weggegooit aangezien Meetje het niet lust. Ook yogurt en kwark vindt ze smerig. Bekkie trekt er helemaal van samen

Ze smult van Brinta, raar kind.

Yoghurt met druppie diksap ook niks?
Leuk! Goeie site ook wel trouwens....

Jammer dat Jeetje van die onmogelijke voeten heeft. Passen moet want hoge wreef dus bijna niks past
O dat is helemaal lastig met laarzen dan!
quote:Star schreef op 28 augustus 2010 @ 15:35:

[...]

Ze smult van Brinta, raar kind.

Yoghurt met druppie diksap ook niks?

Nope, en met aardbeien ook niet. Nou ja, maakt het uit. Ze eet voldoende.

Brinta, gatverredamme! En dat moet jij dan lepeltje voor lepeltje naar binnen scheppen? Nog even wachten met die 3e hoor

Ja lepeltje voor lepeltje, want uit de fles blieft ze niet.

Goor hè?

Eet ze voor de rest ook al zo goed als met de pot mee? Ook wel makkelijk hè qua eten? Ideaal vind ik het.
Ja lekker he? Alleen stampot blieft ze niet. Dat moet namelijk met een lepel en daar is ze niet van gediend. Na ja, voor ik de boel door elkaar prak vis ik een aardappel uit de pan. Potje wortelen erbij en klaar ben ik weer.

Doe jij voeren of mag ze het zelf doen? Voeren gaat wel sneller denk ik. Duurt hier uren tot iedereen gegeten heeft (Jeetje zit ook eerst een half uur te klieren).

Ze is trouwens dol op kaas. Zit ze helemaal te wippen in de kinderstoel als ze een stukje aan ziet komen. Humor.
Kwamen net 2 broertjes zwemmen bij zwemles met dezelfde namen als de Jinnykinderen. hoe toevallig is dat?
Ligt aan het eten of het een beetje zelf do-able is Rijst bijvoorbeeld niet, dan zit ik na een uur nog aan tafel.

Kaas gaat er hier ook goed in, maar dan moet het wel vanaf extra belegen zijn, anders blieft ze het niet. Groot gelijk, jonge kaas is ook niet te nassen
Ceetje gaat vanvond logeren bij opa en oma Dat ik ooit nog eens zou zeggen dat ik dat wel lekker vond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven