3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
zondag 29 augustus 2010 om 21:57
quote:Bianca40 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:53:
Haaai AnneRoos... ik zit ook hardop te lachen en probeerde aan Bianco uit te leggen waarom.... Dan hoort hij in 1 ratelverslag de namen Floor, WerBer, Ibi, Moosman en Apppelvriend, en dan nog Roos die staat te wachten op de Sgaaptaxi!
Moet ik nog uitleggen dat ie het niet snapt?? Ga jij dat nog proberen uit te leggen dan??
Haaai AnneRoos... ik zit ook hardop te lachen en probeerde aan Bianco uit te leggen waarom.... Dan hoort hij in 1 ratelverslag de namen Floor, WerBer, Ibi, Moosman en Apppelvriend, en dan nog Roos die staat te wachten op de Sgaaptaxi!
Moet ik nog uitleggen dat ie het niet snapt?? Ga jij dat nog proberen uit te leggen dan??
zondag 29 augustus 2010 om 21:58
zondag 29 augustus 2010 om 22:01
quote:Bianca40 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:59:
Truste alvast lieve IBI... als er gebeld wordt, dan staan Apppelvriend, Moosman, Poppeman, Bianco, Sgaaplief en WerBer voor de deur he
Ach vooruit heb alleen geen bier maar wel veel sapjes. Komen ze ook wel mee voorruit he dan ga ik lekker in bed liggen.
Welteruste lieve (en beetje gekke) dames!
Truste alvast lieve IBI... als er gebeld wordt, dan staan Apppelvriend, Moosman, Poppeman, Bianco, Sgaaplief en WerBer voor de deur he
Ach vooruit heb alleen geen bier maar wel veel sapjes. Komen ze ook wel mee voorruit he dan ga ik lekker in bed liggen.
Welteruste lieve (en beetje gekke) dames!