tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Splinter, ik wil idd zoiets proberen, maar weet nog niet goed hoe... Moet ik nog eventjes op kauwen, komt wel.
Tonks, lekker ding hoor. Ik ben ook errug afwijkend in mijn smaak, maar die jurk eeeeeh neee, niet mijn smaak, nou ja behalve misschien met Halloween!
Optimist tot in de kist!
Gary Oldman natuurlijk Rat
Het Viva forum is papaja.
Ratteke: pyamadagje dus, heerlijk!!! Ik zit ook te twijfelen hoor, om de verwarming aan te zetten. Ben momenteel nog principieel tegen, maar weet niet hoe lang die principes 't nog gaan winnen van 't koud hebben
Vroon, ik zit even na te denken over concrete handgrepen, want daar heb ik natuurlijk niks over gezegd. Die post van vanmiddag was bedoeld om jou een hart onder de riem te steken, maar daarmee verandert er nog niks. Want jij weet allang dat je wilt en kunt samenwerken.

In hoeverre kunnen de leerkrachten uit eerdere jaren een beetje helpen om aan deze juf duidelijk te maken dat ze in jou een partner heeft en geen tegenstander? Daar zou bij de overdracht al iets over gezegd kunnen zijn en wellicht kan zijn vorige juf daar alsnog iets over zeggen. Ze zou daar, als professional, ook zelf mee bezig moeten zijn. Maar je hebt ook een punt waar je schrijft dat zij vermoedelijk een plan heeft over hoe ze deze klas wil aanpakken en (nu nog) niet open staat voor verandering. Eén van meest complexe problemen van tegenwoordige klassen in het basisonderwijs is dat er een enorme verscheidenheid aan kinderen bij elkaar zit. Dat is het resultaat van het beleid dat bepaalt dat het speciaal basisonderwijs moet inkrimpen, dus meer kinderen met een rugzakje in het gewone basisonderwijs en meer druk op de leerkrachten. En dat heeft soms tot gevolg dat er meer aandacht gaat naar de rugzakkers (met etiketje) dan naar de "gewone" kinderen. Al is dat nog steeds geen excuus voor de wijze waarop zij zich nu opstelt richting jouw zoon.

Het wordt wel een lang verhaal zo en ik weet niet of ik alle nuances wel goed over weet te brengen. Ik denk er sowieso nog wel even verder over na!
Dekentjes en veel katten om je heen slingeren.

Ik woon hier zo lekker. Ik heb helemaal geen last van de kou. Het heeft écht zn voordelen gehad om in een flat gewoond te hebben zonder centrale verwarming. In de zomer was het snikheet, in de winter was het ijskoud. Nu is het zo gelijkmatig.
Ik zat nog even te googelen op mooie mannen:

Maar deze

quote:NymphadoraTonks schreef op 29 augustus 2010 @ 21:57:

Gary Oldman natuurlijk Rat ff gegoogled. Nu weet ik weer wie hij is. Van de Batmanfilm, the dark Knight.
Nou mooie mannen hoor:

http://members.multimania.nl/agnes_k_l/index.html-6

foute, foute zoekterm.

The Dark Knight vind ik echt een goede film door Jokermeneer.

Alleen die batman vind ik zo slecht gekozen. En Gary Oldman is natuurlijk ook:

Buurmans huis en mijn huis dus ook wordt gestookt op grote houtkachel. Zijn warmwatervoorziening komt daar ook van, dus hij stookt altijd. Dus knop open en verwarming is warm, en eerlijk gezegd heb ik dat de afgelopen 2 weken al gedaan Lang leve de zomer!
@ TH, ik krijg zomaar 't gevoel dat jij en ik wèl op 1 lijn zitten

Dat inschakelen van vorige leerkrachten had ik ook al aan zitten denken, en dan met name die van vorig jaar. Zelfde type, zelfde leeftijd, vorig jaar lokalen naast elkaar. Die kènnen elkaar lijkt me zo.

Eerst maar 'n gesprek met juf, en als dat niet werkt ga ik sowieso babbelen met die van vorig jaar.
Gary Oldman is wel leuk opgedroogd

En Slofje, fijn dat er iets aan die zeef gedaan gaat worden, terecht ook!

Fantje, wat een rare opvattingen heeft tuttola . Hoe kan ze nou dat briefje op de agenda van een vergadering zetten . Het is om te beginnen een persoonlijk memo van 1 persoon richting tuttola en daarbij is het vreselijk krenkend over jou. Ik ben het met je man eens, ik zou ook weglopen als het echt zo op tafel komt.

Vroon, Splinter heeft ook al goed advies gegeven zag ik.

En tetters, we hebben hier ook overwogen om de gashaard even aan te zwengelen want het is gewoon echt koud. Maar vervolgens toch maar even een extra trui aangetrokken. Mag nu het zonnetje nog even terug!
quote:Veronicas schreef op 29 augustus 2010 @ 22:08:

@ TH, ik krijg zomaar 't gevoel dat jij en ik wèl op 1 lijn zitten

Dat inschakelen van vorige leerkrachten had ik ook al aan zitten denken, en dan met name die van vorig jaar. Zelfde type, zelfde leeftijd, vorig jaar lokalen naast elkaar. Die kènnen elkaar lijkt me zo.

Eerst maar 'n gesprek met juf, en als dat niet werkt ga ik sowieso babbelen met die van vorig jaar. voor die 1 lijn en omdat het haske lastig is!
Tonks, mijn favoriet uit de HP films is iemand anders:

Ik ken Gary Oldman alleen van een gastrol in Friends
quote:Talkinghead schreef op 29 augustus 2010 @ 22:13:

Tonks, mijn favoriet uit de HP films is iemand anders:

[afbeelding]Alan Rickman???? Nou, die fotos zijn volgens mij ook gefotoshopt haha
Fantje, is de voorzitter er wel bij op de vergadering? Want dan zou ik inderdaad de strategie van Vroon kiezen.

En morgen, misschien toch zeggen dat je ermee in je maag zit? En open zijn over dat je met de voorzitter hebt gesproken, anders gaan ze je dat misschien ook nog verwijten. Flauwekul natuurlijk, maar flauw zijn ze kennelijk.

En wat ook handig is (denk ik): laat gewoon heel duidelijk weten wat jouw plannen zijn, wat je agenda is en wat je belangrijk vindt in je werk. Dan kun je laten zien dat je je gaat bezig houden met de dingen die belangrijk zijn voor het huis en wat het resultaat moet worden. Daar kun je je wellicht mee distantiëren van al dat persoonlijke gekuat.
Ohhh maar díe is ook leuk!

Die stem....

In sense and sensibility had ik m ook al gezien.
quote:NymphadoraTonks schreef op 29 augustus 2010 @ 22:16:

Ohhh maar díe is ook leuk!

Die stem....

In sense and sensibility had ik m ook al gezien.Yep, die stem is al genoeg! Hij was ook erg leuk en toepasselijk in deze film
Bijna tijd voor een nieuw topic!!

Fantje, wil jij hem openen?
quote:NymphadoraTonks schreef op 29 augustus 2010 @ 22:07:

Nou mooie mannen hoor:

http://members.multimania.nl/agnes_k_l/index.html-6

foute, foute zoekterm.

The Dark Knight vind ik echt een goede film door Jokermeneer.

Alleen die batman vind ik zo slecht gekozen. En Gary Oldman is natuurlijk ook:

[afbeelding]Joh... moest je ff stangen. Gelukt? Ik ken m. Van veel dingen
En erg grappig in deze film
Of spreek ik nu ernstig voor mijn beurt?
Ik kijk heel vaak films op acteur uitgezocht

Maar er zijn bijna meer mooie vrouwen dan mooie mannen

Ik stamp gewoon overal doorheen met mn plaatjes

Help het topic even snel te vullen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven