tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
En hij heeft een hele mooie film geregisseerd: The Winter Guest
quote:Splinter02 schreef op 29 augustus 2010 @ 22:22:

Of spreek ik nu ernstig voor mijn beurt? Nee hoor, ik vind ook dat Fantje ons volgende topic moet openen
Alle twee drie die films ken ik niet. Dus gaan op lijstje.

Het Viva forum is papaja.
Ik ben nu ff meer van het linkjes plakken...en het gaat wel hard nu
Nieuw topic? Alweer? Ik kan het niet bijbenen hoor.
Ik vind haar wel goed:

quote:Slofje schreef op 29 augustus 2010 @ 22:26:

Nieuw topic? Alweer? Ik kan het niet bijbenen hoor.Niet? Je hebt toch 4 pootjes?
Mooi:

Deze ook:

Oh, ik zie dat ik nu ook allemaal plaatjes hebt geplakt zonder naam in link.

Wie is dat TH?
Ik reageer totaal niet op de foto´s hoor, heb ik totaal geen verstand van. Ken de namen wel, maar geen idee in welke films ze spelen. En of ze goed zijn of niet.

(ik heb altijd de neiging om films / namen enzo die heel positief beoordeeld worden, juist niet te gaan kijken )
Zal ik er dan nog 'n beestig plaatje tegenaan gooien?

quote:Splinter02 schreef op 29 augustus 2010 @ 22:29:

[...]

Niet? Je hebt toch 4 pootjes? nee, er zijn hier wel 64 pootjes. Ik zit trouwens ff na te denken over een Alan Rickman film. Goeie film, realistisch, met veel bekende sterren zoals Liam Neeson, Emma Thompson blabla. Iemand een idee?
Wat krijgen we nou weer voor rare link???? ?
Ik moet zo naar bed... mijn vakantie is voorbij. Morgen mag ik weer om 6 uur opstaan, aankleden, naar de trein en naar het werk.

Een voordeel is is dat ik dan weer met een lekker broodje van de Panos de dag kan beginnen. Ik ben benieuwd hoeveel werk er op me ligt te wachten.

Ik heb er geen zin in. Ik wil in bed liggen, slapen, zonder geluid, zonder katten, zonder snurkende man, zonder blaffende hond, zonder regen en onweer buiten. Of schurende buurman.

Pfff, en dan morgen natuurlijk van iedereen de vraag hoe mijn vakantie was. Nou, niet leuk. Ik heb welgeteld 2 leuke dingen gedaan. Twee.

Ik sleep dit vermoeide lijf en hoofd naar boven en ga een poging doen om te gaan slapen.

Schatjes, tot morgen in het nieuwe topic!
quote:Veronicas schreef op 29 augustus 2010 @ 21:56:

Splinter, ik wil idd zoiets proberen, maar weet nog niet goed hoe... Moet ik nog eventjes op kauwen, komt wel.

Ik voel me er altijd het prettigst bij om open op tafel te leggen wat ik wil, dus iets als ´ik wil iets van jou en jij kunt iets van mij gebruiken, zullen we kijken hoe we dat het beste kunnen doen?´

Maar daar moet je je goed bij voelen natuurlijk, dat is voor iedereen anders.

En trouwens: ik kan het mooi roepen, jij bent degene die er echt voor staat. Dus ik heb makkelijk praten...
En dit is waarom we katten hebben, toch?

Slaap lekker lieve Ratteke!!! Goed slapen en dan kun je morgen de hele wereld weer aan!!!
Wat Veer zegt Rat slaap lekker!
Tonks, dat is Natalie Portman

Splinter, the winter guest is echt een hele mooie film over een dochter-moeder relatie, waarbij de rollen worden gespeeld door Emma Thompson en Phyllida Law die ook in werkelijkheid dochter en moeder zijn.
Ja! Ik heb the other boleyn girl gezien maar had haar naam niet onthouden.
Je hebt gelijk Splinter, want daar komt het sowieso op neer: ik wil iets van haar en zij iets van mij. Maar dergelijke gesprekken lukken bij mij vaak niet, sla dicht en zo. Maar daar heb ik 'n kanjer van 'n vent voor, die verkoper weeddunogwel En die is hier net zo mee bezig als ik, op een andere manier dan wel.
Slofje, jij bedoelt Love Actually
quote:NymphadoraTonks schreef op 29 augustus 2010 @ 22:37:

[afbeelding]Tonks, now we're talking . Ook een heule goeie film trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven