F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hoera voor Vish!

Thanks girls! Jullie zijn nog aardig, Nemo had 39 van de opblaascijfers voor het raam gemaakt

Maar ach, dan denkt de buurt wél dat ik goed geconserveerd ben

Tieg alles nog binnenboord? Ik geef de feeststok door aan Cees!
Hee Visje, van harte! En 39 is ook niks mis mee, hoor!

Moet nog erg wennen aan je nieuwe identiteit..

Ik ga over 2 weken met verlof, vandaar al het geregel.

Cees, wat een werk! Maar wel lekker.

Ben alweer moe..
Ga toch ook eens wat eerder naar bed joh!! Over 2 weken alweer verlof, wat gaat het toch hard zei oma Truttebol.

Heb net maar een pilletje uit de kast getrokken want ik word niet goed van de jeuk. Armen en benen, vingers en tenen het jeukt echt niet normaal. Pil kun je ook slaperig van worden dus op hoop van zegen!!

Hieperdepieperdepiephoeraaaa voor Cees! Hopelijk heb je een beetje een mooie droge dag!
Kan niet slapen, is die barman trouwens nog ergens? Wieweet heeft hij nog ergens een hamer liggen Gebroken nachten oké, maar nu nog niet...

Ga iets te verwachtingsvol naar bed 's avonds, telkens weer met de hoop dat er wat gaat beginnen, en iedere keer weer niks Schiet niet op zo...
Nou ik heb vannacht gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken, maar dat de weeën uit bleven....

Hoor veel regen buiten, waar ik niet blij mee ben want vandaag weer bolderwagen dag...

Vis raar die jeuk, had je nog gegoogled? Marlee jij hebt toch ook zo'n jeuk gehad?

Zal er maar uit, anders weer race tegen de klok..
Vannacht mag je losbarsten Tieg

Heb gegoogled maar lijkt nergens op eigenlijk

Heb zo gesprek bij uitzendbureau, ze hadden iets voor me, ben benieuwd...
Vish, had iemand naar je toe gestuurd gisteren maar je deed de deur niet open. Hij is nu door naar Cees.

Gefeliciteerd Cees, veel plezier vandaag.

Cees, gefeliciteerd!!! (kan hier op kantoor geen afbeeldingen invoegen, dus denk de taart erbij!!).

Tieg, nog heel even en dan mag je.... of misschien is het al losgebarsten (net als het weer). Niet normaal zeg vannacht.. Maar het schijnt de komende dagen beter te worden.

Vish, klinkt goed.. wie weet. Weet ook niet of eind van het jaar mijn uitzendcontract omgezet wordt naar vast bij bedrijf. Schijnen op dit moment niet zo happig te zijn om externe in vaste dienst te nemen. Ga het eind van de maand wel aankaarten (heb ik ook een evaluatie), want anders ga ik wat anders zoeken... Zou wel jammer zijn, maar ja..
Had jij die man in uniform gestuurd??? Hij had zijn andere pak aangetrokken denk ik.

Uitzendbureau gaat me vandaag voorstellen, hoop morgen wat te horen. Heb nog 1 brief verzonden vorige week naar een écht leuke baan, hopen dat ik daar ook snel iets van hoor, want die wil ik echt heel graag.

Jeuk is bijna weg, heb nu ook vlekken aan binnenkant van handen.
iets waar je niet tegen kunt (eten) dat er van binnenuit uitkomt?

of andere zeep of wasmiddel?

is mijn postbode nu al eens bij jou gearriveerd? anders ga ik een klacht indienen.
en spannend zeg, zou wel mooi zij om nu nog wat te kunnen krijgen!

wanneer loopt de ww af?
Geen postbode gezien. Nog 4 weken ww.

Ben alles al nagegaan maar heb geen nieuwe producten gebruikt.
Hoera voor Cees Nog een mooie nieuwe deurmat gehad van hork? Of had hij dat konijnenpak aangetrokken?

Vis, geen aardbeien gegeten of tomaten ofzo? Kan je ook ineens allergisch op reageren hoor, zonder dat je daar eerder last van had.

Ik zal voor je duimen voor die sollicitatie!
Zijn het geen galbulten of zo? Of heb je er al langer last van?

Hier is de knoflooksoep klaar, smaakt goed al zeg ik het zelf Past ook wel goed bij dit weer.

Verder nog erg rustig, voel gewoon teveel overal.

Hopelijk wordt het inderdaad wat, zou wel mooi zijn. Leuke functie?
Tomaten eet ik bijna dagelijks. Aardbeien, kersen en kiwi's niet gegeten afgelopen 2 weken.

Oooh jaa dat wilde ik ook nog vragen! Wat was de opvolger van de voetveeg!

Ja duimen is goed!!!
Heey gelijk met Tieg! Ik heb de barman standby vanaf 20.00 vanavond. Thuis zal hij je dan begeleiden vanaf je eerste wee totdat je om 0.30 naar het ziekenhuis mag alwaar je om 2.30 een prachtige baby in je armen zult houden.
Nee ik heb al een google gedaan op netel en gordelroos maar daar lijkt het niet op. Heb dit jaren geleden ook eens gehad, toen ook bloed onderzocht want was er hondsberoerd bij. Nooit iets uitgekomen.
Ik ga voor een iets strakker schema Travis, dit kan ik m'n ouders niet aandoen

Gewoon, vannacht ergens wat weëen die rustig aan beginnen, dan kan man morgenochtend Daan nog naar school brengen, mijn ouders bellen voor Tessel, en de verloskundige voor mij omdat ik het dan wel weer genoeg geweest vind. Rond 10 uur richting ziekenhuis, is de ochtendspits ook voorbij, 12 uur bevallen, en dan bij voorkeur rond 3 uur weer thuis. Kan man Daan ook weer ophalen uit school

Maar het zal vast anders lopen....

Hmmm, bedenk ik me net, ik zal eens wat cadeautjes inpakken... Heb nog het nodige liggen voor neefjes en nichtjes die jarig zijn geweest, en voor Daan en Tessel omdat ze grote broer en grote zus worden. Is nu toch verder niemand thuis, dus kan er even rustig ingepakt worden. Tessel wilde gisteren al beginnen aan de cadeautjes voor nichtje, heb dat gelukkig nog tegen kunnen houden
Zijn er hier trouwens nog liefhebbers voor een online spel ala farmville? Ik kan namelijk heel hard nieuwe buren gebruiken
Sta je met je echte naam Tieg, dan zoek ik je wel even.
Kan je niet vinden.
Huh? Waar moet ik staan? Ik bedoel Farmville niet hoor.

Kan ik jou uitnodigen met het hotmailadres dat ik heb van jou?
Heb je uitgenodigd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven