3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
maandag 30 augustus 2010 om 22:00
mocy, 2 minuten geleden
Hoe komt dat Appel. Heb je het druk gehad, ben je moe etc
ik weet niet goed wat het is.
kom er maar niet achter. zit niet echt een patroon in zeg maar.
en dat is wel iets wat psych wil gaan onderzoeken. dus misschien dat ze daarom zo aanwezig zijn op het moment. ik weet het niet..
als ik er uiteindelijk achterom wat ervoor zorgt dat ze er zijn, kan ik er iets aan doen!
hoop het snel te weten!
Hoe komt dat Appel. Heb je het druk gehad, ben je moe etc
ik weet niet goed wat het is.
kom er maar niet achter. zit niet echt een patroon in zeg maar.
en dat is wel iets wat psych wil gaan onderzoeken. dus misschien dat ze daarom zo aanwezig zijn op het moment. ik weet het niet..
als ik er uiteindelijk achterom wat ervoor zorgt dat ze er zijn, kan ik er iets aan doen!
hoop het snel te weten!
maandag 30 augustus 2010 om 22:04
Truste lieve IBI!!
Zo... dit deel heb ik bijlezen... Jorina welkom!! En gaaf dat je gelijk de eerste post had
MU... je ex vindt het niet leuk dat BB in beeld is... dus hij probeert je gewoon aan het twijfelen te brengen! Luister naar jezelf, en naar ons en naar niemand anders!!
Vera, leuk dat je er weer ff bent!!
Spuuk truste
Apppel... ik hoop met je mee dat jullie er snel achter komen, lijkt me doodvermoeiend!!
Pffff... de lijst wordt steeds langer
Moos... lekker gesport?? En ik weet ook niet wat IBI met de mannen heeft uitgevroten, maar Bianco ging spontaan eieren bakken net toen we thuis kwamen
Zo... dit deel heb ik bijlezen... Jorina welkom!! En gaaf dat je gelijk de eerste post had
MU... je ex vindt het niet leuk dat BB in beeld is... dus hij probeert je gewoon aan het twijfelen te brengen! Luister naar jezelf, en naar ons en naar niemand anders!!
Vera, leuk dat je er weer ff bent!!
Spuuk truste
Apppel... ik hoop met je mee dat jullie er snel achter komen, lijkt me doodvermoeiend!!
Pffff... de lijst wordt steeds langer
Moos... lekker gesport?? En ik weet ook niet wat IBI met de mannen heeft uitgevroten, maar Bianco ging spontaan eieren bakken net toen we thuis kwamen
maandag 30 augustus 2010 om 22:06