F2006
maandag 30 augustus 2010 om 22:31
Neem maar lekker een Baileys hoor Tieg, kun je vast ontspannen voor de aankomende weeen!
Ik zit hier weer helemaal te rillen, was bij Sil zooo nerveus (omdat ik wist wat te me te wachten stond)
Heb jij nu ook dat je steeds moet poepen?
En ben je serieus niet gaan liggen toen ze braken?? Dat moest toch???
Ik zit hier weer helemaal te rillen, was bij Sil zooo nerveus (omdat ik wist wat te me te wachten stond)
Heb jij nu ook dat je steeds moet poepen?
En ben je serieus niet gaan liggen toen ze braken?? Dat moest toch???
maandag 30 augustus 2010 om 22:39
nee, ik hoef niet te poepen, dat komt nog wel. De knoflooksoep heeft denk ik wel geholpen
Ik twijfelde heel erg, of ze wel echt gebroken waren. Dat heb ik bij Daan en Tessel niet gehad, daar begon het met weeën. En je hoort wel eens van afscheiding die zo dun is enzo, of wat urineverlies. Dus nee, ik ben niet gaan liggen, vooral ook niet omdat het telkens maar een beetje was wat ik voelde.
Maar zo wordt 't een beetje ranzig...
En dat Fans... ik heb nav een topic hier een stukje van de eerste aflevering gekeken, met een fan van K3, een twintigjarige griet... Die spoorde écht niet...
Denk dat het kind dan helemaal niet meer naar buiten durft te komen...
Ik twijfelde heel erg, of ze wel echt gebroken waren. Dat heb ik bij Daan en Tessel niet gehad, daar begon het met weeën. En je hoort wel eens van afscheiding die zo dun is enzo, of wat urineverlies. Dus nee, ik ben niet gaan liggen, vooral ook niet omdat het telkens maar een beetje was wat ik voelde.
Maar zo wordt 't een beetje ranzig...
En dat Fans... ik heb nav een topic hier een stukje van de eerste aflevering gekeken, met een fan van K3, een twintigjarige griet... Die spoorde écht niet...
Denk dat het kind dan helemaal niet meer naar buiten durft te komen...
maandag 30 augustus 2010 om 22:55
maandag 30 augustus 2010 om 23:08
quote:Travis schreef op 30 augustus 2010 @ 13:56:
Heey gelijk met Tieg! Ik heb de barman standby vanaf 20.00 vanavond. Thuis zal hij je dan begeleiden vanaf je eerste wee totdat je om 0.30 naar het ziekenhuis mag alwaar je om 2.30 een prachtige baby in je armen zult houden.Ik herhaal mezelf nog maar even!
Heey gelijk met Tieg! Ik heb de barman standby vanaf 20.00 vanavond. Thuis zal hij je dan begeleiden vanaf je eerste wee totdat je om 0.30 naar het ziekenhuis mag alwaar je om 2.30 een prachtige baby in je armen zult houden.Ik herhaal mezelf nog maar even!