F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Chippendales Cees, niet Chipmunks.....
Oh Tieg, ik denk dat je van Fans op sbs6 ook wel spontane weeen kunt krijgen!
Neem maar lekker een Baileys hoor Tieg, kun je vast ontspannen voor de aankomende weeen!

Ik zit hier weer helemaal te rillen, was bij Sil zooo nerveus (omdat ik wist wat te me te wachten stond)

Heb jij nu ook dat je steeds moet poepen?

En ben je serieus niet gaan liggen toen ze braken?? Dat moest toch???
Maar hebbie nou wat van Hork gekregen of hoe zit het?
Enne Cees, ik weet niet of de postbodes bij jullie nog allemaal lopend zijn? Hij is hier iig nog niet aangekomen. Als hij er is geef ik hem wel een bakkie koffie en stuur ik hem weer terug.
nee, ik hoef niet te poepen, dat komt nog wel. De knoflooksoep heeft denk ik wel geholpen

Ik twijfelde heel erg, of ze wel echt gebroken waren. Dat heb ik bij Daan en Tessel niet gehad, daar begon het met weeën. En je hoort wel eens van afscheiding die zo dun is enzo, of wat urineverlies. Dus nee, ik ben niet gaan liggen, vooral ook niet omdat het telkens maar een beetje was wat ik voelde.

Maar zo wordt 't een beetje ranzig...

En dat Fans... ik heb nav een topic hier een stukje van de eerste aflevering gekeken, met een fan van K3, een twintigjarige griet... Die spoorde écht niet...

Denk dat het kind dan helemaal niet meer naar buiten durft te komen...
Deze postbodes kwamen mijn taart brengen:

Ik ben vanavond met hork en de kids naar een olijfbomenmeneer geweest, ik mag een olijfboom uitzoeken!

Nadeel is dat het bloempotje dan ong 1.20 bij 1.20 moet worden... slik
Soooowheeeeyyy!! En die zijn nu op weg naar mij???
Oh prachtig zo'n grote grijze bak!
Hij komt in de woonkamer. Jes vond daar nog een schattig kleintje en was er helemaal weg van. Was helemaal verdrietig dat we dat boompje niet namen. Onderweg in de auto huilde hij "ik mis dat boompje zoooo"
Travis, heb net mailtje met de klacht verstuurd.
en weer teruggekregen met mail failure
via site gedaan
zo en nu naar bedje, ik denk dat we morgen fris baby nieuws hebben! Is het dan 40+2?? Nog 2 kids te gaan tot je op 40 zit toch? Moet je voor de gein eens proberen!

Heb wel medelijden met de VK en artsen hoor, na je knoflooksoep.. Nu komt die geur ze van alle kanten tegemoet...
Oh, Cees, dat is wel een leuk cadeau! Ik wil ook wel een olijfboom, maar dat past niet meer in de tuin. Plus dat man daar over gaat...

Enne Travis, jij was toch gisteren jarig? Dan komen die mannen dus gewoon hierheen
Cees
Jaja ik was gister jarig maar mijn cadeau loopt nog op de afsluitdijk....
Nee, morgen is 40+1, vandaag uitgerekend.

En die knoflooksoep is er al weer behoorlijk uit, liep er behoorlijk goed door vandaag
auw... dat leek een wee...
quote:Travis schreef op 30 augustus 2010 @ 13:56:

Heey gelijk met Tieg! Ik heb de barman standby vanaf 20.00 vanavond. Thuis zal hij je dan begeleiden vanaf je eerste wee totdat je om 0.30 naar het ziekenhuis mag alwaar je om 2.30 een prachtige baby in je armen zult houden.Ik herhaal mezelf nog maar even!
Ben benieuwd

Ga me nu even afmelden, even de zolder wat toonbaarder maken voor het geval mijn ouders hier moeten blijven slapen. Dus geen grote paniek als ik vanaf nu weg ben
Tieg, succes! Ik meld me ook af, maar neem mijn. Nitrophone mee naar bed (kan ik af en

toe checken :-))
Ik ga de computer ook uitgooien, succes vannacht en ik kijk uit naar leuk nieuws morgenochtend!!
En en en en??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven