F2006
dinsdag 31 augustus 2010 om 08:03
dinsdag 31 augustus 2010 om 08:07
Verloskundige is een beetje dubbel. Gisteravond was er een andere geweest die we ook met de intake hadden, die gaf aan dat als ik dacht dat het serieus was, we dan moesten bellen. In ieder geval op tijd, zodat we tijdig in het ziekenhuis zouden zijn. Vooral ook omdat ik bij zowel Daan als Tessel niet echt hele sterke weeën gehad heb, en al helemaal niet netjes om de zoveel minuten.
Vanmorgen om kwart voor 6 dus de verloskundige gebeld, ook zodat als we naar het ziekenhuis zouden moeten, we nog genoeg tijd zouden hebben, en we niet in een keer in de ochtendspits vast zouden staan maar die net voor zouden zijn (of net erna natuurlijk). Hield de vlos die man sprak dus heel erg vast aan het tenminste een uur lang om de 5 minuten, beetje wazig dus...
Maar nu even relaxen, hopelijk komt het dan wat beter op gang.
Vanmorgen om kwart voor 6 dus de verloskundige gebeld, ook zodat als we naar het ziekenhuis zouden moeten, we nog genoeg tijd zouden hebben, en we niet in een keer in de ochtendspits vast zouden staan maar die net voor zouden zijn (of net erna natuurlijk). Hield de vlos die man sprak dus heel erg vast aan het tenminste een uur lang om de 5 minuten, beetje wazig dus...
Maar nu even relaxen, hopelijk komt het dan wat beter op gang.
dinsdag 31 augustus 2010 om 09:32
quote:lau72 schreef op 31 augustus 2010 @ 09:29:
Balen Tieg, dat het niet doorzet nog. Had toch wel gehoopt dat Trinidad er al zou zijn nu. Maar nu heb je het rijk alleen dus nu kunnen ze komen die weeën. Man is neem ik aan toch al vrij vandaag?
ja want sex wekt weeen ook op.
kan ie gelijk voelen hoeveel cm ontsluiting je hebt..
Balen Tieg, dat het niet doorzet nog. Had toch wel gehoopt dat Trinidad er al zou zijn nu. Maar nu heb je het rijk alleen dus nu kunnen ze komen die weeën. Man is neem ik aan toch al vrij vandaag?
ja want sex wekt weeen ook op.
kan ie gelijk voelen hoeveel cm ontsluiting je hebt..
dinsdag 31 augustus 2010 om 10:12
Tieg als je nu anders lekker op de bank gaat, gemiste Grey's kijken of andere ontspannende dingen , dan hoop ik dat t door gaat zetten.
Wel raar idd dat de VK verschillend zijn, belde man haar wakker ofzo?
Weet bij sil nog dat ik ook keurig wachtte tot christelijk tijdstip, maar toen stond de stand al op 7 en dik uur later zat ik al een kind uit te poepen.
Dus dat ze niet ff langswipt om te voelen, vreemd
Wel raar idd dat de VK verschillend zijn, belde man haar wakker ofzo?
Weet bij sil nog dat ik ook keurig wachtte tot christelijk tijdstip, maar toen stond de stand al op 7 en dik uur later zat ik al een kind uit te poepen.
Dus dat ze niet ff langswipt om te voelen, vreemd