Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Volgens mij is die nick: internetredactie ook alleen toebedeeld aan iemand van de viva zelf. Kan niet zo zijn dat het "zomaar iemand" is die deze nick gebruikt.
quote:

Hoi angel

Is het niet mogelijk de nick internetredactie te blokken.Er zijn nu heel erg veel mensen die op post van hem/haar reageren in de veronderstelling dat het iemand van de viva forum redactie is die die topics post.

Ik weet dat het "maar" een nick is maar heel veel "nieuwe" denken dat het iemand van jullie is.

;) Kijk, dit vind ik nou geestig. Dit is inderdaad een gebruikersnaam van de redactie zelf die af en toe wat actuele onderwerpen de ether in gooit. Maak je maar niet ongerust. :D
quote:

Hoi Viev 1,

Mijn intuitie zegt dat Mylove, die post in het topic 'zij is 21, hij 64' (oid) (op de laatste pagina) Esther/Theo zelf is (Esther heeft op de tweede pagina van het topic ook gepost) Zou jij dat eens kunnen checken?

Peace Ben streng doch rechtvaardig geweest. Die nederige excuses aan haar adres waren niet nodig.
Hallo engeltjes,

Zouden julie mijn mailadres willen doorgeven an Magiker uit t topic  leuke mannen en vrouwen deel 6?

Alvast bedankt.
Hey Angels,

Zouden jullie mijn mailadres naar Scarlet123 van het doet zo'n pijn topic willen sturen, hardstikke bedankt...
quote:

Hallo engeltjes,

Zouden julie mijn mailadres willen doorgeven an Magiker uit t topic  leuke mannen en vrouwen deel 6?

Alvast bedankt. Is verstuurd.
quote:

Hey Angels,

Zouden jullie mijn mailadres naar Scarlet123 van het doet zo'n pijn topic willen sturen, hardstikke bedankt... Is ook verstuurd.
Hai Angel,

Klein verzoekje van deze "perfectionist". Zou jij bij het topic van Robs21 " waar zijn ze toch al die leuke mannen en vrouwen". Deel zeven kunnen plakken. Heb de koffer met bizonkit al voor je meegenomen. Thanks
Hallo Angel,

wil je mijn onderwerp verwijderen: HELP! wie weet wat te doen met een ***schoonfamilie en een watje als vriend?

Dank je wel.

Tamara
Angel .. wil je het lijstje dat afkomstig is uit t single topic verwijderen uit t nieuwe topic : Relatieperikelen ??

Ze heb tnl gewoon GEJAT uit ons single topic.. Niet erg netjes vind ik ..

Laat der zelf wat bedenken
quote:

Hai Angel,

Klein verzoekje van deze "perfectionist". Zou jij bij het topic van Robs21 " waar zijn ze toch al die leuke mannen en vrouwen". Deel zeven kunnen plakken. Heb de koffer met bizonkit al voor je meegenomen. Thanks Heb je ontlijmer? Mijn duimen zitten nu ook aan elkaar. :?
quote:

Hallo Angel,

wil je mijn onderwerp verwijderen: HELP! wie weet wat te doen met een ***schoonfamilie en een watje als vriend?

Dank je wel.

Tamara Ik heb hem verwijderd.
quote:

Angel .. wil je het lijstje dat afkomstig is uit t single topic verwijderen uit t nieuwe topic : Relatieperikelen ??

Ze heb tnl gewoon GEJAT uit ons single topic.. Niet erg netjes vind ik ..

Laat der zelf wat bedenken Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb het hele topic verwijderd. Dat soort topics hebben we nou zo veel dat zo'n algemeen topic niet zo nodig is (los van het feit dat het inderdaad erg kinderachtig is om zo'n lijstje te citeren. Mag trouwens ook niet, citeren vanuit een ander topic.)
*komt snel met lijmoplosser voor Angel*
Dank je voor je hulp Angel *bergt snel bizonkitkoffer op geheime bergplaats op ivm misbruik*
quote:Dank je voor je hulp Angel *bergt snel bizonkitkoffer op geheime bergplaats op ivm misbruik*Ah, een roséewitbiertje. Daar was ik nou even aan toe. :P
Hoi Angel, ik heb vanochtend een topic geopend, ff uithuilen, maar ik zou je willen vragen om het te verwijderen. Er staat namelijk iets te gedetailleerde prive info in en mijn zusje komt ook op het forum dus ik wil niet het risico nemen dat ze het leest. Dankjewel.
quote:Hoi Angel, ik heb vanochtend een topic geopend, ff uithuilen, maar ik zou je willen vragen om het te verwijderen. Er staat namelijk iets te gedetailleerde prive info in en mijn zusje komt ook op het forum dus ik wil niet het risico nemen dat ze het leest. Dankjewel. Het is verwijderd.
fijne vakantie !!
Fijne vakantie Viev *zwaait vrolijk Viev uit*
Fijne vakantie en welkom straks terug in een vernieuwd forum.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ben d'r weer. Wat een regen en storm. Dan zit ik liever veilig en warm in mijn huisje te modereren.
He Vievke toch*;. Neem dan maar van mij een virtuele  (en denk desnoods maar dat ie sterker is) En hoe was je vakantie, lekker bruin geworden
quote:He Vievke toch*;. Neem dan maar van mij een virtuele  (en denk desnoods maar dat ie sterker is) En hoe was je vakantie, lekker bruin gewordenHet was geweldig! We waren er om 15.55 uur en om 20.30 uur waren we weer thuis. :D
Hallo Angel,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn postings in het vissticks en lekkerbekjes topic te verwijderen?

In mijn blinde woede kon ik me niet beheersen ;)

Thanx! :R
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven