3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Josje gecondoleerd.
Moos nogmaals fijne vakantie.
Verder iedereen een mooie dag gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Moos fijne vakantie! Fijn dat je koffer dicht is!



Josje gecondoleerd. Altijd lastig dit soort dingen maar toch vind ik het fijn dat ze een leuke laatste avond heeft gehad.



Ik ga zo naar de markt. Al veels te lang niet gedaan. Heb er echt zin in. Lekker slenteren met vriendin, kopje koffie, dingetjes kopen.



Fijne dag allen!
Alle reacties Link kopieren
josje gecondoleerd



Moos fijne vakantie.



Pop is nog niet gesignaleerd dat is een goed teken



Chooc have fun



de rest mooie dag gewenst
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg.. zo zit je in het zonnetje... en zo giet het weer..... stom gedoe!



Maar wel lekker gesport!



Dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
gecondoleerd jos





*gaat snel weer verder werken...*
Is iedereen aan het werk, slapen ,op vakantie ?

bijna 4 uur niemand aanwezig
Ik ben net klaar met werken op weg naar ddh
Josje gecondoleerd
Ik ga wat eten en dan tv kijken
Ibi sorry Ik zie nu pas je bericht
Alle reacties Link kopieren
allemaal.



Jos gecondoleert. 82 is idd een prachtige leeftijd, maar wanneer het onverwacht is, is het toch even schrikken.



Mocy: Be je helemaal vergeten een fijne vakantie te wensen Fijne vakantie dus!



en de rest: Haaai
Alle reacties Link kopieren
ik ga even wat eten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo lekker zalm met tagiatelle eten (en groen spul)
Alle reacties Link kopieren
ik heb al gegeten.




Ik ga spinazie koken! En eieren! En aardappels! En karbonaadjes! En jus!



Pffff als ik het typ word ik al moe!!
Alle reacties Link kopieren
hai Bi, karbonaadjes is lekkerder om te bakken hoor! Gekookte karbonaadjes lijkt me niks
Alle reacties Link kopieren
Eten was lekker! Smakelijk voor wie nog gaat eten!

Enne Bi, succes met al die pannen!
Josje gecondoleerd meis!!



Friezzzz... bijdehanTje!! Karbonaadjes bak ik. Bianco gaat nu beginnen met het eten, en ik maak het af want hij moet weer even weg.



Vanavond komen zn dartmaatjes hier oefenen met darten... zooo geen zin in, ze zijn zo druk!
Alle reacties Link kopieren
goedeavond, wat is het stilletjes hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
He Roos, roep es wat dan!
Alle reacties Link kopieren
BOE!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:04:

BOE! Daar krijg ik een JM deja-vu van!!
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic allemaal (al ben ik na 20 pagina's waarschijnlijk wel mosterd).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven