Terug van weg geweest
dinsdag 31 augustus 2010 om 13:40
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:00
En inhoudelijk:
Ik ben vier jaar weg geweest ( of drie, ik weet het niet meer, een flinke poos iig) en ehm het voelt alsof ik nooit weg ben geweest
Kun je uiteraard op twee manieren invullen
Heb een hoop mensen van een voetstuk zien lazeren, en een hoop mensen op een voetstuk zien klimmen
Same old same old, en things will never change.
Ik ben vier jaar weg geweest ( of drie, ik weet het niet meer, een flinke poos iig) en ehm het voelt alsof ik nooit weg ben geweest
Kun je uiteraard op twee manieren invullen
Heb een hoop mensen van een voetstuk zien lazeren, en een hoop mensen op een voetstuk zien klimmen
Same old same old, en things will never change.
dinsdag 31 augustus 2010 om 19:27
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 15:33:
[...]
Verder kan ik mij ook voorstellen dat ik op een bepaalde manier reageer op forummers, terwijl je dat niet doet als je hier voor het eerst bent.
Gut, bang om te kakken gezet te worden dus?
Sorry, maar ik begrijp hier echt helemaal niks van. Jij wil het populairste meisje van de klas zijn zonder dat je de zak van je kop trekt? Of je wil ongezouten je mening kunnen ventileren? Het is een openbaar forum dus je doet maar.
Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen...
[...]
Verder kan ik mij ook voorstellen dat ik op een bepaalde manier reageer op forummers, terwijl je dat niet doet als je hier voor het eerst bent.
Gut, bang om te kakken gezet te worden dus?
Sorry, maar ik begrijp hier echt helemaal niks van. Jij wil het populairste meisje van de klas zijn zonder dat je de zak van je kop trekt? Of je wil ongezouten je mening kunnen ventileren? Het is een openbaar forum dus je doet maar.
Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen...
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:00
quote:Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:
[...]
Gut, bang om te kakken gezet te worden dus?
Sorry, maar ik begrijp hier echt helemaal niks van. Jij wil het populairste meisje van de klas zijn zonder dat je de zak van je kop trekt? Of je wil ongezouten je mening kunnen ventileren? Het is een openbaar forum dus je doet maar zou ik zeggen
Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... Ik heb met mijn vorige nick gewoon teveel dingen gezegd waardoor ik te herkenbaar was voor mijn omgeving. En daar was ik niet altijd blij mee. Vandaar dat ik nu met een andere nick kom en echt anoniem wil blijven.
[...]
Gut, bang om te kakken gezet te worden dus?
Sorry, maar ik begrijp hier echt helemaal niks van. Jij wil het populairste meisje van de klas zijn zonder dat je de zak van je kop trekt? Of je wil ongezouten je mening kunnen ventileren? Het is een openbaar forum dus je doet maar zou ik zeggen
Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... Ik heb met mijn vorige nick gewoon teveel dingen gezegd waardoor ik te herkenbaar was voor mijn omgeving. En daar was ik niet altijd blij mee. Vandaar dat ik nu met een andere nick kom en echt anoniem wil blijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:05
quote:dangeensuus schreef op 31 augustus 2010 @ 17:00:
En inhoudelijk:
Ik ben vier jaar weg geweest ( of drie, ik weet het niet meer, een flinke poos iig) en ehm het voelt alsof ik nooit weg ben geweest
Kun je uiteraard op twee manieren invullen
Heb een hoop mensen van een voetstuk zien lazeren, en een hoop mensen op een voetstuk zien klimmen
Same old same old, en things will never change.Daar ben ik inmiddels alweer achter. Boze mensen, aardige mensen, neutrale mensen, inderdaad: same old same old, en things will never change
En inhoudelijk:
Ik ben vier jaar weg geweest ( of drie, ik weet het niet meer, een flinke poos iig) en ehm het voelt alsof ik nooit weg ben geweest
Kun je uiteraard op twee manieren invullen
Heb een hoop mensen van een voetstuk zien lazeren, en een hoop mensen op een voetstuk zien klimmen
Same old same old, en things will never change.Daar ben ik inmiddels alweer achter. Boze mensen, aardige mensen, neutrale mensen, inderdaad: same old same old, en things will never change
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:06
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 20:00:
[...]
Ik heb met mijn vorige nick gewoon teveel dingen gezegd waardoor ik te herkenbaar was voor mijn omgeving. En daar was ik niet altijd blij mee. Vandaar dat ik nu met een andere nick kom en echt anoniem wil blijven.
Dat snap ik echt wel. Maar waarom moeten wij weten dat jij hier "vroeger" ook rondhing? Je kan toch gewoon als newbee reageren? Of vind je dan dat je niet serieus genoeg genomen wordt?
Het is simpel: als jij in je reacties wil beroepen op je vorige forumleven dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat degene waarmee je op dat moment in gesprek bent ook weet waar je het over hebt.
[...]
Ik heb met mijn vorige nick gewoon teveel dingen gezegd waardoor ik te herkenbaar was voor mijn omgeving. En daar was ik niet altijd blij mee. Vandaar dat ik nu met een andere nick kom en echt anoniem wil blijven.
Dat snap ik echt wel. Maar waarom moeten wij weten dat jij hier "vroeger" ook rondhing? Je kan toch gewoon als newbee reageren? Of vind je dan dat je niet serieus genoeg genomen wordt?
Het is simpel: als jij in je reacties wil beroepen op je vorige forumleven dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat degene waarmee je op dat moment in gesprek bent ook weet waar je het over hebt.
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:12
quote:Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:06:
[...]
Dat snap ik echt wel. Maar waarom moeten wij weten dat jij hier "vroeger" ook rondhing? Je kan toch gewoon als newbee reageren? Of vind je dan dat je niet serieus genoeg genomen wordt?
Het is simpel: als jij in je reacties wil beroepen op je vorige forumleven dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat degene waarmee je op dat moment in gesprek bent ook weet waar je het over hebt.Als je alles even leest dan hoef ik niet in herhalingen te vallen.
[...]
Dat snap ik echt wel. Maar waarom moeten wij weten dat jij hier "vroeger" ook rondhing? Je kan toch gewoon als newbee reageren? Of vind je dan dat je niet serieus genoeg genomen wordt?
Het is simpel: als jij in je reacties wil beroepen op je vorige forumleven dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat degene waarmee je op dat moment in gesprek bent ook weet waar je het over hebt.Als je alles even leest dan hoef ik niet in herhalingen te vallen.
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:32
Meid, welkom terug, schrijf gewoon mee, degenen van wie jij vindt dat ze moeten weten dat je niet nieuw bent maar oud, die vertel je dat gewoon, en verder zou ik hier ook geen topic over openen.
En die vraag in je OP, over wie er ook wel eens weg zijn geweest, denken over weg gaan, weer terugkomen, en waarom? Die ga ik beantwoorden met wat ik jou hier steeds zie zeggen; Een bijlezen. Want ook wij zijn op een gegeven moment klaar met in herhaling vallen.
Have fun hier, verder
En die vraag in je OP, over wie er ook wel eens weg zijn geweest, denken over weg gaan, weer terugkomen, en waarom? Die ga ik beantwoorden met wat ik jou hier steeds zie zeggen; Een bijlezen. Want ook wij zijn op een gegeven moment klaar met in herhaling vallen.
Have fun hier, verder
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:56
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 20:11:
[quote]Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:
[...]
Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... 8-P[/quote]
Ook best Nous, zolang ze maar uit mijn buurt blijft
Een beetje tegenstrijdig dit.Nee hoor. Je kan best plezier hebben zonder mij. Echt, het is mogelijk!
[quote]Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:
[...]
Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... 8-P[/quote]
Ook best Nous, zolang ze maar uit mijn buurt blijft
Een beetje tegenstrijdig dit.Nee hoor. Je kan best plezier hebben zonder mij. Echt, het is mogelijk!
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:56
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 20:11:
[quote]Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:
[...]
Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... 8-P[/quote]
Ook best Nous, zolang ze maar uit mijn buurt blijft
Een beetje tegenstrijdig dit.Nee hoor. Je kan best plezier hebben zonder mij. Echt, het is mogelijk!
[quote]Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:
[...]
Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... 8-P[/quote]
Ook best Nous, zolang ze maar uit mijn buurt blijft
Een beetje tegenstrijdig dit.Nee hoor. Je kan best plezier hebben zonder mij. Echt, het is mogelijk!