Terug van weg geweest

31-08-2010 13:40 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.

Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.

Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.

Ik hoor het graag.



Groetjes,

Isay
Alle reacties Link kopieren
quote:Waldorf114 schreef op 31 augustus 2010 @ 16:13:

Het sarcasme, wat niet altijd te lezen is vanaf een scherm, kan er wel voor zorgen dat sommige op hun achterpoten gaan staan of dat dat voor anderen een startsein is om wel idioot te gaan reageren.



Het sarcasme zorgt er juist voor de vrolijke noot



Anyway, volgens mij wil to ook niet dat iedereen gaat gokken wie ze is. Op de op maak ik alleen op dat ze haar terugkeer meldt en vraagt naar anderen die hetzelfde hebben gedaan. En ik heb nog niemand daar echt antwoord op zien geven. (muv fleurtje)Je vat het te letterlijk op, ik geef daar ook geen antwoord op terwijl iedereen het allang weet.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen, sorry, de forummers die voor mij belangrijk zijn.
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 15:27:

[...]





Wat is de knopjesgate?

Ghè..... en jij denkt dat we je alle smeuïge rellen van het afgelopen jaar nu gaan vertellen? Mooi niet! Je gaat maar lekker zelf lezen.

Succes ermee en tot volgend jaar!

quote:Hoefijzer schreef op 31 augustus 2010 @ 16:19:

Iedereen, sorry, de forummers die voor mij belangrijk zijn.







Het spat van het scherm.
Sterkte dan maar! Of succes ermee, wat je wilt. ::)
Alle reacties Link kopieren
Met wat Julus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 31 augustus 2010 @ 16:21:

[...]









Het spat van het scherm. Tsja, daar heb ik jaren training in gehad, keiharde discipine heb je nodig!
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt zoooo moe van al die mensen die weggaan, dat met veel tromgeroffel melden en dan vervolgens met nog meer tromgeroffel terugkomen.



Get a life.
Oh en mogen wij elkaar, dat jij weet? In dat geval kan ik vele forummers wegstrepen
quote:Hoefijzer schreef op 31 augustus 2010 @ 16:23:

Met wat Julus?Met het hier weer zijn, met lezen en met posten
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 16:20:

[...]



Ghè..... en jij denkt dat we je alle smeuïge rellen van het afgelopen jaar nu gaan vertellen? Mooi niet! Je gaat maar lekker zelf lezen.

Succes ermee en tot volgend jaar!

Nee, maar deze werd genoemd
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 16:20:

[...]



Ghè..... en jij denkt dat we je alle smeuïge rellen van het afgelopen jaar nu gaan vertellen? Mooi niet! Je gaat maar lekker zelf lezen.

Succes ermee en tot volgend jaar!

Heel geestig FF.
Valt dit eigenlijk niet onder forumvervuiling? Al die forummers die weggaan en terugkomen onder nieuwe nick..dan lijkt het net alsof er een boel nieuwe forummers bij zijn gekomen, wat niet zo is.
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 16:26:

[...]





Nee, maar deze werd genoemd

Er zijn vele, vele 'betere' geweest het afgelopen jaar.



Ik zit maar een beetje te dollen hoor. Welkom terug en veel plezier maar weer hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 31 augustus 2010 @ 16:25:





Get a life.En dat zegt iemand die 47 pagina's forummen op haar naam heeft staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 16:26:

[...]





Met het hier weer zijn, met lezen en met posten Ooooooooooh
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 16:29:

[...]



Er zijn vele, vele 'betere' geweest het afgelopen jaar.



Ik zit maar een beetje te dollen hoor. Welkom terug en veel plezier maar weer hier.En bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 16:30:

[...]





En dat zegt iemand die 47 pagina's forummen op haar naam heeft staan



En daarbij ben ik prima in staat een leven te hebben. Knap hè?



Welkom terug, trouwens. En ga nou maar gewoon lekker forummen in plaats van op je trommeltje te roffelen.
Waarmee ik niet zeg dat jij vuil van het forum bent hoor, misschien val ik daar ook wel onder
Missien wat Isay zelf een relnicht, een opruier? Het begint alweer lekker en mensen veranderen echt niet in 1 jaar tijd hoor!



Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 31 augustus 2010 @ 16:31:

[...]





En daarbij ben ik prima in staat een leven te hebben. Knap hè?



Welkom terug, trouwens. En ga nou maar gewoon lekker forummen in plaats van op je trommeltje te roffelen.Bedankt en ik heb geen trommeltje
Noteert; ze heeft geen trommeltje. Wie is het dan toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 16:33:

Missien wat Isay zelf een relnicht, een opruier? Het begint alweer lekker en mensen veranderen echt niet in 1 jaar tijd hoor!



Nee hoor, dat was ik zeker niet
Okay ik ben gerustgesteld.
quote:Hoefijzer schreef op 31 augustus 2010 @ 16:16:

[...]





Ik denk dat het Festen isin dat geval:





en

Holy shit dat was niet de bedoeling! er stond ineens een heel ranzig plaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven