Terug van weg geweest
dinsdag 31 augustus 2010 om 13:40
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:18
quote:Waldorf114 schreef op 31 augustus 2010 @ 16:13:
Het sarcasme, wat niet altijd te lezen is vanaf een scherm, kan er wel voor zorgen dat sommige op hun achterpoten gaan staan of dat dat voor anderen een startsein is om wel idioot te gaan reageren.
Het sarcasme zorgt er juist voor de vrolijke noot
Anyway, volgens mij wil to ook niet dat iedereen gaat gokken wie ze is. Op de op maak ik alleen op dat ze haar terugkeer meldt en vraagt naar anderen die hetzelfde hebben gedaan. En ik heb nog niemand daar echt antwoord op zien geven. (muv fleurtje)Je vat het te letterlijk op, ik geef daar ook geen antwoord op terwijl iedereen het allang weet.
Het sarcasme, wat niet altijd te lezen is vanaf een scherm, kan er wel voor zorgen dat sommige op hun achterpoten gaan staan of dat dat voor anderen een startsein is om wel idioot te gaan reageren.
Het sarcasme zorgt er juist voor de vrolijke noot
Anyway, volgens mij wil to ook niet dat iedereen gaat gokken wie ze is. Op de op maak ik alleen op dat ze haar terugkeer meldt en vraagt naar anderen die hetzelfde hebben gedaan. En ik heb nog niemand daar echt antwoord op zien geven. (muv fleurtje)Je vat het te letterlijk op, ik geef daar ook geen antwoord op terwijl iedereen het allang weet.
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:26
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:26
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:31
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:34