Ik schijn al op mijn vierde geroepen te hebben dat ik juf wilde worden. En nu sta ik inderdaad voor de klas!
Anoniem_107547
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:40
Eerst juf. Later stewardess. 't Is secretaresse geworden.
Anoniem_62945
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:40
advocaat. Niet geworden. Sukkel.
Anoniem_54027
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:41
Dierenarts. Niet geworden.
Op de middelbare school wilde ik 'iets met schrijven' en ging na Havo HBO Nederlands doen. Moesten alle stages verplicht in het onderwijs/voor de klas gelopen worden. En dat wilde ik dus net niet worden; lerares.
Ik heb van jongsaf aan geroepen dat ik juf wilde worden en ben destijds ook vol goede moed aan de lerarenopleiding begonnen. Ik werk nu als management assistente.
zuster en moeder wilde ik worden, en dat is gelukt
Anoniem_70227
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:47
als kind of als puber?
als kind vond ik vanalles wel leuk, boerin bijv. maar ook piloot
sinds ik ging paardrijden op mijn 12e wilde ik iets met paarden gaan doen en ben nog 1,5 jaar in die richting bezig geweest met 'n opleiding en stage tot ik er achter kwam dat ik er niet mijn beroep van wilde maken, maar 't als hobby wilde houden
ben uiteindelijk grafische vormgeving en fotografie gaan doen, creatief was ik ook al als kind en dat had ook mijn interesse en daar ben ik tenslotte ook mee gaan werken
Leuk om te lezen dat sommige mensen inderdaad geworden zijn wat ze als kind al wilden. En anderen juist helemaal niet (zoals ikzelf). Hoewel, ik wilde vroeger een boek schrijven en dat kan nog steeds.