3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:58:

Ben ook blij om jou even ten zien Pop... en te horen dat het best goed gaat (zolang Popman maar blijft lullen tegen je)



Nu weet je eens hoe Floor en ik het hebben met WerBer en Bianco... die lullen altijd zo veel!!
Alle reacties Link kopieren
Pop, we zijn trots op je, blij te horen dat je het naar je zin hebt!!!!!!!!!!!!
quote:friezinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 20:57:

[...]







Ja ben weer goed bijgeslapen, vandaar!Ja ik vond je een stuk aangenamer gezelschap toen het stormde en regende 's nachts.... zucht....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:00:

[...]



Ja ik vond je een stuk aangenamer gezelschap toen het stormde en regende 's nachts.... zucht.... Nou ja zeg!
Sgaap... wijffie... time's up!!



Alle reacties Link kopieren
Daag sgaapie, oant moarn!
Alle reacties Link kopieren
thanx girls , sgaapie has left the building
Alle reacties Link kopieren
daag trage Limbo!
Het is herrie hier in huis
En laat ik je niet op de boerderie zien Sgaap!! Dan zwaait er wat!





Pop... was je nog dingen vergeten mee te nemen of had je alles??
Alle reacties Link kopieren
What's Up Bianca?
Alle reacties Link kopieren
Lieverds: ik ga weer terug wandelen, tis best een behoorlijke klim terug!



T was fijn weer even "thuis" te zijn!



Tot vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
En ik was vanmorgen heel blij met bericht over belastingverlaging van werkuren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:09:

En laat ik je niet op de boerderie zien Sgaap!! Dan zwaait er wat!





Pop... was je nog dingen vergeten mee te nemen of had je alles??Ik ben mijn jas vergeten.... stom he!
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag?? Morgen weer melden ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:10:

Vrijdag?? Morgen weer melden ja! ik verzin wel weer een smoesje
Alle reacties Link kopieren
Tot vrijdag lieve Pop!! Geniet er nog van meis
Alle reacties Link kopieren




Ah vooruit, moest nog even 1 keer zwaaien....



Haai Appel!
Alle reacties Link kopieren
Heuj Appel!
quote:friezinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:10:

En ik was vanmorgen heel blij met bericht over belastingverlaging van werkuren!

Wij ook Friezzz



Zou er een badkamer-verbouwings-explosie komen in Nederland???
quote:poppedotje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:13:





Ah vooruit, moest nog even 1 keer zwaaien....



Haai Appel!

Heintje!!





Haaaai Apppel... hoe is het vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Hee Pop! Fijn je even te zien hier!!!
Alle reacties Link kopieren
Gaat wel oke vandaag Bi! Lief dat je het vraagt!



En hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:13:

[...]



Wij ook Friezzz



Zou er een badkamer-verbouwings-explosie komen in Nederland???Heb jij mijn tekening nog van badkamer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven