Ben ik echt zo'n viezerik?

31-08-2010 17:03 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kwam er een klasgenootje bij mij thuis. Ik leidde haar rond, en op de slaapkamer aangekomen waar mijn kat op bed lag te slapen, keek ze me verschrikt aan.

"Iehh laat jij jouw kat op bed slapen, wat ben jij een viezerik! Dat vind ik nou echt heel ranzig!"

Eh.. tsja.. mijn kat slaapt wel eens op mijn bed ja, ook op de bank of op het kleed of op zijn kussen.

Ik vind dat niet vies... Er zitten toch wel overal kattenharen...

Zijn er nog meer mensen die dit doen, of ben ik echt zo'n viezerik?
Trouwens, ik vind het wel raar dat de klasgenoot van TO zo heftig reageert. Ik zou daar veel moeite mee hebben - niet dat ik aan mezelf zou twijfelen, maar ik zou wat giftig worden. Ik zou zeggen: Mijn kat is niet vies! Je oksels... die zijn vies. En nu m'n kamer uit
quote:Slofje schreef op 31 augustus 2010 @ 19:15:

[...]

Irritant?????? Dat is toch lief??Niet als ik wil slapen , overdag vind ik het wel lief, ja, even neusje neusje. Schijnt ook een begroeting te zijn voor een kat.
quote:AlettaJacobs schreef op 31 augustus 2010 @ 17:12:

Wat onfatsoenlijk van dat meisje dat ze haar oordelende mening er zo uitblaatte. Als je ergens te gast bent, hoor je je beleefd te gedragen - een vaardigheid die zij blijkbaar nog niet beheerst.Zeg dat wel. Wat onfatsoenlijk van haar!
quote:Lizzl schreef op 31 augustus 2010 @ 19:32:

[...]

Het is idd waar dat mensenspeeksel meer bacterieën bevat dan hondenspeeksel, maar mijn vriend likt zijn aars niet, dus zoen ik toch echt liever met hem dan dat ik me in m'n gezicht laat likken door een hond , volgens mij moeten er genoeg verhalen op de sekspijler staan hierover? (ja zonder de hond )
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:vrijeflierefluiter schreef op 31 augustus 2010 @ 18:48:

[...]

Is toch een beetje raar dat het geen vlode is.

Bij maaien is het nl. wél made... maaien is het gras maaien, maden zijn ongedierte
Nou ja, zolang die klasgenoot niet bij jou in bed hoeft...

Hier slapen de katten ook in bed. Zijn allemaal binnenkatten, maar die van mijn vriend (buitenkatten) komen ook in bed. Vind dat iets minder als ze kletsnat in bed komen liggen.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
quote:Rary schreef op 31 augustus 2010 @ 19:30:

Volgens mij is een zwetende en lichtelijke behaarde man in bed viezer dan een kat. Heb je ooit wel eens van die stinkende gele zweetvlekken in je bed gezien?

Mijn katten slapen ook bij me op bed en soms onder de dekens. Lekker warm spinnend kruikje! En tja, soms levert dat weleens een zanderig pootje op je kussen op, en haren in je bed. Maar dan verschoon ik het maar wat vaker, en goed voor de weerstand!

Snap ook wel dat niet iedereen het prettig vindt, ieder zijn ding, maar ik ben al jaren hartstikke gezond ondanks al die beesten/haren/modder in mijn nest
quote:Droomz schreef op 31 augustus 2010 @ 20:13:

Zijn allemaal binnenkatten, maar die van mijn vriend (buitenkatten) komen ook in bed. Vind dat iets minder als ze kletsnat in bed komen liggen.

Ja, da's inderdaad minder! haha!

Hier komen ze ook altijd duidelijk voetjes warmen: Met hun ijskoude pootjes tegen je buik aan liggen tot ze warm zijn, en dan weer boven de dekens verder slapen... Katten weten wel wat lekker is
Ik heb ook 2 katten, 1 slaapt bij mij op bed (liefst tegen mij aan zodat ik zijn buik kan kriebelen), de ander in de vensterbank naast mijn bed.

Degene die op bed ligt neemt zijn speeltje altijd mee, zo'n oranje Beessie van de Appie. Soms vergeet hij die wel eens en dan schiet hij wakker en rent naar beneden om beessie alsnog op te halen.

En ja, ik onthaar mijn bed met de stofzuiger en zo'n kledingroller van de H&M.
Bij mij mag de hond ook op bed. Ik heb een klein kortharige mopshond kruisinkje en ik vind het reuze gezellig. In mijn huis maak ik de regels(en af en toe heeft EssentialVriend er ook nog wat over te zeggen) en het is niet aan een ander om daar commentaar op te leveren,

Net zoals ik het fatsoen heb om geen op en aanmerkingen te maken als ik bij een ander te gast ben.
I choose happy!
quote:Mozzarella schreef op 31 augustus 2010 @ 20:19:

[...]

Hier komen ze ook altijd duidelijk voetjes warmen: Met hun ijskoude pootjes tegen je buik aan liggen tot ze warm zijn, en dan weer boven de dekens verder slapen... Katten weten wel wat lekker is Hahahah, nee ik heb gelukkig EN binnenkatten en die op bed ligt wil er niet onder. Gewoon boven de deken lepeltje lepeltje. En dan heel zachtjes in de ochtend een pootje op je gezicht leggen dat hij geknuffeld wil worden. Of als ik het niet voel dan jumpt hij op mijn borst en gaat aan mijn gezicht/mond snuffelen en dan ben je wel wakker. Die jump is pijnlijk en zo dicht bij mijn neus krijg ik niesbuien van omdat ik allergisch voor katten ben.
Hier slaapt ook de hele reut op bed. Mijn hondje slaapt altijd tussen de kussens in op een handdoekje en de katten bij het voeteneinde op een plaid.

Heb er geen problemen mee en vriend ook niet.

Dat mijn nichtje soms haar ijsje wil delen met ons hondje gaat mij dan wel weer wat te ver (jij een likje.. ik een likje..jij een likje) :D
quote:anjapanja schreef op 31 augustus 2010 @ 17:03:

Eh.. tsja.. mijn kat slaapt wel eens op mijn bed ja, ook op de bank of op het kleed of op zijn kussen.

Zijn er nog meer mensen die dit doen, of ben ik echt zo'n viezerik?Ik weet niet wat ik onsmakelijker vind eerlijk gezegd.
quote:Mozzarella schreef op 31 augustus 2010 @ 20:19:

[...]

Hier komen ze ook altijd duidelijk voetjes warmen: Met hun ijskoude pootjes tegen je buik aan liggen tot ze warm zijn, en dan weer boven de dekens verder slapen... Katten weten wel wat lekker is

Ze gaan meestal bij mijn vriend liggen haha, dus ik heb er eigenlijk nooit last van als ze nat binnenkomen. Gelukkig komen ze niet vaak kletsnat binnen

Op mijn bed slapen trouwens bijna nooit katten, omdat ik een hamster heb en de deur voor de hamster dicht is als ik er niet ben/slaap. Soms wel om 5 uur 's ochtends een kat voor de deur die hartverscheurend mauwt
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Hier overigens een briljant cartoon filmpje van Simon's cat. Een kat die bij hem in bed ligt en dan allerlei herkenbare dingen doet. Alle cartoons van Simon's cat zijn overigens erg leuk!!
quote:Nammma schreef op 31 augustus 2010 @ 19:29:

Ik had vroeger buren (kinderloos), die hun twee poedeltjes als kinderen behandelden: Ze zaten bij hen aan tafel (met hun eigen bak eten te slubberen), ze sliepen bij hen in bed...Ik vind dat je dieren als dieren moet behandelen, en dieren slapen niet in een bed.

Je moet niets, zolang je het welzijn van het dier maar niet aantast.

als die poedeltjes verder hond kunnen zijn, d.w.z. de dingen kunnen doen waar honden zoveel behoefte aan hebben (beweging, spelen etc.), dan is er niets aan de hand en moeten die mensen dat geheel zelf weten.
Ik heb vier katten en die liggen heerlijk bij me op bed.

Zelfs heb ik er eentje die op mijn kussen ligt en graag toegedekt wil worden met het dekbed.

Zalig die warme beestjes tegen je aan.

Ik en de katten zullen het missen als het niet meer zou mogen.

Geniet er dus maar lekker van ...

Dat doen wij ook.
quote:zusenzoo schreef op 31 augustus 2010 @ 18:51:

Mijn vriend stopt zijn ballen niet in mijn mond als ik slaap hoor, als ie ze wil houden althans.Daar uit maak ik op dat ie ze dus wel in je mond stopt als je niet slaapt. Snap ik het probleem dus niet tussen de haarbal en de ballen met haar
quote:anjapanja schreef op 31 augustus 2010 @ 17:03:

Vandaag kwam er een klasgenootje bij mij thuis. Ik leidde haar rond, en op de slaapkamer aangekomen waar mijn kat op bed lag te slapen, keek ze me verschrikt aan.

"Iehh laat jij jouw kat op bed slapen, wat ben jij een viezerik! Dat vind ik nou echt heel ranzig!"

Zijn er nog meer mensen die dit doen, of ben ik echt zo'n viezerik?Zitten dus ook geen haren op haar poes
OHHHHHH HAHAHAHAH -GAAP- wat ben je quasi grappig vrijeflierefluiter.

Voor die mij niet kennen bedoelde -NOT- .
Jeee, Flierefluiter, ga je lekker?

* Gaap...*
quote:Nastik schreef op 31 augustus 2010 @ 21:24:

Jeee, Flierefluiter, ga je lekker?

* Gaap...*Ja hoor, denk dat hij snel op weg is naar een waarschuwing.
Hahaha ik heb ontzettend gelachen om de foto van slofje!

Katten op bed zijn heerlijk. 's Nachts liever niet, want dan springt er om de minuut wel een op m'n hoofd. Als ik lekker lig te luieren vind ik het fantastisch. Niks gezelligers dan gepuuurrrrt, gesnor en pootjes die om en om in je vel prikken.

Dat meisje moet niet zo zeuren. Zolang je de boel een beetje schoon houdt is er niets aan de hand. Wie weet slaapt zij wel drie weken onder hetzelfde dekbed, da's pas vies!
Ik vind het ontzettend ranzig. Maar goed, zolang ik niet bij jou hoef te slapen/op de bank hoef te zitten/eten of weet ik veel wat, heb ik er geen problemen mee
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 21:26:

[...]

Ja hoor, denk dat hij snel op weg is naar een waarschuwing.Die gehaktballen in jou credo...toch wel zonder hoop ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven