3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!

Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!

Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed

Have fun!

ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Gravinnetje dat is moeilijk om te zien he... maar dat is wel heel erg opa- en oma-eigen. En fijn dat je inziet dat het voor MiniGravin belangrijk is. Wel vervelend dat je broer dat niet ziet!
Die Egel.... attent als altijd!

Tjeetjemineetje wat heb ik het druk zeg!

Zucht al dat gezwaai en gehug en jaloerse gedoe aandacht geven hiero.

Stelletje aandachtvragers zijn jullie hier, ik heb ook nog kindereneen leven hoor!

*was ff weg omdat zoon huilend kwam vertellen dat hij écht niet kon slapen en zo'n raar gevoel had in zijn buik.*
Lastig hoor Gravin. Misschien proberen je ouders in te halen waar ze vroeger de plank hebben misgeslagen.

Ik kan me voorstellen dat dat bij je broer een beetje zuur valt, maar trek je dat niet persoonlijk aan.

Wat voor problemen heeft minigravin op school?
Wat school betreft. Ik stond gisteren op het punt om ontslag te nemen. Ze moet op maandag en dinsdag naar de voor- en naschoolse opvang. Gisteren dus voor het eerst. Ze werd hysterisch. Leidster probeerde haar te troosten (ik was snel weg gegaan) en op de gang hoor ik haar schreeuwen: Laat me los, laat me los. Het was een hele lange werkdag.

Voordat ze naar bed ging was ze zo verdrietig en moest ze zo huilen. Het brak mijn hart.

Vandaag ging wel supergoed. Ik hoop dat we deze week nu verder goed doorkomen, ik ben de rest van de week vrij (werk normaal ook op donderdag en dan is Graaf thuis maar hij moet nu weg donderdag dus heb ik vrij genomen) dus dat scheelt. Als we deze week doorkomen dan hebben we de grootste hobbel gehad denk ik.
agos arme Egelzoon enne bedankt voor je lieve posting

Graafje

Spukie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja ehh...Egeltje... zoonlief heeft vandaag genoeg aandacht gehad... nu zijn wij aan de beurt hoor!!
Moest Roos nog even wat laten lezen, vandaar Bi

Maar goeieavond Bi en alle andere PlusserTs.

Graaf, het is lastig, ouders. Breken is heftig en als het jou meer pijn dan goed doet, dan is het wellicht niet de juiste beslissing. Daarbij mag jij je eigen besluiten nemen, als Broer breekt, hoef jij dat nog niet te doen. Volg je gevoel en bedenk ook alternatieven, minder frequent contact, koetjes kalfjes contact om wille van minigravin, het uitvechten met je ouders, het alleen zeggen 'pa dit en dat en zus en zo valt me op en dat vind ik soms best lastig' en zo zijn er vast nog allerlei andere mogelijkheden om een voor JOU werkbare modus te vinden. Sterkte meid, dat is niet eenvoudig.
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 21:49:

Die Egel.... attent als altijd!

rotmeid

Deze hobbel kom je zeker over hoor Gravinnetje!! Maar dat het heel zeer doet als je haar zo hoort schreeuwen dat begrijp ik. Hoe lang duurt dat? Heeft ze het de rest van de dag dan wel naar haar zin?

Misschien kun je na een half uurtje even bellen om van de leidster(s) te horen hoe het gaat?
Graaf wat lastig. Sterkte.
Dat zeg je mooi Spuuk! Helemaal eensch!
Het is ook lastig om zo'n kleintje weg te brengen Graaf, maar het is niet anders. Ik leef in de overtuiging dat kinderen van een na-schoolse opvang doorgaans niet slechter worden.

Ze worden er weerbaar en zelfstandig van.

Dat maakt het voor jou als moeder niet makkelijker natuurlijk!

Ben erg zenuwachtig voor gesprek van morgen. Het gaat nu best goed en morgen worden we weer in de realiteit geslingerd en aan de ene kant wil ik alles horen en andere kant wil ik mijn vingers in de oren steken en hard gaan zingen om maar vooral niets te horen.
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:51:

Ja ehh...Egeltje... zoonlief heeft vandaag genoeg aandacht gehad... nu zijn wij aan de beurt hoor!!

Was dat maar waar, oudste en jongste eisten veel aandacht vandaag, egel werkt meer uren tegenwordig en hij (je weet wel de middelste met diagnose) heeft pas in bed tijd om te bedenken dat hij nog iets nodig heeft.

Maar je hebt een punt, de avond is mama tijd!
Pfff.... lastig Ibi. Jullie krijgen morgen de uitslag van de punctie toch?
Mijn ouders hebben heel erg de plank misgeslagen, dat valt niet meer goed te maken. Hoeft ook niet meer wat mij betreft, ik ben er klaar mee. Ze hebben me kapot gemaakt en ik heb mezelf bij elkaar geraapt. Het is klaar.

Het gesprek met mijn broer was op zich wel heel goed hoor maar ik voel me nu wel kut. Ik had zo graag een neefje of nichtje gehad, ik vind dat nog steeds een gemis. Ook voor minigravin, ze heeft helemaal geen neefjes of nichtjes. Ze is helemaal alleen in de familie.

Mijn broer gunt het minigravin allemaal wel maar vind dat hij ook "recht" heeft op een stukje van wat zij krijgt. Noem het aandacht? Maar ik krijg dat ook niet, het is alleen maar voor haar.

En ik gun dochter die band ontzettend met opa en oma. Laat ze ze maar leegplukken qua aandacht. Mijn ene oma was een schat maar mijn andere oma heb ik nooit echt gekend. Volgens mijn ouders was ze een vervelend mens en dat is me ingepeperd en ik heb dus nooit enige aandacht aan haar geschonken. Toen ze was overleden, vroeg ik me dus af of ze nou echt zo'n rotmens was. Ze was altijd lief voor me....... Mijn ouders hebben mij dus die band ontnomen. En dat wil ik nooit voor mijn dochter doen. Ze mag nooit weten wat ze mij hebben aangedaan.
Gravinnetje, wat Spuka en floris zeggen dus.

Maar lastig blijft het hoor, dat snap ik.
Graaf lastig hoor. Hopenlijk gaat het van de week ook goed.

Verder heb ik even geen puf om te reageren, allemaal bedankt voor de en . Doet me goed. Weltrusten allemaal en tot morgen. Morgen even een dagje vrij voor mij, even bijtanken.
Hier is de baby ziek. Echt heel sneu. Voor alle partijen trouwens, want vannacht geen oog dicht gedaan en het perspectief voor komende nacht is niet veel beter.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 augustus 2010 @ 21:53:

Graaf wat lastig. Sterkte.Oh griebels, dat bedoel ik nou. Ik zit hier mijn ellende te spuien maar jij gaat een veel groter dal door. Wat een kuttijd voor jou en ik wals er lekker overheen met mijn gezemel dat mijn kind moet huilen als ze naar school moet. Duhuh.
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 21:56:

Pfff.... lastig Ibi. Jullie krijgen morgen de uitslag van de punctie toch?

Nee morgen gesprek met alle ins en outs over de transplantatie. Moet die nog een keer chemo ondergaan? Bestraling? Wanneer? Hoe lang duurt het voordat we weten of het aanslaat? Wat zijn de bijwerkingen? Hoelang duurt het herstel? Hoe groot is de kans dat het aanslaat? Stel het slaat niet aan hoe lang heeft die dan nog?

Alles dus.
Ibi, wat begrijpelijk om je oren dicht te willen doen en hard te gaan zingen.

Ik heb bewondering voor je, je doet het haske goed!
@ Ibi..
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:58:

[...]

Oh griebels, dat bedoel ik nou. Ik zit hier mijn ellende te spuien maar jij gaat een veel groter dal door. Wat een kuttijd voor jou en ik wals er lekker overheen met mijn gezemel dat mijn kind moet huilen als ze naar school moet. Duhuh.He volgens mij staat er nog altijd in de OP leed word niet vergeleken en daar is deze situatie geen uitzondering op. Sterker nog volgens mij wal ik over jouw verhaal heen dus ben ik eigenlijk niet zo netjes bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven