3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:49
Tjeetjemineetje wat heb ik het druk zeg!
Zucht al dat gezwaai en gehug en jaloerse gedoe aandacht geven hiero.
Stelletje aandachtvragers zijn jullie hier, ik heb ook nog kindereneen leven hoor!
*was ff weg omdat zoon huilend kwam vertellen dat hij écht niet kon slapen en zo'n raar gevoel had in zijn buik.*
Zucht al dat gezwaai en gehug en jaloerse gedoe aandacht geven hiero.
Stelletje aandachtvragers zijn jullie hier, ik heb ook nog kindereneen leven hoor!
*was ff weg omdat zoon huilend kwam vertellen dat hij écht niet kon slapen en zo'n raar gevoel had in zijn buik.*
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:51
Wat school betreft. Ik stond gisteren op het punt om ontslag te nemen. Ze moet op maandag en dinsdag naar de voor- en naschoolse opvang. Gisteren dus voor het eerst. Ze werd hysterisch. Leidster probeerde haar te troosten (ik was snel weg gegaan) en op de gang hoor ik haar schreeuwen: Laat me los, laat me los. Het was een hele lange werkdag.
Voordat ze naar bed ging was ze zo verdrietig en moest ze zo huilen. Het brak mijn hart.
Vandaag ging wel supergoed. Ik hoop dat we deze week nu verder goed doorkomen, ik ben de rest van de week vrij (werk normaal ook op donderdag en dan is Graaf thuis maar hij moet nu weg donderdag dus heb ik vrij genomen) dus dat scheelt. Als we deze week doorkomen dan hebben we de grootste hobbel gehad denk ik.
Voordat ze naar bed ging was ze zo verdrietig en moest ze zo huilen. Het brak mijn hart.
Vandaag ging wel supergoed. Ik hoop dat we deze week nu verder goed doorkomen, ik ben de rest van de week vrij (werk normaal ook op donderdag en dan is Graaf thuis maar hij moet nu weg donderdag dus heb ik vrij genomen) dus dat scheelt. Als we deze week doorkomen dan hebben we de grootste hobbel gehad denk ik.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:51
Moest Roos nog even wat laten lezen, vandaar Bi
Maar goeieavond Bi en alle andere PlusserTs.
Graaf, het is lastig, ouders. Breken is heftig en als het jou meer pijn dan goed doet, dan is het wellicht niet de juiste beslissing. Daarbij mag jij je eigen besluiten nemen, als Broer breekt, hoef jij dat nog niet te doen. Volg je gevoel en bedenk ook alternatieven, minder frequent contact, koetjes kalfjes contact om wille van minigravin, het uitvechten met je ouders, het alleen zeggen 'pa dit en dat en zus en zo valt me op en dat vind ik soms best lastig' en zo zijn er vast nog allerlei andere mogelijkheden om een voor JOU werkbare modus te vinden. Sterkte meid, dat is niet eenvoudig.
Maar goeieavond Bi en alle andere PlusserTs.
Graaf, het is lastig, ouders. Breken is heftig en als het jou meer pijn dan goed doet, dan is het wellicht niet de juiste beslissing. Daarbij mag jij je eigen besluiten nemen, als Broer breekt, hoef jij dat nog niet te doen. Volg je gevoel en bedenk ook alternatieven, minder frequent contact, koetjes kalfjes contact om wille van minigravin, het uitvechten met je ouders, het alleen zeggen 'pa dit en dat en zus en zo valt me op en dat vind ik soms best lastig' en zo zijn er vast nog allerlei andere mogelijkheden om een voor JOU werkbare modus te vinden. Sterkte meid, dat is niet eenvoudig.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:53
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:55
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:55
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:51:
Ja ehh...Egeltje... zoonlief heeft vandaag genoeg aandacht gehad... nu zijn wij aan de beurt hoor!!
Was dat maar waar, oudste en jongste eisten veel aandacht vandaag, egel werkt meer uren tegenwordig en hij (je weet wel de middelste met diagnose) heeft pas in bed tijd om te bedenken dat hij nog iets nodig heeft.
Maar je hebt een punt, de avond is mama tijd!
Ja ehh...Egeltje... zoonlief heeft vandaag genoeg aandacht gehad... nu zijn wij aan de beurt hoor!!
Was dat maar waar, oudste en jongste eisten veel aandacht vandaag, egel werkt meer uren tegenwordig en hij (je weet wel de middelste met diagnose) heeft pas in bed tijd om te bedenken dat hij nog iets nodig heeft.
Maar je hebt een punt, de avond is mama tijd!
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:56
Mijn ouders hebben heel erg de plank misgeslagen, dat valt niet meer goed te maken. Hoeft ook niet meer wat mij betreft, ik ben er klaar mee. Ze hebben me kapot gemaakt en ik heb mezelf bij elkaar geraapt. Het is klaar.
Het gesprek met mijn broer was op zich wel heel goed hoor maar ik voel me nu wel kut. Ik had zo graag een neefje of nichtje gehad, ik vind dat nog steeds een gemis. Ook voor minigravin, ze heeft helemaal geen neefjes of nichtjes. Ze is helemaal alleen in de familie.
Mijn broer gunt het minigravin allemaal wel maar vind dat hij ook "recht" heeft op een stukje van wat zij krijgt. Noem het aandacht? Maar ik krijg dat ook niet, het is alleen maar voor haar.
En ik gun dochter die band ontzettend met opa en oma. Laat ze ze maar leegplukken qua aandacht. Mijn ene oma was een schat maar mijn andere oma heb ik nooit echt gekend. Volgens mijn ouders was ze een vervelend mens en dat is me ingepeperd en ik heb dus nooit enige aandacht aan haar geschonken. Toen ze was overleden, vroeg ik me dus af of ze nou echt zo'n rotmens was. Ze was altijd lief voor me....... Mijn ouders hebben mij dus die band ontnomen. En dat wil ik nooit voor mijn dochter doen. Ze mag nooit weten wat ze mij hebben aangedaan.
Het gesprek met mijn broer was op zich wel heel goed hoor maar ik voel me nu wel kut. Ik had zo graag een neefje of nichtje gehad, ik vind dat nog steeds een gemis. Ook voor minigravin, ze heeft helemaal geen neefjes of nichtjes. Ze is helemaal alleen in de familie.
Mijn broer gunt het minigravin allemaal wel maar vind dat hij ook "recht" heeft op een stukje van wat zij krijgt. Noem het aandacht? Maar ik krijg dat ook niet, het is alleen maar voor haar.
En ik gun dochter die band ontzettend met opa en oma. Laat ze ze maar leegplukken qua aandacht. Mijn ene oma was een schat maar mijn andere oma heb ik nooit echt gekend. Volgens mijn ouders was ze een vervelend mens en dat is me ingepeperd en ik heb dus nooit enige aandacht aan haar geschonken. Toen ze was overleden, vroeg ik me dus af of ze nou echt zo'n rotmens was. Ze was altijd lief voor me....... Mijn ouders hebben mij dus die band ontnomen. En dat wil ik nooit voor mijn dochter doen. Ze mag nooit weten wat ze mij hebben aangedaan.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:58
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 augustus 2010 @ 21:53:
Graaf wat lastig. Sterkte.Oh griebels, dat bedoel ik nou. Ik zit hier mijn ellende te spuien maar jij gaat een veel groter dal door. Wat een kuttijd voor jou en ik wals er lekker overheen met mijn gezemel dat mijn kind moet huilen als ze naar school moet. Duhuh.
Graaf wat lastig. Sterkte.Oh griebels, dat bedoel ik nou. Ik zit hier mijn ellende te spuien maar jij gaat een veel groter dal door. Wat een kuttijd voor jou en ik wals er lekker overheen met mijn gezemel dat mijn kind moet huilen als ze naar school moet. Duhuh.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:58
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 21:56:
Pfff.... lastig Ibi. Jullie krijgen morgen de uitslag van de punctie toch?
Nee morgen gesprek met alle ins en outs over de transplantatie. Moet die nog een keer chemo ondergaan? Bestraling? Wanneer? Hoe lang duurt het voordat we weten of het aanslaat? Wat zijn de bijwerkingen? Hoelang duurt het herstel? Hoe groot is de kans dat het aanslaat? Stel het slaat niet aan hoe lang heeft die dan nog?
Alles dus.
Pfff.... lastig Ibi. Jullie krijgen morgen de uitslag van de punctie toch?
Nee morgen gesprek met alle ins en outs over de transplantatie. Moet die nog een keer chemo ondergaan? Bestraling? Wanneer? Hoe lang duurt het voordat we weten of het aanslaat? Wat zijn de bijwerkingen? Hoelang duurt het herstel? Hoe groot is de kans dat het aanslaat? Stel het slaat niet aan hoe lang heeft die dan nog?
Alles dus.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:00
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:58:
[...]
Oh griebels, dat bedoel ik nou. Ik zit hier mijn ellende te spuien maar jij gaat een veel groter dal door. Wat een kuttijd voor jou en ik wals er lekker overheen met mijn gezemel dat mijn kind moet huilen als ze naar school moet. Duhuh.He volgens mij staat er nog altijd in de OP leed word niet vergeleken en daar is deze situatie geen uitzondering op. Sterker nog volgens mij wal ik over jouw verhaal heen dus ben ik eigenlijk niet zo netjes bezig.
[...]
Oh griebels, dat bedoel ik nou. Ik zit hier mijn ellende te spuien maar jij gaat een veel groter dal door. Wat een kuttijd voor jou en ik wals er lekker overheen met mijn gezemel dat mijn kind moet huilen als ze naar school moet. Duhuh.He volgens mij staat er nog altijd in de OP leed word niet vergeleken en daar is deze situatie geen uitzondering op. Sterker nog volgens mij wal ik over jouw verhaal heen dus ben ik eigenlijk niet zo netjes bezig.