3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:36
Jullie zijn allemaal lief. Dank je wel. Het doet me onwijs goed om deze reacties te krijgen. En och, morgen zal het wel weer over zijn dat gevoel. Zal het morgen nog even spuien tegen Graaf en dan ben ik er klaar mee.
Heb broer nog gezegd dat als het hem dwars zit of er iets anders omhoog borrelt, hij me gewoon moet bellen. Hij moet toch ook zijn verhaal kwijt kunnen want bij zijn vrouw doet hij het dus niet. Waar ik klaar ben met het verleden, is hij nog een op een soort van oorlogspad. Bijzonder, een paar jaar geleden hield hij mij juist in toom.
Heb broer nog gezegd dat als het hem dwars zit of er iets anders omhoog borrelt, hij me gewoon moet bellen. Hij moet toch ook zijn verhaal kwijt kunnen want bij zijn vrouw doet hij het dus niet. Waar ik klaar ben met het verleden, is hij nog een op een soort van oorlogspad. Bijzonder, een paar jaar geleden hield hij mij juist in toom.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:38
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:39
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 22:36:
Graaf je bent een moeder met een giga hart... nix mis mee:)
Tja, ik heb er maar 1, die moet het dus ontgelden he?
Nou ja, ze zal niet naar het RIAGG gaan vanwege te weinig liefde (of juist teveel op een ander vlak) zoals ik toendertijd maar wellicht wel omdat haar moeder juist teveel van haar houdt.....
En die tante opmerking deed geen zeer hoor.
Graaf je bent een moeder met een giga hart... nix mis mee:)
Tja, ik heb er maar 1, die moet het dus ontgelden he?
Nou ja, ze zal niet naar het RIAGG gaan vanwege te weinig liefde (of juist teveel op een ander vlak) zoals ik toendertijd maar wellicht wel omdat haar moeder juist teveel van haar houdt.....
En die tante opmerking deed geen zeer hoor.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:39
ff iets heel anders.
Ik heb nu wel een erg leuk (en veilig en knus en pippilangkousachtig) huis.
Maar ik vrees met grote vrezen dat het van de winter verschrikkelijk koud zal zijn hierbinnen.
Nu het afkoelt buiten en van de week met die storm merk ik het al.
Dit word afzien, kou lijden.
Het is erg oud en valt in de categorie; hoor de wind waait door de bomen, hier in huis waait zelfs de wind.........
Stel nou hé, stel nou dat ik ga twijfelen en terug wil naar de nieuwbouwwoning van ex?
Enkel en alleen omdat ik het zo koud heb en daar de houtkachel kan aandoen.
Dan komen jullie mij hier toch wel aan de verwarming vastbinden met zijn allen hé?!!
Ik heb nu wel een erg leuk (en veilig en knus en pippilangkousachtig) huis.
Maar ik vrees met grote vrezen dat het van de winter verschrikkelijk koud zal zijn hierbinnen.
Nu het afkoelt buiten en van de week met die storm merk ik het al.
Dit word afzien, kou lijden.
Het is erg oud en valt in de categorie; hoor de wind waait door de bomen, hier in huis waait zelfs de wind.........
Stel nou hé, stel nou dat ik ga twijfelen en terug wil naar de nieuwbouwwoning van ex?
Enkel en alleen omdat ik het zo koud heb en daar de houtkachel kan aandoen.
Dan komen jullie mij hier toch wel aan de verwarming vastbinden met zijn allen hé?!!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:41
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:38:
Dat hij nog op oorlogspad is, is kort door de bocht, zijn probleem Gravin. Daar moet jij niet tussen gaan zitten.
Nee dat weet ik en zal ik ook niet doen maar ik wil er wel voor hem zijn om stoom af te blazen of zijn verhaal te kunnen doen. Hij kan het verder niet kwijt en dat gaat vreten aan je.
Minigravin is trouwens net 4 geworden.
Dat hij nog op oorlogspad is, is kort door de bocht, zijn probleem Gravin. Daar moet jij niet tussen gaan zitten.
Nee dat weet ik en zal ik ook niet doen maar ik wil er wel voor hem zijn om stoom af te blazen of zijn verhaal te kunnen doen. Hij kan het verder niet kwijt en dat gaat vreten aan je.
Minigravin is trouwens net 4 geworden.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:42