3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 22:35:

[...]





Auw Bi gezien de dingen die Graaf aanhaalt doet Tante even heel zeer........... (heeft neefje en nichtje, zeggen ze........)Ik bedoel natuurlijk Tante in de zin van "wijsheid" !
Alle reacties Link kopieren
Graaf je bent een moeder met een giga hart... nix mis mee:)
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allemaal lief. Dank je wel. Het doet me onwijs goed om deze reacties te krijgen. En och, morgen zal het wel weer over zijn dat gevoel. Zal het morgen nog even spuien tegen Graaf en dan ben ik er klaar mee.



Heb broer nog gezegd dat als het hem dwars zit of er iets anders omhoog borrelt, hij me gewoon moet bellen. Hij moet toch ook zijn verhaal kwijt kunnen want bij zijn vrouw doet hij het dus niet. Waar ik klaar ben met het verleden, is hij nog een op een soort van oorlogspad. Bijzonder, een paar jaar geleden hield hij mij juist in toom.
Hoe oud is ze Gravin?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:35:

[...]



Ik bedoel natuurlijk Tante in de zin van "wijsheid" !



Weet ik Bi, maar ook Sgaapie heeft haar pijnpuntjes hier en daar.



Bizar detail, Sgaaplief woont nog geen 10km van neefje en nichtje vandaan........
Dat hij nog op oorlogspad is, is kort door de bocht, zijn probleem Gravin. Daar moet jij niet tussen gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 22:36:

Graaf je bent een moeder met een giga hart... nix mis mee:)



Tja, ik heb er maar 1, die moet het dus ontgelden he?

Nou ja, ze zal niet naar het RIAGG gaan vanwege te weinig liefde (of juist teveel op een ander vlak) zoals ik toendertijd maar wellicht wel omdat haar moeder juist teveel van haar houdt.....



En die tante opmerking deed geen zeer hoor.
Alle reacties Link kopieren
ff iets heel anders.

Ik heb nu wel een erg leuk (en veilig en knus en pippilangkousachtig) huis.

Maar ik vrees met grote vrezen dat het van de winter verschrikkelijk koud zal zijn hierbinnen.

Nu het afkoelt buiten en van de week met die storm merk ik het al.

Dit word afzien, kou lijden.

Het is erg oud en valt in de categorie; hoor de wind waait door de bomen, hier in huis waait zelfs de wind.........



Stel nou hé, stel nou dat ik ga twijfelen en terug wil naar de nieuwbouwwoning van ex?

Enkel en alleen omdat ik het zo koud heb en daar de houtkachel kan aandoen.

Dan komen jullie mij hier toch wel aan de verwarming vastbinden met zijn allen hé?!!
Sowwy Sgaapie



Truste Friez!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:38:

Dat hij nog op oorlogspad is, is kort door de bocht, zijn probleem Gravin. Daar moet jij niet tussen gaan zitten.





Nee dat weet ik en zal ik ook niet doen maar ik wil er wel voor hem zijn om stoom af te blazen of zijn verhaal te kunnen doen. Hij kan het verder niet kwijt en dat gaat vreten aan je.



Minigravin is trouwens net 4 geworden.
Huh Egel? Ik neem aan dat ex ook nog in die nieuwbouwwoning zit toch?
Alle reacties Link kopieren
Sgaapie, nou wals ik over jou heen met die tante opmerking. Sorry!



Egeltje, wat dacht je van eierdozen? Isoleren prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 31 augustus 2010 @ 22:39:



Dan komen jullie mij hier toch wel aan de verwarming vastbinden met zijn allen hé?!!Tegen houden, houtsprokkelen voor kampvuur in de tuin, Isolatie aankomen brengen, dikke gordijnen komen ophangen, de boel dichtkitten. Maar je GAAT NIET TERUG
Alle reacties Link kopieren




Met deze knoop moet het lukken, Egel!
Alle reacties Link kopieren
Egeltje, gewoon wat meer bladeren verzamelen meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Graaf, Als ik ga gillen wals je over me heen. En nee hoor ik gil nog niet. Ik kan wat hebben .... Soms deel ik hier details uit mijn leven, het is wat sporadisch:)
4 is ook nog wel klein inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:33:

Of ben ik gewoon een neurotische eierdoos?

Ja dat ben je!

En nu?



Geeft niks schat
Alle reacties Link kopieren
Kom op als we dan toch walsen, de Weense dan maar (maar dan wel met mooie jurk natuurlijk)
De visite mag van mij nu zo zachies aan best oprotten hoor!
Alle reacties Link kopieren
Lekkere dingen zijn jullie!



Ik ga even de plantjes water geven (lees: roken).

De babyfoon is toch uit.....
Alle reacties Link kopieren
Graaf ik doe even met je mee



Rook verbod is een soort van mislukt
Alle reacties Link kopieren


Dát had ik ff nodig meiden!

*heeft snel dikke trui aangetrokken tegen de kou*



Tss het idéé, nee egel gaat niet terug hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:45:

De visite mag van mij nu zo zachies aan best oprotten hoor!glazen opruimen, lampen uitdoen, bier wegzetten, overdreven gapen, muziek uitzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven