Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met de bami? Vind ik wel lekker!

Nee nog steeds niets Bam, eergisteren gemaild, vandaag maar eens gebeld, grrr. Maar hij wordt nagestuurd. Ben heel benieuwd!

Krijgt L nu ook een knuffel toegestuurd vw plaatsing? Fijn, nog meer knuffels Iemand een tip waar ik die kan doneren?
quote:Helenita2 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:40:

Haha Enka, elke avond theater! Heerlijke leeftijd is dat. Moest daar laatst nog aan denken, vroeg me af of ik met een tweede relaxter om zou gaan met dat soort fratsen dan met Maatje destijds. Hoe ervaar jij dat?

.....

Ik ga er een stuk relaxter mee om in ieder geval. Komt denk ik ook omdat je nu weet wat er een beetje speelt. L kan ook al op zijn buik op de grond liggen met 1 arm onder zijn hoofd en schreeuwen en nephuilen om te laten zien dat hij "boos" is. Ook erg grappig. Ik laat hem meestal even liggen, bij T was ik al veel eerder aan het reageren. We merken ook echt dat L heel lief is maar met een kop erop. Meneer weet precies wat hij wil en laat niet over zich heen lopen. T heeft wat dat betreft een zachter karakter.

En voor jou ook trusten
Amalia, wat stom dat jij hem nog niet hebt gehad. Wij hebben hem ook vorige week gehad. Crea bea zijn jullie geweest zeg

Maar hoe is het met project zolder?
quote:Star schreef op 31 augustus 2010 @ 21:05:

Niemand naar Egypte, maar Suus schreef in een ander topic dat ze zichzelf had beloofd nooit meer naar Egypte te hoeven.

Inderdaad.

Cairo is een vieze smerige meur stad met o-ver-al bedelaars en irritante afzetters. Zelfde wat Hurgada en Sharm betreft.

Nee hoor, even in alle ernst: ik kan dus erg slecht tegen de Egyptische mentaliteit. Zelfde heb ik met de Noord-Afrikaanse. Marokko en Tunesië ga ik ook niet meer heen. Er zullen vast schitterende plaatsen zijn die ik nu nooit meer zal zal maar echt, dat irritante gedrag van die kerels. Iedere rekening (tot die van je hotel aan toe!) na moeten kijken omdat ze per definitie proberen je af te zetten....

Maar goed, als je je daar minder aan stoort dan ik is het vast best leuk
Zo, de rest van de pagina's stond weinig spannends in. Mooi, scheelt weer hoop reageren

Hel slaap lekker

Star, cewl, overblijfloeder. Benieuwd hoe dat je gaat bevallen!

Enka, ik kan me voorstellen dat je smelt van L

Mal, fijn dat Mr J goed geslapen heeft. Hopelijk vannacht weer. En jij dus dankzij de pil in je bil ook.

Ik zeg meisje.

Bammie, ja dat van die dolfijnen wist ik nog! Geen zin om het eens over te doen? Hebben jullie niks te vieren ergens een x?

Kokos, Lianne vandaag weer naar school?
Ha, ik ben weer terug van ouderavond, maar ik zeg nu even snel love you all en tot morgen, slaap lekker!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:enka schreef op 31 augustus 2010 @ 21:31:

Mmm bami is deze week ons woensdagavond menu. Ga me ook maar eens inlezen

Bam ben druk voor je bezig.... 1,5 af en nog een halve te gaanIk wordt zo blij van jou
quote:amalia schreef op 31 augustus 2010 @ 21:41:

Wat is er met de bami? Vind ik wel lekker!

Nee nog steeds niets Bam, eergisteren gemaild, vandaag maar eens gebeld, grrr. Maar hij wordt nagestuurd. Ben heel benieuwd!

Krijgt L nu ook een knuffel toegestuurd vw plaatsing? Fijn, nog meer knuffels Iemand een tip waar ik die kan doneren?

Als het de panda is van pp dan kan je het Juul doneren

Ja krijgt een knuffel toegestuurd
Helen, wat knap van Maatje op de fiets! Echt heel stoer. Wat worden ze al groot he!

Bam, je kan ook in Dolfnarium 'dichter bij Dolfijnen' doen he!

Heb ik gedaan en dat was echt leuk!

Enka, wat grappig dat L zo'n kleine dramaqueen is het is een faaaaaaseeeeeeee.

Bridge, als je het niet erg vindt, dan onthoud ik Wessel niet.

Star, leuk overblijfmoeder! Vind ik wel wat voor jou inderdaad.

Nou gisteren ouderavond gehad. Wat ik niet wist is dat Mr J echt de jongste van de hele school is *slik* hij is de enige die 4 is. Er is er nog 1 die een half jaar ouder is en de rest is allemaal 6/7 in zijn klas. Maar was wel leuk om te horen hoe hij het nu doet. Zoals bij gym klimt hij meteen het klimrek in. En hij laat daar ook wel wat eigenwijzigheid zien, dus dat is wel grappig.
O grappig Mal, dat jij overblijfmoeder iets voor mij vindt. Ik niet namelijk

Ouderavond was dus fijn?
Ja, je bent toch gek op kinderen, dus ik denk dat het wel wat voor je is.

Ja ouderavond was fijn. Jammer dat er maar 3 van de 8 kindjes vertegenwoordigd waren door ouders, je wil toch ook een beetje de mensen leren kennen, want ze zitten erg lang samen in de klas.
Nou over het algemeen ben ik helemaal niet zo gek op kinderen

O ik dacht avond voor jullie alleen.
Nee, het was gezamenlijk, en dan bespraken ze wel dingen in de klas over hoe het onderwijs gegeven werd aan de verschillende kindjes. Omdat Mr J de kleinste is mag hij bijvoorbeeld veel meer spelen in de klas dan de rest.

Nah, ik vind jou altijd wel lief praten over andermans kinderen.
Als het leuke kinderen zijn ja

Klinkt wel goed allemaal op de school.
Je moet ze soms eens horen over de etterbakjes
Whahahahahahahaah
Maar dat vindt niemand leuk, etterbakjes.
wat fijn dat ze dat doen Mal. Wel raar dat er maar 3 kindjes vertegenwoordigd werden door ouders. Ik zou daar tijd voor maken, maar goed wie ben ik?
quote:Maleficent schreef op 01 september 2010 @ 09:35:

Maar dat vindt niemand leuk, etterbakjes.

Maar Star vind al snel een kindje een Etterbak

Dat jij dat niet weet zeg, verbaas me helemaal
quote:bambino schreef op 01 september 2010 @ 09:38:

wat fijn dat ze dat doen Mal. Wel raar dat er maar 3 kindjes vertegenwoordigd werden door ouders. Ik zou daar tijd voor maken, maar goed wie ben ik?Tja, ik ook. Wij waren het liefst nog met zijn tweetjes gegaan maar we hadden geen oppas.
quote:bambino schreef op 01 september 2010 @ 09:39:

[...]

Maar Star vind al snel een kindje een Etterbak

Dat jij dat niet weet zeg, verbaas me helemaalDat komt omdat ze een vertekend beeld geeft want op GoodLuck zet ze heel vaak hartjes neer als iemand wat leuks verteld
quote:Maleficent schreef op 01 september 2010 @ 09:39:

[...]

Tja, ik ook. Wij waren het liefst nog met zijn tweetjes gegaan maar we hadden geen oppas.dat is dan onmacht, maar 1 hoort zeker te gaan..
Ja maar ondertussen, die ondergrondse mailwisselingen zeggen wel wat anders.
quote:Maleficent schreef op 01 september 2010 @ 09:40:

[...]

Dat komt omdat ze een vertekend beeld geeft want op GoodLuck zet ze heel vaak hartjes neer als iemand wat leuks verteld Ja maar ze gaat onze kindjes ook niet afkraken, dat kan ze natuurlijk niet maken Ze doet alsof
En het werkt toch? Nou dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven