Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg je er geld voor Star?

Ja Wessel is een naam Bam! (Misschien niet de mooiste, maar goed... )
quote:Helenita2 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:59:

Ha, die vreselijke kamelen! Ik vond 't ook krengen. Erg hoog ook.

Tig jaar geleden ook zo'n Hurghada duikvakantie met uitstapjes gedaan. Rode zee was koud (tip: ga niet in januari ), strand 3x niks en Hughada deprimerend. Woestijn mooi maar de kamelen en de bedoeinen waren volgens mij helemaal klaar met toeristen. Maar Luxor en de andere koningsgraven vond ik de moeite waard, en de tocht erheen ook - zo indrukwekkend dat ik heel die Japanse hordes niet heb opgemerkt.

Dus nou ja, om nou te zeggen: aanrader... Niet in januari in elk geval. Maar zwemmen met dolfijnen lijkt me dan wel weer geweldig. En ten huwelijk gevraagd worden bij de waterpijp heeft ook wel wat (zwijmel).

Moet je niet zwanger zijn, want dan mag je niet zwemmen met dolfijnen!

Maar hoezo, wie gaat er naar Egypte?

Star, overblijfmoeder?! Wat is er in je gevaren?! :-O: Wat moet je dan doen, een uur 30 kleuters in het gareel houden?

Aah, wat lief Enka! Geen drama's bij het naar bed gaan dus, das ook erg lekker!
quote:bridges6 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:01:

Ho, kan dat ook nog dan?
quote:bridges6 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:01:

Ja Wessel is een naam Bam! (Misschien niet de mooiste, maar goed... )Ja weet wel dat het een naam is, maar was verbaasd dat jij het een optie vind om je kind zo te noemen
Was jij in Egypte toen je zwanger was Bam? Wel zuur, als je dan niet met dolfijnen mag zwemmen en man wel...
Daar ben ik ook nog niet achter wat er aan de hand was vanmorgen toen ik me opgaf Hel

Helpen met bekers openmaken enzo zei de juf. Moet me lukken

Niemand naar Egypte, maar Suus schreef in een ander topic dat ze zichzelf had beloofd nooit meer naar Egypte te hoeven.
quote:Helenita2 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:02:

[...]

Ho, kan dat ook nog dan?Jaja, bij ons vrijwilligersvergoeding van 12,50 per keer geloof ik!
quote:bambino schreef op 31 augustus 2010 @ 21:03:

[...]

Ja weet wel dat het een naam is, maar was verbaasd dat jij het een optie vind om je kind zo te noemen Nou ja, niet voor mezelf...
Geld voor overblijfmoederen? Dacht het niet hoor.
Ja bij ons dus wel, maar bij ons moet je er ook een officiele cursus voor doen.

Echt niet alleen bekers opruimen hoor :rolf: Ook helpen bij ongelukjes, en kinderen met grote bakkes indimmen...
Cursus? No kidding? Ik kan zelfs Eetje meenemen, dus het zal wel wat relaxter zijn denk ik.
Ha dat denk ik dan ook! Nou fijn toch! Zijn ze weer geholpen, mooi!
Hel, ik heb bami gegeten
O, een cursus kinderen indimmen lijkt me sowieso wel handig Bridges. Maar dan klinkt een vergoeding ook wel op z'n plaats ja.

Na, best leuk toch Star. Wanneer begin je?
Ik heb ook bami gegeten. En dat is grappig omdat...
quote:Star schreef op 31 augustus 2010 @ 21:12:

Hel, ik heb bami gegeten Neeeeeeeee! Hahah, meesterlijk topic was het. Hoe verzin je het, rechte bami omdat anders je armband heet wordt bij het koken. Ik werd er zwaar melig van.
Weet ik nog niet. Ik heb vanmorgen al mijn gegevens door gegeven aan juf en dan zal de georganiseerde overblijfmob wel contact met me opnemen.
quote:Helenita2 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:16:

[...]

Neeeeeeeee! Hahah, meesterlijk topic was het. Hoe verzin je het, rechte bami omdat anders je armband heet wordt bij het koken. Ik werd er zwaar melig van.

Ja dat was duidelijk

Die Koningsreiger verspreking was te grappig.
Gisteren was er een enorm melig topic van iemand die rechte bami zocht. Nou ja, haar vraag was erieus, maar het werd een zootje. Al geloof ik dat ze uiteindelijk nog wel serieus antwoord heeft gekregen.
Koningsvogel, koningsreiger, whatevah....
quote:Helenita2 schreef op 31 augustus 2010 @ 21:04:

Was jij in Egypte toen je zwanger was Bam? Wel zuur, als je dan niet met dolfijnen mag zwemmen en man wel...Ik was in Mexico..... heel zuur, want manlief ging mee voor mij omdat het een wens van mij was... voor hem hoefde het niet zo nodig...... Tot hij in het water lag...
Lang leve het lopeje, ben al bij... Geen idee wat ik nu heb gegeten. Iets met pindasaus dan maar
quote:Helenita2 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:59:

Ha, d..........

Aah, wat lief Enka! Geen drama's bij het naar bed gaan dus, das ook erg lekker!Haha moest hier wel even om lachen. Nee, hij is wat dat betreft de laatste tijd echt een dramaqueen. Gaat dus lachend en zwaaiend naar de trap, klimt naar boven en zodra we hem op het aankleedkussen zetten komt het duiveltje naar boven en zet hij het op een krijsen alsof we hem van alles, naast zijn pyjama , aandoen. Met rood hoofd en tranen erbij, ziet hij ineens wat interessants dan stil en lachen en vervolgens als hij in bed wordt gelegd weer Maar goed, ik moet er wel om lachen om ons toneelspelertje.
Mmm bami is deze week ons woensdagavond menu. Ga me ook maar eens inlezen

Bam ben druk voor je bezig.... 1,5 af en nog een halve te gaan
Haha Enka, elke avond theater! Heerlijke leeftijd is dat. Moest daar laatst nog aan denken, vroeg me af of ik met een tweede relaxter om zou gaan met dat soort fratsen dan met Maatje destijds. Hoe ervaar jij dat?

Slierten met pindasaus, altijd goed Bridge!

O ja, zo zat het Bam, je hebt het een keer verteld herinner ik me nu. Helemaal onuistaanbaar dat manlief het uiteindelijk wél geweldig vindt.... Bij het dolfinarium kun je trouwens ook met dolfijnen zwemmen zag ik. Maar dat is natuurlijk wat minder exotisch dan in Mexico...

Ik ga tukken. Vriend is naar groepsavond van Maatje 'dr klas maar hij kan me ook wel in bed vertellen hoe dat was. Trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven