Good Luck!
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:44
Gideon vind ik ook niets Mal, Alexander wel.
Benjamin een beetje populair.
Star, Lapland? Wat ga je daar doen, skiën?
Hel nog niet lekker... Beterschap.
Verder niet veel. Wil even naar het bos, even een frisse neus halen. Maar meisje slaapt en L is onwijs moe van school. Mhmm, rondje naar de brievenbus dan maar zo, geweldig
Benjamin een beetje populair.
Star, Lapland? Wat ga je daar doen, skiën?
Hel nog niet lekker... Beterschap.
Verder niet veel. Wil even naar het bos, even een frisse neus halen. Maar meisje slaapt en L is onwijs moe van school. Mhmm, rondje naar de brievenbus dan maar zo, geweldig
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:04
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:51
De meeste jongensnamen die ik in dat topic voorbij zie komen :puke: Stellen die mensen zich ook wel eens voor hoe zo'n naam past bij iemand van rond de 50 in pak of zo?
Vent van 2 meter in pak: "Hallo ik ben Storm/Peer etc"
Amalia, lekker joh zo'n rondje brievenbus
Schiet het al op op zolder?
Star, lijkt me zooooooo gaaf Lapland! En Egypte eigenlijk ook. Wil ik ooit nog wel eens een duikje wagen.
Mal, fijn dat het vannacht beter ging, misschien dat de medicijnen weer aan gaan slaan?
Kokos, fijn dat het wat beter gaat met Lianne, is ze alweer naar school?
Juud, al tanden los bij Sjors Dat is vroeg zeg! Meestal toch pas rond 6 jaar? T wil dat zo graag, vraagt steeds wanneer hij nieuwe tanden krijgt. En leuk zeg een bakfiets, nu met de mannen voorin alles doen?
Hel, maar weer lekker vroeg gaan pitten dan. En voor Maatje
Gisteren schoolfoto's gekregen van T, wat een mannetje dan alweer, hij is erg leuk vonden wij. Achterstevoren op een stoel. En gisteren in de bieb moest hij perse 1 boek mee naar huis want dat had juf Madelon ook, dus daarom moest die mee.
En L heeft ook wat nieuws als we zeggen "Ga je mee naar boven?" (voor luier/slapen etc) Loopt hij zwaaiend en da daa zeggend naar de trap, zo schattig
Oh en ik heb me ook opgegeven als hulpouder voor het maken van decors voor de kerstmusical. Schijnt ieder jaar nogal groots te zijn dus ik ben benieuwd. Weer een integratieproject
Vent van 2 meter in pak: "Hallo ik ben Storm/Peer etc"
Amalia, lekker joh zo'n rondje brievenbus
Schiet het al op op zolder?
Star, lijkt me zooooooo gaaf Lapland! En Egypte eigenlijk ook. Wil ik ooit nog wel eens een duikje wagen.
Mal, fijn dat het vannacht beter ging, misschien dat de medicijnen weer aan gaan slaan?
Kokos, fijn dat het wat beter gaat met Lianne, is ze alweer naar school?
Juud, al tanden los bij Sjors Dat is vroeg zeg! Meestal toch pas rond 6 jaar? T wil dat zo graag, vraagt steeds wanneer hij nieuwe tanden krijgt. En leuk zeg een bakfiets, nu met de mannen voorin alles doen?
Hel, maar weer lekker vroeg gaan pitten dan. En voor Maatje
Gisteren schoolfoto's gekregen van T, wat een mannetje dan alweer, hij is erg leuk vonden wij. Achterstevoren op een stoel. En gisteren in de bieb moest hij perse 1 boek mee naar huis want dat had juf Madelon ook, dus daarom moest die mee.
En L heeft ook wat nieuws als we zeggen "Ga je mee naar boven?" (voor luier/slapen etc) Loopt hij zwaaiend en da daa zeggend naar de trap, zo schattig
Oh en ik heb me ook opgegeven als hulpouder voor het maken van decors voor de kerstmusical. Schijnt ieder jaar nogal groots te zijn dus ik ben benieuwd. Weer een integratieproject
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:58
quote:Star schreef op 31 augustus 2010 @ 15:48:
Suus, what's with Egypte? Staat nog op mijn verlanglijstje - het historische gedeelte that is, niet Hurghada
Ik ben er geweest (ja in Hurghada) maar dat was dan de basis en vanuit daar deden we van alles. Alleen Caïro was te ver weg, dus dat komt volgende keer als ik daar ooit weer eens ben. Hurghada zelf is een zandbak MAAR de rode zee is wel echt schitterend daar vond ik. We hebben wat dagen daar gesnorkeld en je bent gewoon omringd door de prachtigste vissen, en het koraal is zo mooi!
Heb wel vrij veel gezien in Luxor, en dat vond ik allemaal erg indrukwekkend. Verder nog in de woestijn geweest en op een kameel gezeten, maar dat doe ik nooit meer, stomme onvoorspelbare valse beesten.
Suus, what's with Egypte? Staat nog op mijn verlanglijstje - het historische gedeelte that is, niet Hurghada
Ik ben er geweest (ja in Hurghada) maar dat was dan de basis en vanuit daar deden we van alles. Alleen Caïro was te ver weg, dus dat komt volgende keer als ik daar ooit weer eens ben. Hurghada zelf is een zandbak MAAR de rode zee is wel echt schitterend daar vond ik. We hebben wat dagen daar gesnorkeld en je bent gewoon omringd door de prachtigste vissen, en het koraal is zo mooi!
Heb wel vrij veel gezien in Luxor, en dat vond ik allemaal erg indrukwekkend. Verder nog in de woestijn geweest en op een kameel gezeten, maar dat doe ik nooit meer, stomme onvoorspelbare valse beesten.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:12
Ik zat in Sharm El Sjeik. Erg goed duiken/snorkelen en woestijntripjes zijn ook aan te raden. Maar ik en man hebben wel een half jaar last vd darmen gehad. En dat hoor ik vaker.
Ik ben er, al lurkend aan een waterpijp, ten huwelijk gevraagd .
Lief Enka!!
Rondje brievenbus niet eens meer gedaan. A net wakker, hersens van beide zonen door elkaar ingeslagen en de tv biedt wel even uitkomst nu.
Suf
Ik ben er, al lurkend aan een waterpijp, ten huwelijk gevraagd .
Lief Enka!!
Rondje brievenbus niet eens meer gedaan. A net wakker, hersens van beide zonen door elkaar ingeslagen en de tv biedt wel even uitkomst nu.
Suf
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:13
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:41
Aaaaaaaah ik vind die L van jullie echt zo'n scheetje Enka, ik hoor het hem zeggen en doen, daa daa, te schattig
Schoolfoto's, leuk! Zal eens kijken wanneer die hier zijn, niks over gehoord nog.
Decors maken, dat lijkt me wel iets voor jou.
Ik word overblijfmoeder op dinsdag, wie had dat ooit durven dromen
Hurghada en SeS dat zijn voor mij gewoon vakantieoorden. Als ik ga, ga ik voor de bezienswaardigheden (dus die met die fotograferende Japanners Mal ) en niet voor de zee.
Schoolfoto's, leuk! Zal eens kijken wanneer die hier zijn, niks over gehoord nog.
Decors maken, dat lijkt me wel iets voor jou.
Ik word overblijfmoeder op dinsdag, wie had dat ooit durven dromen
Hurghada en SeS dat zijn voor mij gewoon vakantieoorden. Als ik ga, ga ik voor de bezienswaardigheden (dus die met die fotograferende Japanners Mal ) en niet voor de zee.
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:44
Maar ik zou je niet aanraden om echt lang te verblijven in Luxor bijvoorbeeld, het was daar zoooo heet!
Of ik zat er in de verkeerde tijd, dat kan ook nog.
Als je een badplaats als vertrekplek hebt, dan kun je daar nog af en toe bij de zee verkoeling vinden door het zeebriesje. In het binnenland is het niet te harden daar.
Of ik zat er in de verkeerde tijd, dat kan ook nog.
Als je een badplaats als vertrekplek hebt, dan kun je daar nog af en toe bij de zee verkoeling vinden door het zeebriesje. In het binnenland is het niet te harden daar.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 31 augustus 2010 om 19:01
Bezienswaardigheden in Egypte vind ik meer de onderwaterwereld dan tussen duizenden andere mensen samengepakt een pyramide bekijken.
Al zou ik dat ook nog wel willen zien hoor.
Ik heb daar gedoken, met een dolfijn gezwommen (en dan niet in een bassin maar 'wild'). Met bedhoeinnen (ok, hoe schrijf je dat?) thee gedronken, door de Sinaïwoestijn gelopen (killing... Anderhalf uur een tocht), op een kameel gereden en in een stikdonkere woestijn gestaan. Fascinerend dat laatste, zo stil, geen licht, alleen sterren. Waar maak je dat nou mee?
Jaaa die appel vond ik ook het lekkerst Mal
Al zou ik dat ook nog wel willen zien hoor.
Ik heb daar gedoken, met een dolfijn gezwommen (en dan niet in een bassin maar 'wild'). Met bedhoeinnen (ok, hoe schrijf je dat?) thee gedronken, door de Sinaïwoestijn gelopen (killing... Anderhalf uur een tocht), op een kameel gereden en in een stikdonkere woestijn gestaan. Fascinerend dat laatste, zo stil, geen licht, alleen sterren. Waar maak je dat nou mee?
Jaaa die appel vond ik ook het lekkerst Mal
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:51
Egypte is leuk! Heb nijlreis gedaan, Opstappen in ehm... even vergeten. En dan steeds meer naar boven en zo verschillende tempels bekijken. luxoor is gaaf! Daarna nog 3 dagen in Hurghada snorkelen en diarreren...
Jongensnamen... Wessel? Maar Mal krijgt meisje gok ik...
Star: Lapland, wow!
Gave taartensites Enka! Haha en een Brinta-medestander!
Jin: voor jou!
Amalia: NY, leuk!
Hel; knap van Maatje!
Juud: zo! Losse tanden, vlot! En ook al gave bakfiets!
Jongensnamen... Wessel? Maar Mal krijgt meisje gok ik...
Star: Lapland, wow!
Gave taartensites Enka! Haha en een Brinta-medestander!
Jin: voor jou!
Amalia: NY, leuk!
Hel; knap van Maatje!
Juud: zo! Losse tanden, vlot! En ook al gave bakfiets!
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:59
Ha, die vreselijke kamelen! Ik vond 't ook krengen. Erg hoog ook.
Tig jaar geleden ook zo'n Hurghada duikvakantie met uitstapjes gedaan. Rode zee was koud (tip: ga niet in januari ), strand 3x niks en Hughada deprimerend. Woestijn mooi maar de kamelen en de bedoeinen waren volgens mij helemaal klaar met toeristen. Maar Luxor en de andere koningsgraven vond ik de moeite waard, en de tocht erheen ook - zo indrukwekkend dat ik heel die Japanse hordes niet heb opgemerkt.
Dus nou ja, om nou te zeggen: aanrader... Niet in januari in elk geval. Maar zwemmen met dolfijnen lijkt me dan wel weer geweldig. En ten huwelijk gevraagd worden bij de waterpijp heeft ook wel wat (zwijmel).
Maar hoezo, wie gaat er naar Egypte?
Star, overblijfmoeder?! Wat is er in je gevaren?! :-O: Wat moet je dan doen, een uur 30 kleuters in het gareel houden?
Aah, wat lief Enka! Geen drama's bij het naar bed gaan dus, das ook erg lekker!
Tig jaar geleden ook zo'n Hurghada duikvakantie met uitstapjes gedaan. Rode zee was koud (tip: ga niet in januari ), strand 3x niks en Hughada deprimerend. Woestijn mooi maar de kamelen en de bedoeinen waren volgens mij helemaal klaar met toeristen. Maar Luxor en de andere koningsgraven vond ik de moeite waard, en de tocht erheen ook - zo indrukwekkend dat ik heel die Japanse hordes niet heb opgemerkt.
Dus nou ja, om nou te zeggen: aanrader... Niet in januari in elk geval. Maar zwemmen met dolfijnen lijkt me dan wel weer geweldig. En ten huwelijk gevraagd worden bij de waterpijp heeft ook wel wat (zwijmel).
Maar hoezo, wie gaat er naar Egypte?
Star, overblijfmoeder?! Wat is er in je gevaren?! :-O: Wat moet je dan doen, een uur 30 kleuters in het gareel houden?
Aah, wat lief Enka! Geen drama's bij het naar bed gaan dus, das ook erg lekker!